Plzeň
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň
Aby bylo řečeno "B".
Prodejní místa jsou přímo na vlakovém i autobusovém nádraží, v informačním centru města + trafiky po městě.
kruták: Když dám tarif tak tam to nikde není.
http://www.pmdp.cz/informace/tarif-jizd ... izdne.aspx
Prodejní místa jsou přímo na vlakovém i autobusovém nádraží, v informačním centru města + trafiky po městě.
kruták: Když dám tarif tak tam to nikde není.
http://www.pmdp.cz/informace/tarif-jizd ... izdne.aspx
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň
Aneb jak to turistům co nejvíce zamotat
Pro pohodlné cestování s přestupy je možno v MVD použít celodenní papírovou jízdenku (nákup pouze prostřednictvím prodejních automatů) – cena 40 Kč.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeň
Aneb jak jit vlastni cestou - typicky plzenskou..
http://www.pmdp.cz/zabava/zajimavosti/o ... okoli.aspx
http://www.pmdp.cz/zabava/zajimavosti/o ... okoli.aspx
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Ano, nosme si své podprdelníky a máme po problémech!m@rtin píše:kdo? lidi?malesak píše:Mohli by bejt lépe tvarovaný.
Re: Plzeňské tramvaje
kdo? lidi?malesak píše:Mohli by bejt lépe tvarovaný.
Re: Plzeňské tramvaje
Mohli by bejt lépe tvarovaný.
Re: Plzeňské tramvaje
Tak je nemáš rád, nebo se nehoděj? Nebo se nehoděj právě proto, že je nemáš rád?malesak píše:Já je prostě nemám rád , nehoděj se do tramvaje z 21. století.
Co je měřítkem toho, že dřevo se dneska nehodí? Naopak, plyš byl v kurzu v posledních 15 letech. I Západní Evropa začíná jít zřejmě proti době a plyšové sedačky jsou ve vozidlech metra a tramvají na ústupu - Berlín, Vídeň a další. Plastové sedačky v posledních ULFech jsou snad nejnepohodlnější sesle, na kterých jsem kdy v tramvaji seděl.
Re: Plzeňské tramvaje
Já je prostě nemám rád , nehoděj se do tramvaje z 21. století.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
Tak, tak. Asi neumíš sedět
Re: Plzeňské tramvaje
1. kdo jezdí z konečný na konečnou? 0,5% cestujících? Většina cestujících nejede v tramvaji déle než 20 minut!malesak píše:Už jsi někdy zkoušel jet z konečný na konečnou na dřevěný sedačce? Dost tě pak bolej záda. Zlatý fainsy,vogel atd.
2. ano, zkoušel a záda mě nebolela.
3. stejně tak jsem jel z konečný na konečnou na laminátovejch sedačkách, který v Praze máme desítky let a nikdo si na ně dodnes nestěžoval.
Re: Plzeňské tramvaje
Už jsi někdy zkoušel jet z konečný na konečnou na dřevěný sedačce? Dost tě pak bolej záda. Zlatý fainsy,vogel atd.
Re: Plzeňské tramvaje
1. nepřijde mi, že bych z dřevěných sedaček klouzal víc než z laminátovejchHhoonnzzaa píše:Na sedačkách z "wos" se sedí velmi příjemně. Nikam nesjíždím při brždění, a přesto je to opravdu jen velmi umělá látka na plastu, takže se nemá nic kam vsáknout - tudíž hygiena podstatně lepší než polstr. Čištění takové látky je velmi snadné.
Proti dřevu jsem snášel argumenty ještě dřív, než se objevilo. Je jasné, že záleží na látce, ale v džínech to prostě klouže. A opravdu velmi doporučuju svezení 9088. Jel jsem v ní včera na d-3 a musím říct, že tak zníčené a s prominutím hnusné sedačky jsem nikdy v tramvaji neviděl. Doškrábaný, dodřený, popsaný a v rýhách černej (určitě hygienickej) hnusus. Jedna sedačka je evidentně už měněná.
Moc by mě zajímala cena nové dřevěné sedačky versus nový polstr.sedák aneb - jsou drahé sedáky, proč neměnit celou sedačku
2. když si na tu látkovou sedačku sedne promočenej bezdomovec, garantuju ti, že si toho na tý sedačce všimneš. Když na tu látku někdo vylije kafe ze Starbucksu, tak si toho taky všimneš.
3. čištění látky sice není složité (ostatně, to žádné sedačky), ale je prostě oproti omyvatelnému materiálu drahé.
4. na tvé "opravdu velmi doporučení" jsem se tramvají 9088 nedávno svezl a v žádném případě jsem neměl takový pocit, jaký tu popisuješ. Semtam nějaká rýha, což je například oproti 2 roky starým potahům v Sorkách pořád nebe a dudy. Popsaný sedačky mohou být i ty látkové, to není chyba dřeva. Naopak z toho dřeva to jde sundat! Jestli je JENOM jedna sedačka měněná, tak je to megaúspěch, protože zničené, potrhané a propálené látkové potahy se u autobusů mění mnohdy i po pár měsících.
Já nejsem apriori proti čalouněným sedačkám, spíš naopak. Primární účel čalouněých sedaček je ale ten, že mají být pohodlné, což se o polských seslích v Plzni rozhodně nedá říct. Seděl jsem na nich taky. Kombinace nepohodlí a nehygiečnosti je tady zaručená. Ještě jsou fantastické v tom, že se na jejich zadní starnu dají umístit reklamy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Plzeňské tramvaje
Na sedačkách z "wos" se sedí velmi příjemně. Nikam nesjíždím při brždění, a přesto je to opravdu jen velmi umělá látka na plastu, takže se nemá nic kam vsáknout - tudíž hygiena podstatně lepší než polstr. Čištění takové látky je velmi snadné.
Proti dřevu jsem snášel argumenty ještě dřív, než se objevilo. Je jasné, že záleží na látce, ale v džínech to prostě klouže. A opravdu velmi doporučuju svezení 9088. Jel jsem v ní včera na d-3 a musím říct, že tak zníčené a s prominutím hnusné sedačky jsem nikdy v tramvaji neviděl. Doškrábaný, dodřený, popsaný a v rýhách černej (určitě hygienickej) hnusus. Jedna sedačka je evidentně už měněná.
Moc by mě zajímala cena nové dřevěné sedačky versus nový polstr.sedák aneb - jsou drahé sedáky, proč neměnit celou sedačku
Proti dřevu jsem snášel argumenty ještě dřív, než se objevilo. Je jasné, že záleží na látce, ale v džínech to prostě klouže. A opravdu velmi doporučuju svezení 9088. Jel jsem v ní včera na d-3 a musím říct, že tak zníčené a s prominutím hnusné sedačky jsem nikdy v tramvaji neviděl. Doškrábaný, dodřený, popsaný a v rýhách černej (určitě hygienickej) hnusus. Jedna sedačka je evidentně už měněná.
Moc by mě zajímala cena nové dřevěné sedačky versus nový polstr.sedák aneb - jsou drahé sedáky, proč neměnit celou sedačku
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plzeňské tramvaje
No osobně sem na tom neseděl, ale zprávy z Plzně se všeobecně shodují, že je to podstatně lepší, než v současnosti používaný dřeváky na Astrách.
Měkčí, ergonomičtější, neklouzavý a nestudivý...
Opravdu bych to rád viděl v 15T.
Že vkus nerozhoduje je fakt, jinak by totiž nemohla bejt v KTN a 15T ta odpudivá překližka.
Rozhodujou prachy.
Měkčí, ergonomičtější, neklouzavý a nestudivý...
Opravdu bych to rád viděl v 15T.
Že vkus nerozhoduje je fakt, jinak by totiž nemohla bejt v KTN a 15T ta odpudivá překližka.
Rozhodujou prachy.
Re: Plzeňské tramvaje
Sedí se na tom blbě. Je to plast potaženej látkou - hygiena teda nulová, protože čaloun a pohodlí taky nulový, protože je to tvrdý. K čemu je to dobrý, nevím.fricoolinek2 píše:http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/plz ... zen_35.jpg
Z čeho je ten červený sedák a jak se na těchto sedačkách sedí?
Nicméně z fotek musim říct, že do 15T by to barevně i jinak padlo jak p.del na hrnec narozdíl od toho henusnýho dřevomoru, co se hodí tak jídeního kouta domacnost laděný do IKEA stylu...
O tom co se kam hodí nebo nehodí nerozhoduje tvůj vkus. Mně se naopak dřevo v 15T líbí a to velmi.