tak to máš štěstí, protože tenhle buď rozpíjí anebo se muchlá. Tiskárnou to není. Ta je fakt kvalitní.demon píše:Mojí tiskárně teda problémy nezpůsobuje.
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No když už tam ty modernizace T3 nakousli, mohli se jim věnovat trochu víc. Takhle to vypadalo, že ve střižně někdo hodil kus pod stůl.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Teď jsem to chtěl taky říct To bylo vod srdíčka T3 není jen tramvaj, T3 je náboženství, patří k Praze stejně jako Orloj, nebo Karlův most a ježdění s nimi nemůže být povoláním, ale životní filosofií Děkuji všem, kdo se na pořadu podíleli
Naposledy upravil(a) Karosák dne 02.4.2011 21:44, celkem upraveno 1 x.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak říkám, že RETRO bylo LUXUSNÍ
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jo a co úprava jízdních dob? Já si teda na to musím zvyknou, protože jsem včera jezdil "po staru", tudíž to flákal a tudíž byl mírně pozdě, nicméně mi přijde že na 56 zmizely minuty tam kde to bylo potřeba, takže už mnohdy nemusím přemýšlet co s časem a jezdit 20.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A) Zrovna dnes při výlukách kvůli půl maratónu se mi praktičnost nové podoby VJŘ na "dlouhé 17" osvědčila - bylo mi ihned po příjezdu na konečnou jasné, že další půlkolo jedu jinak a nemusel jsem vůbec hledat (natož. "po všech čertech") správný kód pro mojí následující trasu (první dvě a půl kola jsem jel na 0917 = Jiráskovo nám. - Myslíkova - Nár. tř. - Újezd - Malostranská - Čechův most, pak jsem jel půlkola na 0817 = Nábř. Kpt. jaroše - Nám. Republiky - Václavák - Karlák - IPP - Otakarova výstup, následně na to "na síťák" z nástupní na Synkáči - Albertov - Výtoň - Jiráskáč - Myslíkova - Újezd - Malostranská - Sparta - Stross, nakonec na střídání jsem jel 0717 = Stross - Sparta - Malostranská - Újezd - Nár. třída - Myslíkova - Jiráskáč).radek31 píše:je to praktičtější a výhodné ekonomicky i ekologicky - úspora papíru a toneru se (podle pořadí) pohybuje mezi 25 a 50% - což není vůbec málo!demon píše:Vůbec si nemyslim, že by šlo o úsporu papíru.
Prostě je to takhle jen daleko praktičtější.
vzhledem k tomu, jaké stohy papíru se potisknou kvůli každé chvilkové výluce ...
Mělo to však dva háčky:
1.) odhlášení (či spíše průjezd čidlem na) Národní třída DC zobrazilo na Apexu stavění ROV > (vpravo) = vynechalo to ROV do Lazarské, jež byla potřeba postavit rovně
2.) při síťovém režimu jsem jel nakonec jinudy - na Albertově DC se mne "na cestu" (dopravení se do jimi požadovaných cílů) ptalo několik cestujících a já pak rozptýlen potvrdil hlášení a projel křižovatku rovně k Botanické zahradě (chybu jsem si uvědomil cca na úrovni protilehlé zastávky Albertov ZC)
B) Úspora papíru je rozhodně také značná:
1.) Nepřetiskuje se kvůli každému sebemenšímu posunu odjezdů spojů tzv. zadní strana obsahující zejména málo měněnou běžnou trasu (ovšem již jsem tu kdysi uváděl, že by se mi líbil v deskách vložený stálý papír s trasou příslušné linky + nově uvedeny přestupy na další spoje, zejména BUS, MHD a směr jejich jízdy - občas se mne někdo na tyto přestupy ptá a pokud je náhodou sám alespoň občas nepoužívám, tak nedovedu poradit, takhle by se stačilo podívat a tázající by byl jistě velmi spokojený)
2.) Díky změně fontu z patkového Times na bez patkový Arial je čitelnost dobrá i při menším (či hustějším) textu, který tak vedle sebe obsahuje místo původních 5-ti sloupců 6 (což znamená že z jedné konečné na druhou mám vždy časy od shora dolů a z druhé na první vždy od zdola na horu)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
No dobře, chtěl jsem jen říct, že primárním důvodem téhle změny určitě nebyla úspora papíru a tonerů, ale přehlednost a srozumitelnost.radek31 píše:je to praktičtější a výhodné ekonomicky i ekologicky - úspora papíru a toneru se (podle pořadí) pohybuje mezi 25 a 50% - což není vůbec málo!
Pokud by chtěl někdo šetřit, tak vím i tisíci jiných případů nehospodárnosti.
Papír se sice nakupuje centrálním nákupem, takže se logicky nebere ten nejdražší, ale že by s tim byl nějakej problém sem ještě nezaznamenal.MF píše:...na jejich oddělení chodí velmi "kvalitní" papír, který jako papír vypadá pouze tehdy, když jdou dva listy přes sebe. Je to prý ohromně výhodné.
Mojí tiskárně teda problémy nezpůsobuje.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
zrovna mi jeden nejmenovaný kolega říkal, jak na jejich oddělení chodí velmi "kvalitní" papír, který jako papír vypadá pouze tehdy, když jdou dva listy přes sebe. Je to prý ohromně výhodné. Co na tom, že půlku vyhodí, že se na něm toner rozpíjí. To je kvalita! Jiný sami koupit nesmí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
je to praktičtější a výhodné ekonomicky i ekologicky - úspora papíru a toneru se (podle pořadí) pohybuje mezi 25 a 50% - což není vůbec málo!demon píše:Vůbec si nemyslim, že by šlo o úsporu papíru.
Prostě je to takhle jen daleko praktičtější.
vzhledem k tomu, jaké stohy papíru se potisknou kvůli každé chvilkové výluce ...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Objeví se to nepochybně v archlívu pořadů ČT.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Mám velikou prosbu. Nemám možnost kouknout na to Retro o T3 a na nahrávání z TV jsem naprosto tupý (nebo je tupý přístroj od LG, ale spíš já). Nahodil by mi to někdo nahrané ke stažení, odkaz kdyžtak mejlem nebo SZ (safra, tam mi to už pár týdnů hlásí plnou schránku, ale já to vykydám ). Byl bych moc vděčný...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vůbec si nemyslim, že by šlo o úsporu papíru.
Prostě je to takhle jen daleko praktičtější.
Prostě je to takhle jen daleko praktičtější.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Co je na tom špatného? Osobně mi to přijde skoro praktičtější.
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Nová verze JŘ platná od 1.4.2011... Dopravní podnik šetří kde může, tudíž i na papírech... a tak už se nedělají tzv. "zádíčka" , kde jste měli psaný kódy, a tak, a máte to vše napsané rovnou v JŘ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Už je to v programu na sobotu, 2. dubna ve 21:05. Pokud to chcete bez infolišt, nastavte rekordér na neděli, 3.4. v 16:05 na ČT1.krtinek píše:Byly tu nedávno dotazy na pořad Retro o tramvajích T3. Tak tedy dnes v 11:35 na ČT24 se můžete v pořadu Highlight podívat do zákulisí jeho natáčení, poslechnout si povídání právě o tomto dílu, a předpokládám, že bude řečeno i přesné datum odvysílání (vzhledem k tomu, že díl je již vyroben, čekejte pravděpodobně v následujících 14 dnech).