Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Od pondělí 15T na 24 i v PD - díky čemuž PA řidiči chodí nově střídat BP jako svačináři na l. 24 na Palmovku. (Jen se začali někteří PA kolegové radovat, že BP/"svačinaření" na l. 18 na Hradčanské si přebírají zpět VO, tak musí chodit na směny ještě dál.)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Pro šotouše
O víkendu se chystá premiéra 15T na dalších třech linkách:
- zatím negarantovaně a pouze v soboty i neděle je ForCity psána na všech pankráckých pořadích linky 3
- totéž platí i pro jediné nedělní pankrácké pořadí linky 16 (16/6)
A kvůli jednosměrné nedělní výluce v Ječné se 15T pouze tento den (taktéž negarantovaně) zřejmě objeví na přidaném 13. pořadí linky 10
(ze stejného důvodu by měly být pouze tuto neděli na lince 16 dvě ForCity - na pravidelné 16/6 a přidané 16/9)
O víkendu se chystá premiéra 15T na dalších třech linkách:
- zatím negarantovaně a pouze v soboty i neděle je ForCity psána na všech pankráckých pořadích linky 3
- totéž platí i pro jediné nedělní pankrácké pořadí linky 16 (16/6)
A kvůli jednosměrné nedělní výluce v Ječné se 15T pouze tento den (taktéž negarantovaně) zřejmě objeví na přidaném 13. pořadí linky 10
(ze stejného důvodu by měly být pouze tuto neděli na lince 16 dvě ForCity - na pravidelné 16/6 a přidané 16/9)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
A je potřeba odborný zásah nebo to opraví depák s kladivem?Brejšín píše:No jo přihnutý blatník (asi o šutr, nebo něco podobného) a dře o kolo.kasme píše:skřípe takle zadní podvozek jen u 9214 a nebo i jiné kousky...
rozhodně už jsem to slyšel i nějaký ten den zpět... ale už nevím, jestli to byla také 9214
Re: Škoda 15T ForCity
No jo přihnutý blatník (asi o šutr, nebo něco podobného) a dře o kolo.kasme píše:skřípe takle zadní podvozek jen u 9214 a nebo i jiné kousky...
rozhodně už jsem to slyšel i nějaký ten den zpět... ale už nevím, jestli to byla také 9214
Re: Škoda 15T ForCity
9218 na 401/18, 9215 na 407/18 a 9223 na 411/18.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Normální to asi nebude Ona 9214 (a 9206 taky, možná jich je i víc, to jsou jen ty, co si pamatuju) má i neduh, že zadní podvozek dost háže, když projíždí obloukama. Je to jakoby kola aproximovala plynulé části oblouku čtverci
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
skřípe takle zadní podvozek jen u 9214 a nebo i jiné kousky...
http://www.youtube.com/watch?v=A_Uolyp15MQ od času 0.10
rozhodně už jsem to slyšel i nějaký ten den zpět... ale už nevím, jestli to byla také 9214
http://www.youtube.com/watch?v=A_Uolyp15MQ od času 0.10
rozhodně už jsem to slyšel i nějaký ten den zpět... ale už nevím, jestli to byla také 9214
Re: Škoda 15T ForCity
Tak ono se Škodvkou je vše na dlouhe lokty. Nebylo to ale myšleno tak že si v patek řeknem a v neděli mame pěti članek. Myslel jsem to tak že vozidlo je koncipovano tak že v připadě zajmu odběratele je možne vložit libovolny počet članku, v našem připadě po zlouškach, schvaleni DU a zkušebnim provozem ciž je minimalně na rok. Ale jde všechno Nejsou nahodou měchy z Korei či vyrobce nějaky Japonec?? Viděl jsem při jednom servisnim zasahu na članku same šikme očidejmal píše: : Ale to bych se s vámi hádal pane kolego. Problém je u Škodofky nedostatek přechodových měchů a dlouhé dodací doby i přes 12 měsíců z NDR . Projektanti museli narychlo vyřešit problém ohledně včasného plnění dodávek pro Prahu.Kabin prý mají dost...
Re: Škoda 15T ForCity
: Ale to bych se s vámi hádal pane kolego. Problém je u Škodofky nedostatek přechodových měchů a dlouhé dodací doby i přes 12 měsíců z NDR . Projektanti museli narychlo vyřešit problém ohledně včasného plnění dodávek pro Prahu.Kabin prý mají dost...hyaho píše:Tak to mate spatne zdroje informaci. Kdyby byl april tak budiz 15T nic takoveho neumi a umet nebude,v pripade potreby se jednoduse vlozi dalsi clanky tak je forcity koncipovana.dejmal píše: Dle tajných informací to nebylo vlečení, ale zkouška mnohočlenného řízení pro nově budovanou trať na Kladno).
Re: Škoda 15T ForCity
A pro případ nutnosti operativního spojení mimo pořadí, budou pohotovostní auta vozit 60m dlouhou prodlužovačku.Brejšín píše:Problém je že tajné zásuvky mají jen "liché" vozy vzadu a "sudé" naopak vpředu
Re: Škoda 15T ForCity
on to uživatel Hyaho nějak úplně spletl, výrobce neuvažuje o provozu 3 x 15T nicméně 2 x 15T v klídku. Problém je že tajné zásuvky mají jen "liché" vozy vzadu a "sudé" naopak vpředudejmal píše: Dle tajných informací to nebylo vlečení, ale zkouška mnohočlenného řízení pro nově budovanou trať na Kladno.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Škoda 15T ForCity
Seděl jsem docela normálně a sjel jsem odstředivou silou ze sedačky na straně u dveří. Vám tu stabilitu přeju, ale trochu mi kalí radost fakt, že to "jak sedím a kde se opírám nohama" je u jiných vozů/sedáků docela jedno (pominu-li různé vylomeniny) a u téhle elektriky bych si to přál také. Sedák, který bezpečně funguje jen při striktním udržování JAKÉSI polohy u mě není vhodná věc pro MHD.
Re: Škoda 15T ForCity
Mě osobně na tom vadí jen to, že když na tom sedím 40 minut, tak potom pět minut necejtim *****, ale to se dá přežít. Nějaký klouzání do stran jsem nepostřehl a dopředu jsem uklouzl snad jen když to řidič "zapíchnul". Nepoznal jsem rozdíl ani mezi tím, jestli jsem měl na sobě džiny nebo kraťasy. Mám typickou postavu ~178cm, ~75kg.
Fakt je to hodně o tom, jak člověk sedí a jak a kde se opírá nohama.
Fakt je to hodně o tom, jak člověk sedí a jak a kde se opírá nohama.
Re: Škoda 15T ForCity
Ale on i dřevěný (nebo plastový,...) sedák může být lépe tvarovaný, dřevěné sedáky používané DPP jsou hladké a nemají prakticky žádné boční vedení, v kachnách jsem si ten sedák doposud příliš neozkoušel, v 15T ano a není to dobré - před časem jsem během jediné cesty z KN na PP dvakrát "sklouznul", vždy v obloucích (a to nejsem žádný drobek). Nevím, zdali to přičíst na vrub právě sedákům, nebo vpravdě "sportovnímu" založení některých řidičů (ano, 15T má svůdně svižný odpich, ale "kaštani" vlajou a vlajou...), každopádně "to nefunguje". Doporučoval bych změnu sedáků, vždyť i "klasická" Fainsa se nechá pořídit v nepolstrované verzi, drží tělo a cestuje se v ní příjemně (vyzkoušeno v busu).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
No včera mě bylo při focení někým odsud z fora vysvětlováno, že se mu na dřevěných sedačkách sedí špatně a tak je to možná jeden z důvodů, proč tento pocit nemám. Sice nejsem řidič tram ale i tak jsem měl párkrát tu čest vyhazovat na konečných stanicích nějaké ty společensky unavené lidi. A ono když to člověk vidí tak si pak jen tak nesedne do té krásně příjemné polstrované sedačky. To si radči na těch 30 minut sednu do dřevěné. Ale to jest můj názor a nikomu nebudu říkat že je to dobrý názor ale za mě jsem jednoznačně pro dřevo.MM-Mikulovsky píše:1.) Asi jsem přišel na příčinu proč některé lidi ze sezení v 15T na dřevěných sedačkách bolí záda a kloužou. Oni totiž kvůli vlastní výšce a výšce sedáku nad podlahou nedokáží být (narozdíl ode mne cca 185 cm vysokého) nohama zapření a udržet celá záda opřená o opěradlo.