Na OD MHMP je to standard a tak to prostě bude . Je třeba se obrátit tam. 75% těch SSZ je možné vypnout hned, 25% nemusí běžet ani během dne...Bobik píše:Mě by zajímalo, proč ty nové SSZ běhají 24 hod denně, jestli to teda někdo ví. To kdo a proč rozhodl? Ještě bych to třeba pochopil na větších tazích, např Evropské, kde to je nejspíš proto, aby se tam v noci nejezdilo 160 (tak se jezdí "jen" 120).
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference MHD
Mě by zajímalo, proč ty nové SSZ běhají 24 hod denně, jestli to teda někdo ví. To kdo a proč rozhodl? Ještě bych to třeba pochopil na větších tazích, např Evropské, kde to je nejspíš proto, aby se tam v noci nejezdilo 160 (tak se jezdí "jen" 120).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Eltodo už je nažrané. Přece jak psal MŠ je tu plán na cca 200 signalizací a je celkem jedno, kde budou stát. Bohužel se vedle ulice V Korytech našlo další zbytečné místo.
Re: křižovatky s antipreferencí
Krátce shrnuto, Eltodo se nažralo a koza nikoho nezajímá.
Re: křižovatky s antipreferencí
Jo, občas tam bylo zdržení, když se autobusy nemohly nacpat mezi auta, ale díky vyklízecím intervalům SSZ na druhé straně tubusu se fronta aut trhala. Teď tam postavilli SSZ, díky které dojde ke zdržení vždy a v míře mnohem větší, než přes spuštěním SSZ. Ale chápu, papírově se udělalo něco pro bezpečnost, proinvestovala se spousta peněz, lidé dostali práci... Samé pozitivní faktory. Koho zajímá, že to teď funguje hůř?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Taky jsem to zaznamenal a přínos mi uniká, nejpozději tak 10 auto vždy najetý autobus pustilo, tohle vždy obě strany jen zdržuje, ale to je zřejmě jen nedůležitý "vedlejší produkt"...
Re: Preference MHD
Videodetekce se pro tramvaje používá skutečně výjimečně. Je třeba právě na SSZ Trojská - Pod Lisem (hlavní detekce TRAM), nebo nedlouho také na semaforech u zastávek Hradčanská (pomocná detekce). Na Jiráskově náměstí určitě není. Na pár křižovatkách asi bude fungovat jako nouzová detekce TRAM. Nedoporučuju ji jako standard, protože kromě toho, že nikdy není zcela přesná, nedopočítáte se správného počtu tramvají/pantografů. Na Nádraží Vršovice to levé odbočení skutečně často padá, aniž by tam byla vozidla. Nejspíš opravdu porucha/nepřesnost, jak píše JaHu. Zvláštní je, že volno je vždy přesně 8s, bez ohledu na nároky příslušných vozidel či kolizních TRAM. Každopádně toto je podle mého názoru velmi ostudná křižovatka, jejíž modernizací nevznikl žádný přínos pro MHD. Zůstala bez preference.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Sice to nebylo nejideálnější, ale přišlo mi to jako na Na Padesátem. Vždycky někdo přibzdil a pustil nejlépe autobus, jedoucí po hlavní.MF píše:Já tam sice jezdil občas, ale to vyjíždění z terminálu bylo vždycky blbý. Detekce ?kamerou? asi nefunguje jak má.Oskar píše:Na křižovatce u výjezdu z terminálu Černý Most spustili SSZ. Jezdím tam už 6 let a za celou dobu nepamatuji takovou frontu autobusů, jako včera. Zdržení od odjezdu od sloupku do průjezdu křižovatkou asi 8 minut.
Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze.
Re: křižovatky s antipreferencí
Já tam sice jezdil občas, ale to vyjíždění z terminálu bylo vždycky blbý. Detekce ?kamerou? asi nefunguje jak má.Oskar píše:Na křižovatce u výjezdu z terminálu Černý Most spustili SSZ. Jezdím tam už 6 let a za celou dobu nepamatuji takovou frontu autobusů, jako včera. Zdržení od odjezdu od sloupku do průjezdu křižovatkou asi 8 minut.
Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze.
Re: křižovatky s antipreferencí
Na křižovatce u výjezdu z terminálu Černý Most spustili SSZ. Jezdím tam už 6 let a za celou dobu nepamatuji takovou frontu autobusů, jako včera. Zdržení od odjezdu od sloupku do průjezdu křižovatkou asi 8 minut.
Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze.
Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: křižovatky s antipreferencí
Ono to je před tou vozovnou vůbec také celé dojebané. Když už tam dělali nový SSZ, nechápu proč neudělali světla i před vozovnou, resp. nějakou signalizaci že je něco za rohem (zatahující čumákem na Šárku). Včera ráno jsem tlačil zpátky do vozovny vyjíždějící 26 a dneska večer zas zatahující 22 málem mě. Vzhledem k tomu, že občas tě ty čočky nechaj na hlavní vykysat, případně stojí ve vratech jedna souprava (DC) a druhá (ZC) za ní není vidět,tak tam dochází k těmhle situacím.
Re: křižovatky s antipreferencí
Tady to vadí o to víc, že zůstaly mezery pro MOŽNÉ odbočení do/z vozovny.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Ostatně jako na zbytku Evropské :-/Grossák píše:Podle mého názoru se jedná o špatné řešení a obnova SSZ nemá žádný přínos pro MHD.Syrda píše:Nové SSZ u vokovické vozovny je snad jen okopírovaný původní program (mezery pro odbočení do vozovny, které svítí ale jen na vyžádání).
Re: křižovatky s antipreferencí
Musím se tam podívat, ale vliv mají pravděpodobně omezené rychlosti na dobité trati.willyjeff píše:Nedávno to tu psal Fořtík a je to fakt, křižovatka u zastávky Podolská Vodárna hezky čeká až člověk přejede křížení do centra a padne stůj přímo před nosem.
Re: křižovatky s antipreferencí
Podle mého názoru se jedná o špatné řešení a obnova SSZ nemá žádný přínos pro MHD.Syrda píše:Nové SSZ u vokovické vozovny je snad jen okopírovaný původní program (mezery pro odbočení do vozovny, které svítí ale jen na vyžádání).