Ústřední dílny
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Ústřední dílny
Pokud to bude tlaková houkačka s přídavnou funkcí odfouknutí překážky z kolejí, tak beru!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Když by si chtěl ohluchnout proč ne. Stejně ho nejvíc uslyší řidič...Štěpán píše:Osobně bych se přimlouval za reprák se zvukem houkačky z metra. Tam už je naděje, že by si to občas mohl někdo všimnout.
S tím, že si nevšímají zvonku. To je dáno realitou. Když něco slyšíš pořád, tak to začneš brát jako normální zvuk. Jinak myslím, že výstražnou funkci plní pořád dostatečně.
Re: Ústřední dílny
Osobně bych se přimlouval za reprák se zvukem houkačky z metra. Tam už je naděje, že by si to občas mohl někdo všimnout.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Přidávám se k názoru a dotazu P_V.
Prostě, když je něco osvědčeno, tak proč to zbytečně měnit tzv. "za každou cenu"?
Pak to dopadne jako dveře na 15T:
1.)Jsou to nejhlučnější dveře, které kdy byly na jakou koliv TRAM nainstalovány.
2.) Po uzamčení dveří po jejich "násylném" ručním uzavření (když elektricky opakovaně se nezavřely) je řídící displej vede jako otevřené, ale TRAM jede - ovšem jen do doby "než se jí do cesty postavý levý oblouk", protože v ten moment dveře uzamykatelné jen v dolní části jednoho ze dvou křídel mají následně tendenci se nahoře otevírat a nastupuje okamžitě "bezpečák" - nouzová (kolejnicová) brzda!!!
Prostě, když je něco osvědčeno, tak proč to zbytečně měnit tzv. "za každou cenu"?
Pak to dopadne jako dveře na 15T:
1.)Jsou to nejhlučnější dveře, které kdy byly na jakou koliv TRAM nainstalovány.
2.) Po uzamčení dveří po jejich "násylném" ručním uzavření (když elektricky opakovaně se nezavřely) je řídící displej vede jako otevřené, ale TRAM jede - ovšem jen do doby "než se jí do cesty postavý levý oblouk", protože v ten moment dveře uzamykatelné jen v dolní části jednoho ze dvou křídel mají následně tendenci se nahoře otevírat a nastupuje okamžitě "bezpečák" - nouzová (kolejnicová) brzda!!!
Re: Ústřední dílny
Jak byste si vlastně představovali výstražné zvukové znamení pro tramvaj 21. století?
Reprák s nahrávkou klasického zvonce naopak já považuji za absurditu
Reprák s nahrávkou klasického zvonce naopak já považuji za absurditu
Re: Ústřední dílny
Budapešťské Combino taky " zvoní" z reproduktoru.Isidor píše:Tak nové víděnské ULFy vydávají tenhle zvuk jako nahrávku z reproduktorů a to je teprv něco
Re: Ústřední dílny
Když vezmeš v potaz 15T nabitou moderní technologíí (brát s rezervou) a na ní tenhle předpotopní zvonec... Na druhou stranu je to asi nejlepší řešení, pouštět to z repráku si nedovedu představit. A ani nevim, jestli je nějaká jiná možnost jak to nahradit. Spíš je to tak obecně k pousmání, zdůraznění kontrastu. Nebrat vážně9001 píše:Nevím proč? Taky nevíš jestli se smát nebo brečet když vidíš na novým autě ocelové disky a nebo nedej bože volant?Encore píše:Když si představím, že něco podobného je v 15T nebo i 14T, nevím jestli se mam smát nebo plakat
Nebo je v těchhle tramvajích jiný způsob, jak to vydává ten klasickej tramvajo-zvonkovej zvuk?
Některé věci se prostě měnit nemusí a funguji pořád.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
DPP nenakupuje zvonky od SKD.Vojta Tramvaj píše:Táta ho koupil na Veteránskou TATRU za 5000,- od firmy, která je dodává do dpp a do Škodovky
No to je otázka jestli ještě dvě, zdroje se totiž různí, až mam někdy pocit, že to kdosi odhaduje z kávové sedliny...HoFi píše:Letos by měly jít dvě...Jelikož 9020 je na PÚ tak tipuji, že poslední vysoké KT dojezdí za dva roky...v jakém stadiu je 9020, kdy ji HL může očekávat?
Teoreticky by měly jít 9016 a 9048, ale mluví se taky jen o jedné a na příští rok dosud není objednáno nic.
Příští týden jde do PÚ 9030 a ta by, aspoň dle proběhu, měla jít na reko jako poslední.
Takže pokud program rekonstrukcí KT opravdu doběhne do konce, tipuju definitivní konec vysokých kačen někdy ke konci roku 2013.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Nevím proč? Taky nevíš jestli se smát nebo brečet když vidíš na novým autě ocelové disky a nebo nedej bože volant?Encore píše:Když si představím, že něco podobného je v 15T nebo i 14T, nevím jestli se mam smát nebo plakat
Nebo je v těchhle tramvajích jiný způsob, jak to vydává ten klasickej tramvajo-zvonkovej zvuk?
Některé věci se prostě měnit nemusí a funguji pořád.
Re: Ústřední dílny
Tak nové víděnské ULFy vydávají tenhle zvuk jako nahrávku z reproduktorů a to je teprv něco
Re: Ústřední dílny
Když si představím, že něco podobného je v 15T nebo i 14T, nevím jestli se mam smát nebo plakat
Nebo je v těchhle tramvajích jiný způsob, jak to vydává ten klasickej tramvajo-zvonkovej zvuk?
Nebo je v těchhle tramvajích jiný způsob, jak to vydává ten klasickej tramvajo-zvonkovej zvuk?
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
Tady se asi prodává http://www.syncro.cz/products/zvonek-z-tramvaje-12-24v/ 1500 kč ale co by s tím normální člověk dělal ...... způsobů Na kolo to stejně nenamontuje (i když v dnešní době bych se nedivil) PS: ale to sem stejně nepatří ...chtělo by to asi přesunout někam jinam at tu není bordel)
Re: Ústřední dílny
Tady si můžeš koupit za pár kaček zvonek z T6 nebo KT8.romanek763 píše:Dá se sehnat zvonek z T3
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ústřední dílny
SKDmatejbrozek píše:Co to je za firmu?
-
- ovocnář
- Příspěvky: 128
- Registrován: 20.9.2010 15:34
Re: Ústřední dílny
Co to je za firmu?