Tak me odpoved mile prekvapila. Ovsem posledni veta me opradu dostala - zda je vubec nekdy mozne ocekavat opravu
Dobrý den,
vyvíjet tlak nelze, pokud se není o co opřít, a to není. Nicméně jsem věc konzultoval s příslušným náměstkem TSK, na základě mého hořekování přislíbil příští týden vyslat vedoucí oblastní správy na místo a společně bychom si měli říct, o jaký rozsah by se jednalo a zda je možné opravu očekávat.
Ing. Daniel Čech
Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Ano, pan Čech se zdá být velmi ochotný a Úřad rychlý . Uvidíme, jak odpoví na ty štiplavější otázky, které jsem právě teď poslal, určitě sem dám vědět.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Co jsem zapoměl dodat. Dost často dává odkazy na odpovědné osoby na TSK, ale jestli to tam funguje jak MŠ popsal, tak nevím jestli to k něčemu je.OMH píše:Resp. ve vlastnictví hl. m. Prahy, které má na správu komunikací TSK Ale to je jen detail. Ono opravdu MČ v těchto případech moc toho nenadělá.9001 píše:...bohužel dost jich je ve stylu, komunikace je vlastnictví TSK a my jako MČ nemůžeme nic dělat.
Re: Pražské autobusy
Resp. ve vlastnictví hl. m. Prahy, které má na správu komunikací TSK Ale to je jen detail. Ono opravdu MČ v těchto případech moc toho nenadělá.9001 píše:...bohužel dost jich je ve stylu, komunikace je vlastnictví TSK a my jako MČ nemůžeme nic dělat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Pan Čech je fajn člověk, znám ho z fora městské části, velice ochotně odpoví na každou otázku, bohužel dost jich je ve stylu, komunikace je vlastnictví TSK a my jako MČ nemůžeme nic dělat.gabuliatko píše:Jednotek těžko, za to není ani asfalt (dlažba). Nechápu proč se schovávají za ČD, komunikace ČD nepatří.kruťák píše:Takze nic noveho, ted premyslim, jaka to je castka. Nedivil bych se, kdyby v radu jednotek tisic Kc
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Pražské autobusy
Jednotek těžko, za to není ani asfalt (dlažba). Nechápu proč se schovávají za ČD, komunikace ČD nepatří.kruťák píše:Takze nic noveho, ted premyslim, jaka to je castka. Nedivil bych se, kdyby v radu jednotek tisic Kc
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Tak mi bylo podezrele rychle odpovezeno z MU10 na dotaz k prodlouzeni 193.
Takze nic noveho, ted premyslim, jaka to je castka. Nedivil bych se, kdyby v radu jednotek tisic KcDobrý den,
problém spočívá v tom, ?e v rámci rekonstrukce prostoru před vstupem do nádra?ní budovy (investor České dráhy) byla vybudována nástupní hrana s ná?lapem 20 cm, co? je v souladu s normou, ale vlivem určitých propadů v přilehlé vozovce autobus při odjezdu převisem nad chodník o něj ?krtá podvozkem. Doposud se ře?í, kdo a z jakých prostředků zajistí opravu.
Ing. Daniel Čech
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské autobusy
Tak to tady bude problém s tou rovinkou, bo při současné podobě točny tu místo jaksi není. Proč to neudělali jinak netuším, ale počítám že asi Špejchar je ve své finální podobě a otázka je, zdali ta 15 tam bude končit furt, nebo se počítá akorát s manipulační smyčkou a točnou bus. Co se NAD týče, jezdí smyčkou a předtím měla zastávku mimo točnu na přilehlé komunikaci.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Pražské autobusy
Umístit na Špejcharu zastávku by šlo na stanovení dopravního značení a doba projednání by byla v řádu týdnů. Pokud tam ovšem je ten kus rovné obruby a stojící autobus by tam nepřekážel. Umístit nějak zastávku může být podstatně jednodušší než udělat bezbariérový přechod, není to stavební úprava, nepodléhá stavebnímu řízení. Doporučuju projet nové zastávky a-295 v sídlišti v Letňanech, osobně jsem je tam vytvořil a myslím, že v mezích časové a finanční tísně se povedly. To se všechno dělalo na stanovení DZ a od nakreslení projektu do zahájení provozu uběhly asi dva měsíce, z čehož samozřejmě nejdéle trvaly ty dvě potřebná razátka...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Stačilo když tu Absoult popisoval postup pro výstavbu bezbariérového přístupu přechodů na Olšanské.
Tipuje, že razítek na zastávku bude ještě více...
Tipuje, že razítek na zastávku bude ještě více...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Pražské autobusy
Zastávka tam před stavbou Blanky byla a to tam žádný tramvajky pravidelně nezajížděly, tehdá bych to pochopil-proč budu vozit kaštany tam kde nic není. Ale dnes možnost přestupu na tramvaje existuje. Autobus zde stejně končí, takže má vézt 9 kaštanů nebo nikoho vyjde na stejno. Pokud tedy bylo rozhodnuto neobnovit původní zastávky považuji za velkou blbost.
O financích to není, stačí dva provizorní označníky, kus roviny a je to zastávka. Navíc se bude v budoucnu opakovat uzavírka Prašného mostu, takže jistě bude využití pro NAD.
Považoval jsem smyčku Špejchar jako logický přestup bus-tram, ale už začínám pochybovat.
O financích to není, stačí dva provizorní označníky, kus roviny a je to zastávka. Navíc se bude v budoucnu opakovat uzavírka Prašného mostu, takže jistě bude využití pro NAD.
Považoval jsem smyčku Špejchar jako logický přestup bus-tram, ale už začínám pochybovat.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské autobusy
Na Špejcharu jaksi není zastávka, jen točna. Domnívám se, že se tam se zastávkou ani nepočítalo, neboť by to bylo "zbytečné" - na Hradč přestup na víc linek + metro, tak proč a koho vozit na Špejchar kvůli jedné lince (rozumněj frekvence cestujících mizivá v poměru k nákladům)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Pražské autobusy
Tak mě napadl dotaz, proč linka 174,216 mají výstupní zastávku na Hradčanské. Je toto trvalý stav ? Proč se nezajíždí s cestujícími na Špejchar ?
Přijde mi to velmi nesmyslné, když tam autobus stejně obrací/končí, a navíc zde existuje přímý přestup na tramvaje, by nebylo "umožněno" zvolit si další variantu přestupu . Nechápu to.
Nebo, došlo k dalším finančním škrtům a s nástupní a výstupní zastávkou na Špejcharu se prostě s "rádoby" úsporných důvodů nepočítá.
Snad ne.
Přijde mi to velmi nesmyslné, když tam autobus stejně obrací/končí, a navíc zde existuje přímý přestup na tramvaje, by nebylo "umožněno" zvolit si další variantu přestupu . Nechápu to.
Nebo, došlo k dalším finančním škrtům a s nástupní a výstupní zastávkou na Špejcharu se prostě s "rádoby" úsporných důvodů nepočítá.
Snad ne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Na trase z Týnce do Prahy jezdí zkušebně nový hybridní autobus
20. června 2011 17:26
Cestující na trase z Týnce nad Sázavou do Prahy mají ještě několik dnů možnost svézt se trochu jiným autobusem, než je běžné. Vypadá téměř stejně jako ostatní, jen má na střeše ventilátory a baterie. A říká se mu proto hybridní. Kromě klasického motoru totiž využívá i elektromotor. Na této trati se testuje.
http://praha.idnes.cz/na-trase-z-tynce- ... -zpravy_ab
20. června 2011 17:26
Cestující na trase z Týnce nad Sázavou do Prahy mají ještě několik dnů možnost svézt se trochu jiným autobusem, než je běžné. Vypadá téměř stejně jako ostatní, jen má na střeše ventilátory a baterie. A říká se mu proto hybridní. Kromě klasického motoru totiž využívá i elektromotor. Na této trati se testuje.
http://praha.idnes.cz/na-trase-z-tynce- ... -zpravy_ab
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Veolia Soraris hybrid i v neděli na 339 http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 1.JPG.html