Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od kruťák » 18.7.2011 18:51

Penny Zahradní Město opět zvesela kvoká (ze 6 průjezdů bylo 6 ok, možná náhoda, možná bylo něco vyfikundováno).

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Brejšín » 17.7.2011 18:45

No, nevím zdali už to tu někde bylo či né, takže začíná růst SSZ Brusnice.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.7.2011 16:00

A že druhý návrh ohledně západního předmostí mostu Legií logicky chce obdobné uspořádání (směrování) IAD jako je na IPP, a to zejména na jeho dvou vedlejších komunikacích po jeho jižním a severním obvodu, je také asi naprosto od věci?
Ať jest třeba provoz v obou místech (bez ovlivnění údajnými dočasnými změnami vyvolanými výkopovými pracemi v okolí) velmi slabí.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od gabuliatko » 16.7.2011 15:30

MM-Mikulovsky píše:Že by mezi nimi mohlo být dost bloudilů a "hledačů" volného parkovacího místa, asi nikoho nenapadá?
plánovaná parkovací zóna to vyřeší

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.7.2011 11:35

MM: První případ je problémový kvůli osovce 3 metry. Auta odbočující od Žitné doprava by měla vlečné křivky zasahující do průjezdného profilu tramvaje od Spálené. A protože by se odbočení muselo navrhnout pro popelářský vůz, znamenalo by to odsun stopčáry pro tramvaje tak o 8-10 metrů zpět a zároveň asi přestavbu toho nároží asi i s posunem jednoho sloupu VO. A i po realizaci by tam byly asi nebezpečné situae, kdy by auto míjelo tramvaj od Spálené. V souhrnu to tam dnes není šťastné, to souhlasím, ale míra starostí se změnou neodpovídá jejím efektům.

Druhý případ. Tam se určitě otáčejí tímto způsobem autobusy, bo dál je zóna. Pokud jde o osobáky, určitě tento manévr nedělá nadpoloviční většina řidičů. Tenhle pohyb je vhodný pouze pro přímou obsluhu okolí Plaské a Mělnické ulice po vjezdu Zborovskou od severu. Zbytek území je dostupný z nábřeží už ulicemi Peřínskou a Vodní. Je ale fakt, že se tam tuším v okolí dělala nějaká voda a byly tam dočasně nějaké změny v jednosměrnosti, které mohly v posledních měsících tenhle tvůj pohyb zintenzívnit.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.7.2011 11:09

OMH píše:Druhý případ nic moc neřeší. Většina aut jede jen jeden oblouk a to by bylo i po změně.
Tak jakto, že mé osobní pozorování vidí dobrou polovinu aut z těch cca dvou třetin co vyjely z vedlejší vlevo přes TT, se po pár desítkách metrů přes TT vracet hned do následující vedlejší?
Že by mezi nimi mohlo být dost bloudilů a "hledačů" volného parkovacího místa, asi nikoho nenapadá?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od gabuliatko » 16.7.2011 11:03

moje názory:
ulice od Novoměstské radnice, pomalé odbočení vpravo do úzké ulice do kopce bude omezovat TRAM víc než výjezd z kopce z vedlejší
od je někdo, kdo z Hořejšího nábřeží pokračuje Zborovskou ulicí ? K tomu může použít třeba Vodní ulici.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od OMH » 16.7.2011 10:49

MM-Mikulovsky píše:Nevidím tu vhodnější vlákno, tak to dám sem -
Proč se najdou v Praze místa, kde je IAD naprosto zbytečně nucena, díky i z jejího pohledu viditelně špatnému směrování, křižovat TT a tak zdržovat sebe i TRAM a v neposlední řadě díky tomu hrozit i zvýšeným rizikem vzniku nehod?
V poslední době mne čím dál víc štvou tato dvě místa:
Druhý případ nic moc neřeší. Většina aut jede jen jeden oblouk a to by bylo i po změně.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.7.2011 2:27

Nevidím tu vhodnější vlákno, tak to dám sem -
Proč se najdou v Praze místa, kde je IAD naprosto zbytečně nucena, díky i z jejího pohledu viditelně špatnému směrování, křižovat TT a tak zdržovat sebe i TRAM a v neposlední řadě díky tomu hrozit i zvýšeným rizikem vzniku nehod?
V poslední době mne čím dál víc štvou tato dvě místa:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od chemik » 16.7.2011 2:12

MM-Mikulovsky píše:No jistě se ti to nezdá, ale asi tě (narozdíl ode mne) nenapadla souvislost s uzavřením výjezdu/nájezdu na SJM, kvůli čemuž pravděpodobně na SSZ u zastávek prodloužili IAD volno v přímé + celkově pohnuli s cyklem obou SSZ na PP! Osobně (již někým někde zde na TF uváděné) noční vypnutí SSZ na Paloučku vidím právě z důvodu, aby nikterak hustý provoz nebyl zbytečně nucen stát tam a pak zase na PP.
No, zdá se mi nepravděpodobné, že by kvůli čtyřdennímu flastrování nájezdu na SJM byl někdo schopnej rozm*dat cyklus, jež byl na SSZ u TESCO Expresu

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 16.7.2011 0:49

No jistě se ti to nezdá, ale asi tě (narozdíl ode mne) nenapadla souvislost s uzavřením výjezdu/nájezdu na SJM, kvůli čemuž pravděpodobně na SSZ u zastávek prodloužili IAD volno v přímé + celkově pohnuli s cyklem obou SSZ na PP! Osobně (již někým někde zde na TF uváděné) noční vypnutí SSZ na Paloučku vidím právě z důvodu, aby nikterak hustý provoz nebyl zbytečně nucen stát tam a pak zase na PP.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od chemik » 16.7.2011 0:26

Héle, lidičky, zdá se mi to, nebo poslední dobou "zelená vlna" pro tramvaje od zastávky Palouček na Pražského povstání (a zpět) dost silně nefunguje? Podstatě 8 z devíti průjezdů mi dneska nějak nevyšel a buď jsem zůstal trčet u Pražského povstání, nebo opačným směrem nad "Paloučkem"...

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Láďa » 15.7.2011 22:23

OMH píše:
Láďa píše:MŠ: Díky. OMH: Jak psal MŠ, web se proměnil a nemohl jsem na to nikde narazit. Na starém webu jsem to našel bez problémů. (Je možné, že už jsem zapomněl, kde jsem to tam hledal.)
No, slabá výmluva ;)
Žádná výmluva. Je to čistá pravda. Já nemám potřebu se narozdíl od někoho na něco vymlouvat. Mě nedělá problém mluvit a psát pravdu. ;-)

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od OMH » 15.7.2011 20:39

Láďa píše:MŠ: Díky. OMH: Jak psal MŠ, web se proměnil a nemohl jsem na to nikde narazit. Na starém webu jsem to našel bez problémů. (Je možné, že už jsem zapomněl, kde jsem to tam hledal.)
No, slabá výmluva ;)

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Láďa » 15.7.2011 15:08

MŠ: Díky. OMH: Jak psal MŠ, web se proměnil a nemohl jsem na to nikde narazit. Na starém webu jsem to našel bez problémů. (Je možné, že už jsem zapomněl, kde jsem to tam hledal.)

Odpovědět