a pár fotodůkazů... http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/ssz/brusnice/Brejšín píše:No, nevím zdali už to tu někde bylo či né, takže začíná růst SSZ Brusnice.
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Penny Zahradní Město opět zvesela kvoká (ze 6 průjezdů bylo 6 ok, možná náhoda, možná bylo něco vyfikundováno).
Re: křižovatky s antipreferencí
No, nevím zdali už to tu někde bylo či né, takže začíná růst SSZ Brusnice.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
A že druhý návrh ohledně západního předmostí mostu Legií logicky chce obdobné uspořádání (směrování) IAD jako je na IPP, a to zejména na jeho dvou vedlejších komunikacích po jeho jižním a severním obvodu, je také asi naprosto od věci?
Ať jest třeba provoz v obou místech (bez ovlivnění údajnými dočasnými změnami vyvolanými výkopovými pracemi v okolí) velmi slabí.
Ať jest třeba provoz v obou místech (bez ovlivnění údajnými dočasnými změnami vyvolanými výkopovými pracemi v okolí) velmi slabí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: křižovatky s antipreferencí
plánovaná parkovací zóna to vyřešíMM-Mikulovsky píše:Že by mezi nimi mohlo být dost bloudilů a "hledačů" volného parkovacího místa, asi nikoho nenapadá?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
MM: První případ je problémový kvůli osovce 3 metry. Auta odbočující od Žitné doprava by měla vlečné křivky zasahující do průjezdného profilu tramvaje od Spálené. A protože by se odbočení muselo navrhnout pro popelářský vůz, znamenalo by to odsun stopčáry pro tramvaje tak o 8-10 metrů zpět a zároveň asi přestavbu toho nároží asi i s posunem jednoho sloupu VO. A i po realizaci by tam byly asi nebezpečné situae, kdy by auto míjelo tramvaj od Spálené. V souhrnu to tam dnes není šťastné, to souhlasím, ale míra starostí se změnou neodpovídá jejím efektům.
Druhý případ. Tam se určitě otáčejí tímto způsobem autobusy, bo dál je zóna. Pokud jde o osobáky, určitě tento manévr nedělá nadpoloviční většina řidičů. Tenhle pohyb je vhodný pouze pro přímou obsluhu okolí Plaské a Mělnické ulice po vjezdu Zborovskou od severu. Zbytek území je dostupný z nábřeží už ulicemi Peřínskou a Vodní. Je ale fakt, že se tam tuším v okolí dělala nějaká voda a byly tam dočasně nějaké změny v jednosměrnosti, které mohly v posledních měsících tenhle tvůj pohyb zintenzívnit.
Druhý případ. Tam se určitě otáčejí tímto způsobem autobusy, bo dál je zóna. Pokud jde o osobáky, určitě tento manévr nedělá nadpoloviční většina řidičů. Tenhle pohyb je vhodný pouze pro přímou obsluhu okolí Plaské a Mělnické ulice po vjezdu Zborovskou od severu. Zbytek území je dostupný z nábřeží už ulicemi Peřínskou a Vodní. Je ale fakt, že se tam tuším v okolí dělala nějaká voda a byly tam dočasně nějaké změny v jednosměrnosti, které mohly v posledních měsících tenhle tvůj pohyb zintenzívnit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Tak jakto, že mé osobní pozorování vidí dobrou polovinu aut z těch cca dvou třetin co vyjely z vedlejší vlevo přes TT, se po pár desítkách metrů přes TT vracet hned do následující vedlejší?OMH píše:Druhý případ nic moc neřeší. Většina aut jede jen jeden oblouk a to by bylo i po změně.
Že by mezi nimi mohlo být dost bloudilů a "hledačů" volného parkovacího místa, asi nikoho nenapadá?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: křižovatky s antipreferencí
moje názory:
ulice od Novoměstské radnice, pomalé odbočení vpravo do úzké ulice do kopce bude omezovat TRAM víc než výjezd z kopce z vedlejší
od je někdo, kdo z Hořejšího nábřeží pokračuje Zborovskou ulicí ? K tomu může použít třeba Vodní ulici.
ulice od Novoměstské radnice, pomalé odbočení vpravo do úzké ulice do kopce bude omezovat TRAM víc než výjezd z kopce z vedlejší
od je někdo, kdo z Hořejšího nábřeží pokračuje Zborovskou ulicí ? K tomu může použít třeba Vodní ulici.
Re: křižovatky s antipreferencí
Druhý případ nic moc neřeší. Většina aut jede jen jeden oblouk a to by bylo i po změně.MM-Mikulovsky píše:Nevidím tu vhodnější vlákno, tak to dám sem -
Proč se najdou v Praze místa, kde je IAD naprosto zbytečně nucena, díky i z jejího pohledu viditelně špatnému směrování, křižovat TT a tak zdržovat sebe i TRAM a v neposlední řadě díky tomu hrozit i zvýšeným rizikem vzniku nehod?
V poslední době mne čím dál víc štvou tato dvě místa:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
Nevidím tu vhodnější vlákno, tak to dám sem -
Proč se najdou v Praze místa, kde je IAD naprosto zbytečně nucena, díky i z jejího pohledu viditelně špatnému směrování, křižovat TT a tak zdržovat sebe i TRAM a v neposlední řadě díky tomu hrozit i zvýšeným rizikem vzniku nehod?
V poslední době mne čím dál víc štvou tato dvě místa:
Proč se najdou v Praze místa, kde je IAD naprosto zbytečně nucena, díky i z jejího pohledu viditelně špatnému směrování, křižovat TT a tak zdržovat sebe i TRAM a v neposlední řadě díky tomu hrozit i zvýšeným rizikem vzniku nehod?
V poslední době mne čím dál víc štvou tato dvě místa:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: křižovatky s antipreferencí
No, zdá se mi nepravděpodobné, že by kvůli čtyřdennímu flastrování nájezdu na SJM byl někdo schopnej rozm*dat cyklus, jež byl na SSZ u TESCO ExpresuMM-Mikulovsky píše:No jistě se ti to nezdá, ale asi tě (narozdíl ode mne) nenapadla souvislost s uzavřením výjezdu/nájezdu na SJM, kvůli čemuž pravděpodobně na SSZ u zastávek prodloužili IAD volno v přímé + celkově pohnuli s cyklem obou SSZ na PP! Osobně (již někým někde zde na TF uváděné) noční vypnutí SSZ na Paloučku vidím právě z důvodu, aby nikterak hustý provoz nebyl zbytečně nucen stát tam a pak zase na PP.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: křižovatky s antipreferencí
No jistě se ti to nezdá, ale asi tě (narozdíl ode mne) nenapadla souvislost s uzavřením výjezdu/nájezdu na SJM, kvůli čemuž pravděpodobně na SSZ u zastávek prodloužili IAD volno v přímé + celkově pohnuli s cyklem obou SSZ na PP! Osobně (již někým někde zde na TF uváděné) noční vypnutí SSZ na Paloučku vidím právě z důvodu, aby nikterak hustý provoz nebyl zbytečně nucen stát tam a pak zase na PP.
Re: křižovatky s antipreferencí
Héle, lidičky, zdá se mi to, nebo poslední dobou "zelená vlna" pro tramvaje od zastávky Palouček na Pražského povstání (a zpět) dost silně nefunguje? Podstatě 8 z devíti průjezdů mi dneska nějak nevyšel a buď jsem zůstal trčet u Pražského povstání, nebo opačným směrem nad "Paloučkem"...
Re: křižovatky s antipreferencí
Žádná výmluva. Je to čistá pravda. Já nemám potřebu se narozdíl od někoho na něco vymlouvat. Mě nedělá problém mluvit a psát pravdu.OMH píše:No, slabá výmluvaLáďa píše:MŠ: Díky. OMH: Jak psal MŠ, web se proměnil a nemohl jsem na to nikde narazit. Na starém webu jsem to našel bez problémů. (Je možné, že už jsem zapomněl, kde jsem to tam hledal.)
Re: křižovatky s antipreferencí
No, slabá výmluvaLáďa píše:MŠ: Díky. OMH: Jak psal MŠ, web se proměnil a nemohl jsem na to nikde narazit. Na starém webu jsem to našel bez problémů. (Je možné, že už jsem zapomněl, kde jsem to tam hledal.)