Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberec a Jablonec nad Nisou
http://www.boveraclub.czechtrams.com/in ... s&pid=2254
I takhle může skončit vyhlídková jízda. Díky nehodě ve Vratislavicích se vůz vrátil na pravidelnou linku a udělal 4 kola z Jablonce do Vratislavic.
I takhle může skončit vyhlídková jízda. Díky nehodě ve Vratislavicích se vůz vrátil na pravidelnou linku a udělal 4 kola z Jablonce do Vratislavic.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberec a Jablonec nad Nisou
Znovu jsem se podíval na poslední fotky z Liberce a všiml jsem si změny textu ohledně řešení, že v samotném Liberci kolej normálního rozchodu je vlevo, ale na TT do Jablonce místo pro ní je připraveno vpravo. Původně bylo psáno, že se neví, jak to bude jednou vyřešeno, teď dle infa pana MOpa splítka dále nikdy nebude. Mám tomu rozumět tak, že jednou bude provoz přerušen a současná pravá kolejnice úzkého rozchodu demontována a posunuta vedle na klasický s tím, že poté obě kolejnice budou malým esíčkem propojeny s těmi správnými z Liberce?
-
- ovocnář
- Příspěvky: 128
- Registrován: 20.9.2010 15:34
Re: Liberec a Jablonec nad Nisou
Jakou výzbroj mají vozy T3m - myslel jsem že progres nebo původní , ale na tom videu je nějaký úplně jiný zvuk?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZIS v Liberci
Nechci být moc rýpavý, ale proč mi přijde prakticky všechno lepší než mastodont?Oskar píše:V Liberci testují ZIS. Jde o systém velice podobný Ropidímu „chytrému sloupku“ v Kamenici.
ZIS v Liberci
V Liberci testují ZIS. Jde o systém velice podobný Ropidímu „chytrému sloupku“ v Kamenici.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecký vozový park
Klasika leoliner, nebo Pars KT2 .
Re: Liberecký vozový park
Podstatný rozdíl je v tom, že u autobusu není pevná dráha a tak každý podvozek projíždí zatáčku jinak. Očekával bych, že se zadek takto postavené tramvaje bude chovat velmi zajímavě. Při vjezdu prvního článku do zatáčky vybočí do směru zatáčky, pak se trochu srovná, aby na výjezdu vybočil na druhou stranu.9001 píše:Když se nad tím zamyslím, tak to je koncepce kloubového busu. Taky má pod první částí dvě nápravy a na vlek třetí.Karosák píše:Zvláštní koncepce pojezdu...
http://www.dpmlj.cz/uvodni-strana/aktua ... lj-a-s_43/
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecký vozový park
Když se nad tím zamyslím, tak to je koncepce kloubového busu. Taky má pod první částí dvě nápravy a na vlek třetí.Karosák píše:Zvláštní koncepce pojezdu...
http://www.dpmlj.cz/uvodni-strana/aktua ... lj-a-s_43/
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecký vozový park
Zvláštní koncepce pojezdu...
http://www.dpmlj.cz/uvodni-strana/aktua ... lj-a-s_43/
http://www.dpmlj.cz/uvodni-strana/aktua ... lj-a-s_43/
Re: Liberecká MHD
Logo, tzn. trojúhelník s šipkou na horním vrcholu, zůstávavá dál v platnosti, jen nápis vpravo od něj se změnil na "Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce n.N., a.s."
Viz: http://www.dpml.cz/novinky_detail.php?i ... d05053f780
Viz: http://www.dpml.cz/novinky_detail.php?i ... d05053f780
Ano bylo, historie se tak trochu opakuje. 1.února 1949 vznikl Dopravní komunální podnik měst Liberec a Jablonec n.N. se sídlem v Liberci, který se rozdělil 1. července 1960 na samostatné dopravce Dopravní podnik města Liberce a Dopravní podnik města Jablonce nad Nisou. Pod vlastním názvem vydržel pouze první z nich, další byl k 1.1.1981 zařazen do ČSAD Ústí nad Labem, od 1.5.1992 vznikl ČSAD Jablonec n/N, po odkoupení byl od roku 2008 do roku 2010 dopravcem ČSAD Semily, který vlastně v Jablonci vydržel, protože liberecký podnik vlastní v Jablonci nad Nisou pouze licence na provozování MHD a k provozování autobusové dopravy si najímá autobusy a řidiče firmy ČSAD Semily, která mění svůj název k 12.12.2010 na BusLine, a.s.Nebylo to tu už někdy?
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
Nebylo to tu už někdy?
Re: Liberecká MHD
Vzhledem k tomu, že DPMJ/N se AFAIK prezentoval jen nápisem „MĚSTSKÁ HROMADNÁ DOPRAVA“, asi to nebude težký výběr, které logo zachovat.
EDIT: Ve skutečnosti žádný DPMJ/N neexistoval, bylo to ČSAD JBC.
EDIT: Ve skutečnosti žádný DPMJ/N neexistoval, bylo to ČSAD JBC.
Re: Liberecká MHD
a logo stejné
Re: Liberecká MHD
Změna názvu dopravní společnosti Dopravní podnik města Liberce, a.s
Změna názvu společnosti vešla v platnost zapsáním do sbírky listin Obchodního rejstříku dne 21.10.2010.
NOVÝ NÁZEV:
Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.
Změna názvu společnosti vešla v platnost zapsáním do sbírky listin Obchodního rejstříku dne 21.10.2010.
NOVÝ NÁZEV:
Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.
Re: PAN KAMERA
To jsou všechno T3 a jejich různé modernizace a minulý rok jsem viděl i T2 - vedle se o ní psalo. Aha to je poněkud staršího data, no budiž.6514 píše:nevies nahodou ze aké supravy chodiu dnes na 2,3, a 11 ?