Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 25.7.2011 13:26

Hlávkův most prý čeká na výstavbu kolektoru, kam se z něj přeloží vedení.

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Looki » 25.7.2011 11:34

MOp píše:O Libenskem ci Hlavkove moste se take casto pise "uz letos".
njn :D

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 25.7.2011 11:17

O Libenskem ci Hlavkove moste se take casto pise "uz letos".

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Looki » 25.7.2011 11:12

MOp píše:Letní měsíce v závislosti na výstavbě Blanky a penězovodech - léto 2012 nebo 2013.
dík! (já měl, nevim proč, asi že se o tom někde psalo, dojem, že to mělo být už letos a vzhledem k tomu, že je půlka prázdnin a nikde nic)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 25.7.2011 11:07

Letní měsíce v závislosti na výstavbě Blanky a penězovodech - léto 2012 nebo 2013.

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Looki » 25.7.2011 10:23

možná se to tady někde objevilo (možná..spíš určitě :) ), ale i tak se místo zdlouhavýho hledání radši zeptám...na kdy se chystá rekonstrukce ul. Milady Horákové od Sparty po Letenský náměstí?

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Encore » 24.7.2011 20:44

Hlavně aby po obnovovaným vjezdu někdo zajistil i průjezdnost smyčky, čas od času jedu 148 a vždycky tam potkám někde auto, které stojí tak, že žádná tramvaj tam nemá šanci projet... Možná jedině tahle: http://www.phototrans.eu/14,458515,0,Ta ... LF_29.html

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Brejšín » 24.7.2011 18:14

Co jsem byl informován, tak ZC raudio gaga, DC jen návěst.

Ten popisek je univerzální u všech fotek z té oblasti, takže je správně.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od chemik » 24.7.2011 18:11

Omlouvám se za svůj zvídavý dotaz, ale na Prtkách jsem se u posledních fotek z podolsko-modřanské rekonstrukce dočetl, že:
"Obnovovaný vjezd do smyčky Podolská vodárna bude ve směru z centra vybaven elektricky ovládanou radiovou výhybkou"

To je jako fakt? Já myslel že tam má bejt klasická uzamykatelná výhybka s tim návěstítkem, jako je třeba U odborů, u Strašnický vozovny, z Plzeňské do Radlické a né že tam bude rádio...


BMW: Obrázek 69 - je tam fotka vůhybky do centra a u ní popisek, že:
"Obnovovaný vjezd do smyčky Podolská vodárna bude ve směru z centra vybaven elektricky ovládanou radiovou výhybkou."
Asi by tam tedy mělo být: "...ve směru do centra...".

Ale to jsem potom ještě víc zaražen.
To bude rádio z obou směrů???

Encore
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 16.2.2007 10:52

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Encore » 21.7.2011 21:41

ElWapp píše:Zatim ano, ale je celkem jasne, jak to dopadne na opacne strane, az se na to nekdy sahne. Tipuji, ze jednopruhovy najezd snizi kapacitu vjezdu do krizovatky a kolona od Suchdola se protahne kdovi kam, uvidime na konci prazdnin.
Myslím, že to nebude tak horké, vzhledem k tomu, že skoro celých Jugoslávských partyzánů je jednopruhová. Levý (bývalý) pruh nájezdu na vnitřní část kruhového objezdu byl omezený stejně tím, jak jeli lidi ve vnějším pruhu kulaťáku.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od OMH » 21.7.2011 20:02

ElWapp píše:Zatim ano, ale je celkem jasne, jak to dopadne na opacne strane, az se na to nekdy sahne. Tipuji, ze jednopruhovy najezd snizi kapacitu vjezdu do krizovatky a kolona od Suchdola se protahne kdovi kam, uvidime na konci prazdnin.
Z jiných směrů není třeba zatím úprav.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od ElWapp » 21.7.2011 19:59

Zatim ano, ale je celkem jasne, jak to dopadne na opacne strane, az se na to nekdy sahne. Tipuji, ze jednopruhovy najezd snizi kapacitu vjezdu do krizovatky a kolona od Suchdola se protahne kdovi kam, uvidime na konci prazdnin.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od OMH » 21.7.2011 19:53

ElWapp píše:I ty normy prece nekdo vymyslel. Otazka je, k cemu je dvoupruhovy kruhac, kdyz se na nej najizdi i sjizdi jednim pruhem. Ale na druhou stranu, diky bohu ze tam nevyrostl dalsi semaforus vopruzus...
K čemu je dvoupruhový kruháč? Že by z ostatních směrů ústily dva pruhy? ;)

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od ElWapp » 21.7.2011 19:18

I ty normy prece nekdo vymyslel. Otazka je, k cemu je dvoupruhovy kruhac, kdyz se na nej najizdi i sjizdi jednim pruhem. Ale na druhou stranu, diky bohu ze tam nevyrostl dalsi semaforus vopruzus...

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od OMH » 21.7.2011 19:09

ElWapp píše:Mě by hlavně zajímalo, jaká hlava pomazaná stáhla nájezd na kruháč ze dvou pruhů na jeden. Tím levým se to krásně všechno předjíždělo...
Že by normy? ;)

Odpovědět