Pražské autobusy

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 9001 » 04.9.2011 11:12

orky: Třeba já mám natvrdo od 8:45 do 17:30. jinde mají 8:30 - 17:15.
Hodně lidí co má klouzavou pracovní dobu musí být v práci od 9 do 3 a zbytek je na nich.

Takže normální to je. :wink:

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od orky » 04.9.2011 9:45

Martin Šubrt píše:Sirka: Posílení spočívá i v tom, že budou nějaké spoje i v čas, kdy jezdí do práce normální člověk? A kdy už jsou ty kolony, co mě přimějí nechat auto doma. Snad i tomu to mělo napomoci. Je fajn, že bus jede, ale poslední ranní v 6:50 je prostě divný. Co alespoň ještě jeden pár spojů? 5:40, 6:50, 8:00? Vypadalo by to lépe.
Normální člověk jezdí v těch 6:50, což dává dojezd do práce po cca 7:30. To je v našem státě normální doba začátku pracovní doby. Naopak začátek v 9 mi moc normální nepřijde. Celej den v háji, už nic nevyřídíš, protože všechny úřady mají do 18.

A co se týče midibusů na 334: Tady je vidět zásadní rozdíl mezi Uhrem a DPP. Uher je schopen pružně reagovat. DPP by tam ještě 3 měsíce jezdil s tím, čím by tam začal jezdit.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.9.2011 18:21

Sirka: Posílení spočívá i v tom, že budou nějaké spoje i v čas, kdy jezdí do práce normální člověk? A kdy už jsou ty kolony, co mě přimějí nechat auto doma. Snad i tomu to mělo napomoci. Je fajn, že bus jede, ale poslední ranní v 6:50 je prostě divný. Co alespoň ještě jeden pár spojů? 5:40, 6:50, 8:00? Vypadalo by to lépe.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Sirka » 03.9.2011 16:05

9001 píše:Trefil ses =D>
Vím :wink:
9001 píše:Takhle vlastně ani nemají důvod do auta jít, protože jede to stejně rychle, takže ten hlavní faktor je pryč.
Ale tys moc nečetl, chtěl jsem tim říct, že pokud dnes většina lidí pracuje od 9, tak jim je spoj v 5.40 víš k čemu :wink:
9001 píše:Vsadím se o co chceš, že vyjede přesně to co bude potřeba. Na tomhle si zastupitelstva nahoní hodně politických bodů :wink:
To se nevylučuje, ale někdo to zaplatit musí. V Praze to je jedno, jestli třeba 125 vyjede první den po 5 nebo 15, ale mimo Prahu to bylo takto nejrozumnější.

Martin Šubrt: Určitě nikdo netvrdil ani neplánoval, že by lidi nějak odrazoval, od začátku se počítalo s případným rozšířením.

kruťák: Nejsem si jist, jestli (s ostravskejma značkama) je zařazen trvale, ale testován byl na 25. pořadí. Viděl jsem, jel jsem, fotil jsem, ale než vyhrabu čtečku/kabel, tak to určitě najdeš někde na netu.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.9.2011 14:03

OMH: Shodou okolností pracuje v Jesenici kolegyně z práce. Od března, kdy probleskly první informace o 334 byla obce na nohou, hltala každé upřesnění a stříhala metr :-). Když spatřili ten leták s minibusem, první dotaz byl, kde se budou kupovat místenky :-). Jiní začali přemýšlet o ranním odvozu do Psár, aby se vešli. Když se zkouší, chápu, že se zkouší, nicméně nasazení dotčeného vozu spíše vyznívalo ve smyslu. Na tu linku moc peněz nemáme, když lidé uvidí, že není místo, třeba takový zájem nebude. Byť o kloubu se vzhledem k počtu spojů povídalo mezi lidmi též. No Uher kloub má, tak uvidíme :-).

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od kruťák » 03.9.2011 13:34

ČSAD Polkost na začátku týdne zařadil do provozu nový autobus Solaris Urbino 12LE v celo-červeném nátěru. K vidění byl například včera na lince 387. Nemá někdo fotku? Citybus.cz zatím mlčí...

pepik9111
Uživatel
Příspěvky: 53
Registrován: 14.3.2010 14:48
Bydliště: nedaleko linek 3 a 17

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od pepik9111 » 02.9.2011 23:51

9001: Přesně tak, dnes tam byl Crossway, což rozhodně není minibus. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 9001 » 02.9.2011 20:47

Sirka: Trefil ses =D>
Lidi co jsou v práci od devíti nejezdí autem kvůli tomu, že to je snobské, ale prostě jim to šetří čas, který se dá využít jinak a podstatně lépe než tvrdnutím v koloně v busu. Takhle vlastně ani nemají důvod do auta jít, protože jede to stejně rychle, takže ten hlavní faktor je pryč.

K tomu co vyjede. Vsadím se o co chceš, že vyjede přesně to co bude potřeba. Na tomhle si zastupitelstva nahoní hodně politických bodů :wink:

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od Sirka » 02.9.2011 20:40

kruťák píše:Jesenice-Budějovická ... do 50 minut.
Jesenice-Smích.nádr. ... do 45 minut.
To zas není tak velkej rozdíl, ale tady hodně záleží na destinaci. Kdysi třeba dost "šotoušů-odborníků" tvrdilo, že většina lidí kolem Vídeňské pracuje na C...
kruťák píše:Mám-li si na příměstě vybrat mezi 40 minutovým popojížděním v koloně a 20 minutovou jízdou, beru 20 minutovou jízdu...
Jesenice podle mě není klasické "venkovské" příměsto, je to velká obec, satelit apod. Lidi tady ve špičce nechodí na "svůj" autobus (ledaže by jeli 342 třeba), protože interval je tady dost nízký. V Psárech je to o trochu horší, ale ne zas tak moc, takže dva spoje, navíc v 5.40 a 6.50 dle mého názoru jsou tak na minibus. V době, kdy velká část zaměstnání začíná od 9, mě opravdu vysoká vytíženost překvapila. Nicméně o kloubáku po 15 minutách si troufám pochybovat...
kruťák píše:Osobně očekávám, že vozidla se změní do týdne (při nejhorším do měsíce) a časem přibudou i další spoje minimálně v ranní špičce.
Očekávat můžeš co chceš, ale vyjede vždy to, co si někdo (v tomto případě zjevně obce) zaplatí :wink:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od MOp » 02.9.2011 11:31

Kolega OMH tim nejspise minil, ze se jedna o aktivitu nad ramec standardni dopravni obsluznosti beznymi spoji na specialni smlouvu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 9001 » 02.9.2011 10:49

kruták: A kdo myslíš, že platí 125? Taky to je obec.

K 193: Jak jsem psal. U ZOO drhnou všechny busy od staré karosy po citybus a nikomu to nevadí a vesele se tam jezdí. Uvidíme kdo bude první kdo to tam orve.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od kruťák » 02.9.2011 10:30

OMH píše:Zkušební provoz 334 je akcí dotčených obcí, které ji financují.
To je ovšem nová informace, obce slyšet nebyly, zatímco ROPID vydával tiskovky na všechny strany a srovnával s linkou 125. A jinak já neříkám, že je něco špatně. Jenom konstatuju, že výsledek zkoušky kapacity se hned první den dostavil. A neboj, umím i přiznat chybu. Například tu klidně napíšu, že jsem čekal prodloužený a-193 nacpaný lidmi z vlaků. ALE (ačkoli jsou teď první dny a časem se to třeba zlepší) je jasné, že poptávka v oblasti Vršovic bude menší - i když přišli lidi z vlaku přímo k busu a koukali, kam jede, nakonec šli na tramvaj. Za hodinu odjelo busem tak 5 lidí. Taktéž z Nuslí přijeli (za dopolední půlhodinu a odpolední hodinu, které jsem tam strávil) celkem 2 lidi. Dnes ráno to nebylo o nic lepší.

Ještě bych k a-193 rad doplnil, jak směšný byl důvod neprodloužení, že tam bus drhne, a přesto nikomu nevadí, že na křižovatce u tramvají se při vytáčení nevejde tak, aby nenabral buď zrcátkem sloup anebo kolem obrubník...

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od OMH » 02.9.2011 9:50

Ach jo, to je furt dokola...
Zkušební provoz 334 je akcí dotčených obcí, které ji financují.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské autobusy

Příspěvek od 9001 » 02.9.2011 9:33

DavidD píše:Souhlasím s OMH, když se testuje, mělo by se jít cestou od menšího k většímu..A jelikož dopravce již ten den zavedl posílení a dnes jezdí s Karosou, je to perfektně odvedená práce.. :smt023
Ted jenom záleží jestli nemá proplacený jenom ten midibus :lol:

Odpovědět