Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
orky: Třeba já mám natvrdo od 8:45 do 17:30. jinde mají 8:30 - 17:15.
Hodně lidí co má klouzavou pracovní dobu musí být v práci od 9 do 3 a zbytek je na nich.
Takže normální to je.
Hodně lidí co má klouzavou pracovní dobu musí být v práci od 9 do 3 a zbytek je na nich.
Takže normální to je.
Re: Pražské autobusy
Normální člověk jezdí v těch 6:50, což dává dojezd do práce po cca 7:30. To je v našem státě normální doba začátku pracovní doby. Naopak začátek v 9 mi moc normální nepřijde. Celej den v háji, už nic nevyřídíš, protože všechny úřady mají do 18.Martin Šubrt píše:Sirka: Posílení spočívá i v tom, že budou nějaké spoje i v čas, kdy jezdí do práce normální člověk? A kdy už jsou ty kolony, co mě přimějí nechat auto doma. Snad i tomu to mělo napomoci. Je fajn, že bus jede, ale poslední ranní v 6:50 je prostě divný. Co alespoň ještě jeden pár spojů? 5:40, 6:50, 8:00? Vypadalo by to lépe.
A co se týče midibusů na 334: Tady je vidět zásadní rozdíl mezi Uhrem a DPP. Uher je schopen pružně reagovat. DPP by tam ještě 3 měsíce jezdil s tím, čím by tam začal jezdit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Sirka: Posílení spočívá i v tom, že budou nějaké spoje i v čas, kdy jezdí do práce normální člověk? A kdy už jsou ty kolony, co mě přimějí nechat auto doma. Snad i tomu to mělo napomoci. Je fajn, že bus jede, ale poslední ranní v 6:50 je prostě divný. Co alespoň ještě jeden pár spojů? 5:40, 6:50, 8:00? Vypadalo by to lépe.
Re: Pražské autobusy
Vím9001 píše:Trefil ses
Ale tys moc nečetl, chtěl jsem tim říct, že pokud dnes většina lidí pracuje od 9, tak jim je spoj v 5.40 víš k čemu9001 píše:Takhle vlastně ani nemají důvod do auta jít, protože jede to stejně rychle, takže ten hlavní faktor je pryč.
To se nevylučuje, ale někdo to zaplatit musí. V Praze to je jedno, jestli třeba 125 vyjede první den po 5 nebo 15, ale mimo Prahu to bylo takto nejrozumnější.9001 píše:Vsadím se o co chceš, že vyjede přesně to co bude potřeba. Na tomhle si zastupitelstva nahoní hodně politických bodů
Martin Šubrt: Určitě nikdo netvrdil ani neplánoval, že by lidi nějak odrazoval, od začátku se počítalo s případným rozšířením.
kruťák: Nejsem si jist, jestli (s ostravskejma značkama) je zařazen trvale, ale testován byl na 25. pořadí. Viděl jsem, jel jsem, fotil jsem, ale než vyhrabu čtečku/kabel, tak to určitě najdeš někde na netu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
OMH: Shodou okolností pracuje v Jesenici kolegyně z práce. Od března, kdy probleskly první informace o 334 byla obce na nohou, hltala každé upřesnění a stříhala metr . Když spatřili ten leták s minibusem, první dotaz byl, kde se budou kupovat místenky . Jiní začali přemýšlet o ranním odvozu do Psár, aby se vešli. Když se zkouší, chápu, že se zkouší, nicméně nasazení dotčeného vozu spíše vyznívalo ve smyslu. Na tu linku moc peněz nemáme, když lidé uvidí, že není místo, třeba takový zájem nebude. Byť o kloubu se vzhledem k počtu spojů povídalo mezi lidmi též. No Uher kloub má, tak uvidíme .
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
ČSAD Polkost na začátku týdne zařadil do provozu nový autobus Solaris Urbino 12LE v celo-červeném nátěru. K vidění byl například včera na lince 387. Nemá někdo fotku? Citybus.cz zatím mlčí...
Re: Pražské autobusy
9001: Přesně tak, dnes tam byl Crossway, což rozhodně není minibus.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Sirka: Trefil ses
Lidi co jsou v práci od devíti nejezdí autem kvůli tomu, že to je snobské, ale prostě jim to šetří čas, který se dá využít jinak a podstatně lépe než tvrdnutím v koloně v busu. Takhle vlastně ani nemají důvod do auta jít, protože jede to stejně rychle, takže ten hlavní faktor je pryč.
K tomu co vyjede. Vsadím se o co chceš, že vyjede přesně to co bude potřeba. Na tomhle si zastupitelstva nahoní hodně politických bodů
Lidi co jsou v práci od devíti nejezdí autem kvůli tomu, že to je snobské, ale prostě jim to šetří čas, který se dá využít jinak a podstatně lépe než tvrdnutím v koloně v busu. Takhle vlastně ani nemají důvod do auta jít, protože jede to stejně rychle, takže ten hlavní faktor je pryč.
K tomu co vyjede. Vsadím se o co chceš, že vyjede přesně to co bude potřeba. Na tomhle si zastupitelstva nahoní hodně politických bodů
Re: Pražské autobusy
To zas není tak velkej rozdíl, ale tady hodně záleží na destinaci. Kdysi třeba dost "šotoušů-odborníků" tvrdilo, že většina lidí kolem Vídeňské pracuje na C...kruťák píše:Jesenice-Budějovická ... do 50 minut.
Jesenice-Smích.nádr. ... do 45 minut.
Jesenice podle mě není klasické "venkovské" příměsto, je to velká obec, satelit apod. Lidi tady ve špičce nechodí na "svůj" autobus (ledaže by jeli 342 třeba), protože interval je tady dost nízký. V Psárech je to o trochu horší, ale ne zas tak moc, takže dva spoje, navíc v 5.40 a 6.50 dle mého názoru jsou tak na minibus. V době, kdy velká část zaměstnání začíná od 9, mě opravdu vysoká vytíženost překvapila. Nicméně o kloubáku po 15 minutách si troufám pochybovat...kruťák píše:Mám-li si na příměstě vybrat mezi 40 minutovým popojížděním v koloně a 20 minutovou jízdou, beru 20 minutovou jízdu...
Očekávat můžeš co chceš, ale vyjede vždy to, co si někdo (v tomto případě zjevně obce) zaplatíkruťák píše:Osobně očekávám, že vozidla se změní do týdne (při nejhorším do měsíce) a časem přibudou i další spoje minimálně v ranní špičce.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Kolega OMH tim nejspise minil, ze se jedna o aktivitu nad ramec standardni dopravni obsluznosti beznymi spoji na specialni smlouvu.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
kruták: A kdo myslíš, že platí 125? Taky to je obec.
K 193: Jak jsem psal. U ZOO drhnou všechny busy od staré karosy po citybus a nikomu to nevadí a vesele se tam jezdí. Uvidíme kdo bude první kdo to tam orve.
K 193: Jak jsem psal. U ZOO drhnou všechny busy od staré karosy po citybus a nikomu to nevadí a vesele se tam jezdí. Uvidíme kdo bude první kdo to tam orve.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
To je ovšem nová informace, obce slyšet nebyly, zatímco ROPID vydával tiskovky na všechny strany a srovnával s linkou 125. A jinak já neříkám, že je něco špatně. Jenom konstatuju, že výsledek zkoušky kapacity se hned první den dostavil. A neboj, umím i přiznat chybu. Například tu klidně napíšu, že jsem čekal prodloužený a-193 nacpaný lidmi z vlaků. ALE (ačkoli jsou teď první dny a časem se to třeba zlepší) je jasné, že poptávka v oblasti Vršovic bude menší - i když přišli lidi z vlaku přímo k busu a koukali, kam jede, nakonec šli na tramvaj. Za hodinu odjelo busem tak 5 lidí. Taktéž z Nuslí přijeli (za dopolední půlhodinu a odpolední hodinu, které jsem tam strávil) celkem 2 lidi. Dnes ráno to nebylo o nic lepší.OMH píše:Zkušební provoz 334 je akcí dotčených obcí, které ji financují.
Ještě bych k a-193 rad doplnil, jak směšný byl důvod neprodloužení, že tam bus drhne, a přesto nikomu nevadí, že na křižovatce u tramvají se při vytáčení nevejde tak, aby nenabral buď zrcátkem sloup anebo kolem obrubník...
Re: Pražské autobusy
Ach jo, to je furt dokola...
Zkušební provoz 334 je akcí dotčených obcí, které ji financují.
Zkušební provoz 334 je akcí dotčených obcí, které ji financují.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Ted jenom záleží jestli nemá proplacený jenom ten midibusDavidD píše:Souhlasím s OMH, když se testuje, mělo by se jít cestou od menšího k většímu..A jelikož dopravce již ten den zavedl posílení a dnes jezdí s Karosou, je to perfektně odvedená práce..