Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od DavidD » 14.9.2011 19:06

MKzB píše:Opakuji svůj dotaz: Uvažuje se o modifikované verzi 15T pro čvičné jízdy?
A nemyslím tím možnost připojení ovladače s brzdovým tlačítkem, ale poctivý panel simulace poruch, jak ho známe třeba z 5501....Teda pokud se teprve nečeká, jaké závady se budou na 15T objevovat.
Myslím, že cena takové hračky tomu dává jasné STOP!

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MKzB » 14.9.2011 18:56

Opakuji svůj dotaz: Uvažuje se o modifikované verzi 15T pro čvičné jízdy?
A nemyslím tím možnost připojení ovladače s brzdovým tlačítkem, ale poctivý panel simulace poruch, jak ho známe třeba z 5501....Teda pokud se teprve nečeká, jaké závady se budou na 15T objevovat.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od chemik » 13.9.2011 13:47

pepa z depa píše:Tak 9212 už konečně topí. Konečně to ty odborníci ze z Plzně zpravili. :P
3x sláva. Po měsíci to konečně dokázali opravit... [-o< [-o< [-o<

pepa z depa
Uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: 13.9.2011 10:40
Bydliště: Žižkov

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od pepa z depa » 13.9.2011 11:00

Tak 9212 už konečně topí. Konečně to ty odborníci ze z Plzně zpravili. :P

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Bobik » 13.9.2011 7:08

No to se sice "mluví", ale nevšiml jsem si, že by se už zdárně vyřešil problém s KO kolejema a VO šířkou vrat. Navíc nevím co by na to říkaly naše koleje v depu na železných sloupcích, už teď je na nich patrno jisté prohnutí věkem (ale to je pouze domněnka vypozorovaná v terénu a odvozená od váhy vozů).

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.9.2011 23:58

honmerz píše:15T chodí stále jen na Pankrác? Budou také v jiných vozovnách?
Stále chodí k nám na PA - ze školení jsem pochopil, že při dodání cca 40-ti až 50-ti kusů se část (cca polovina) vozů přesune jinam (dosud asi nepadlo konečné rozhodnutí - neustále se "dokola" mluví o KO či VO).

honmerz
Uživatel
Příspěvky: 32
Registrován: 03.3.2011 10:15

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od honmerz » 12.9.2011 23:24

15T chodí stále jen na Pankrác? Budou také v jiných vozovnách?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 10.9.2011 10:16

Karotka píše:
MM-Mikulovsky píše:Jaké typy TRAM měly dosud nejpočetnější ověřovací sérii? (nejlépe uvést alespoň 3)
Pardon za částečný offtopic (v případě potřeby budiž odmoderováno jinam).
Myslím, že na celé čáře vítězí T3 - celá první série (70 ks) byla v podstatě ověřovací & některé další vývojové prvky se ověřovaly také na větším počtu vozů, např. ventilace u 6477-6486.
Když vezmeme v potaz, že bude dodávky 15T probíhat ještě dalších 8 let, tak bych to přirovnal k T3 a taky se dočkáme v průběhu let malých úprav.

Kdyby se ted dodávali ještě 14T, tak budou už s jednosedáky a třeba upraveným lešením...

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Karotka » 10.9.2011 1:25

MM-Mikulovsky píše:Jaké typy TRAM měly dosud nejpočetnější ověřovací sérii? (nejlépe uvést alespoň 3)
Pardon za částečný offtopic (v případě potřeby budiž odmoderováno jinam).
Myslím, že na celé čáře vítězí T3 - celá první série (70 ks) byla v podstatě ověřovací & některé další vývojové prvky se ověřovaly také na větším počtu vozů, např. ventilace u 6477-6486.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od romanek763 » 09.9.2011 22:32

který dveře praskly??

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od chemik » 09.9.2011 15:31

takže když už je teda odstavená, tak by jí to topení někdo moh opravit

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MOp » 09.9.2011 15:15

Zase vrata ze salonu do kabiny?

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Brejšín » 09.9.2011 15:13

doprčic, zrovna dneska 9212 zatáhla s vysypanejma dveřma a ještě když projížděla vratama jsem na to myslil a …………………………………………………………………. #-o

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.9.2011 14:21

Absolut píše:No tak ona je to v podstatě ověřovací série.
Kolik bude čítat celkem kusů z objednaných 250?
Jaké typy TRAM měly dosud nejpočetnější ověřovací sérii? (nejlépe uvést alespoň 3)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Absolut » 09.9.2011 11:57

No tak ona je to v podstatě ověřovací série.

Odpovědět