Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.9.2011 4:33

mart337 píše:...Kdyby se bývalo vymyslelo něco co by bylo přilepené k zpětnému zrcátku, bylo by to lepší (něco jako jsou zrcátka pro mrtvý úhel).
Toto by se mi však, než stávající, zdálo určitě lepší a logičtější. Spíše vyloženě "natvrdo" zase nad oknem vodorovné zrcátko z vnější strany za tím klasickým - tak jak např. KUKA vozy.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Fořtík » 19.9.2011 3:43

Mám ho nastavené tak, jak ukazuje Milanovo první snímek. Je to pro mě naprosto zbytečný komponent, který mě akorát rozptyluje, když je natočený jinak. 8-)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od mart337 » 19.9.2011 2:20

Jo, já si s tím zrcátkem taky jednou zkoušel "hrát" a nastavit ho tak, jak prý bylo vymyšleno - tj. pro pohled na prostor vedle vozu u přední nápravy.
Musím konstatovat, že v něm toho opravdu moc vidět není. Možná že je v něm vidět kryt podvozku v hodně ostré zatáčce, já si toho zatím nevšiml. Pokud jsem do toho koukal, tak je tam vidět jen ubíhající dlažba - profil x cm od podvozku. Navíc tam kolikrát díky odleskům a odrazům není vidět vůbec nic rozumného.
Kdyby se bývalo vymyslelo něco co by bylo přilepené k zpětnému zrcátku, bylo by to lepší (něco jako jsou zrcátka pro mrtvý úhel).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 18.9.2011 22:32

Vsadím, že to stejná odpověď by byla i od těch co připlácli ty zrcátka na T6 :wink:

Odpověď, že ty v něm něco vidíš je jednoduchá. Prostě sis s tím hrál dokud si na to nepřišel k čemu to je. (Není to ve zlém prostě fakt). Pochybuji, že zbytek kolegů na to má chut. Počítám, že chemik spíš ocení kouřovu :lol:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.9.2011 22:16

9001: Ono jde o to, že v cca 75% je otočené nahoru a zeplám-li se občas kolegů proč, tak odpovědí mi je stále, protože v něm stejně není nic vidět!
Tak jakto, že já v něm vidím, to co jsem nafotil?
Jinak na plošinu (interiér každého ze tří článků odpředu) směřuje kamera, takže zrcátko směřovat na ní není potřeba.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 18.9.2011 22:03

Není to náhodou o řidiči jak si to nastaví? Jsou lidi co to mají plošinu, další na podvozek.

Pamatuji si na Petra jak ho vždycky dostalo, když jím nastavená zrcátka na T6 (taková ty malá pod čelním sklem) připlácli natvrdo ke karoserii...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.9.2011 21:52

Já už fakt #-o #-o #-o jestli je to k :lol: :lol: :lol: či :smt022 :smt022 :smt022 :
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od gabuliatko » 16.9.2011 15:54

hyaho píše:Myslim si ze cvicak 15T je zbytecny. Tezko simulovat jakykoliv kolaps elektroniky (ta si furt dela co chce :) ) a navic je zbytecne aby se neco simulovalo,vzdyt kdyz se neco pokazi tak tram je SW resena tak ze sama ridici pres info vypise co ma udelat a kdyz nevi tak je tu DD a KGX52/51 a vnejhorsim ND.
Dokonce si myslím, že by své chyby mohla hlásit dispečinku sama, aby to řidič nemusel tlumočit.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Absolut » 16.9.2011 8:47

Trainzjohny: Když se pořídila cvičná 5501 tak bylo T3 cca 1000.

Uživatelský avatar
hyaho
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 08.8.2009 21:25
Bydliště: PRAHA

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od hyaho » 16.9.2011 8:02

Myslim si ze cvicak 15T je zbytecny. Tezko simulovat jakykoliv kolaps elektroniky (ta si furt dela co chce :) ) a navic je zbytecne aby se neco simulovalo,vzdyt kdyz se neco pokazi tak tram je SW resena tak ze sama ridici pres info vypise co ma udelat a kdyz nevi tak je tu DD a KGX52/51 a vnejhorsim ND.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od chemik » 14.9.2011 20:34

já nevim, na co mit speciální cvičku 15T s poctivým panelem závad, když v podstatě řidič pojistky měnit nemůže a jakákoliv další závada se dá odstranit použitím HP, případně ND. Ledaže by se v kurzu učilo nasazování vypadlejch dveří :lol:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Bobik » 14.9.2011 20:07

No, vzhledem k tomu, že cvičky maj i ovládání na ruku a T3 jen tak nezmizí, úpravu považuju za bezpředmětnou. Navíc nevidím důvod, proč by T3 coby cvičky nemohli zůstat i nadále. Nováček se v tom naučí "jezdit po kolejích" a po nějaké době může přejít na 15T. Navíc se solem se mu pro začátek bude jezdit mnohem líp. Ale jak řikám, naprostou dominanci 15T hned tak nečekám (pokud vůbec), takže momentálně jsou tyto úvahy spíše o ničem.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 14.9.2011 19:36

Po dvaceti letech, ale přece jenom jsme snad trochu v jiné době a na tohle by se mělo myslet od začátku.

U R.P se s tím dalo počítat, protože pro to nejpodstatnější a to ovládat tramvaj to byla pořád T3.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od trainzjohny » 14.9.2011 19:33

A kolik bylo v Praze T3 než se pořídil první cvičák ?
A kolik bylo v Praze R.Péček než se pořídil první cvičák ?
A kolik bude v Praze 15T než se pořídí první cvičák ?

Myslím že na všechny tři bude stejná odpověď - stovky (v případě T3 spíš tisíce)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 14.9.2011 19:19

david: Hračka? Jak se to vezme. Vem, že tu řešíme vůz, který bude faktickým nástupcem T3 a za pár let tu nic moc jiného jezdit nebude...

Uvidíme. Třeba to někoho časem napadne a Škoda udělá školní verzi

Odpovědět