Nezbláznil si se náhodou? Jako most/násep nad "středem" ZOO? Totální nesmysl - zejména, když mnozí diskutující argumentovaly, že "moje" TT mezi ZOO a Vltavou by musela vést na náspu/mostu a to právě kvůli ZOO (a Trojskému zámku - památkářům) není možné!!!!mart337 píše:Trať dle UP vůbec není nereálná ani co se týče stoupání. Musíš si uvědomit, že dole na Babě a v Podhoří bude trať na mostě - trať musí přejít přes řeku a i přes údolí po mostní konstrukci, či následně po náspu v dostatečné výšce (jako most v Troji)...
1.) Ano UP, počítající s TT do Bohnic přímo od ZOO, zachovává stávající TT Trojskou, jenže v Tróji ty TT nepropojuje = neumožňuje nespočet možných řešení "propletení" linek a zejména jejich operativních (i plánovaných) odklonů!!!petr03 píše:Ať tak či tak, pak bych rozhodně nerušil trať přes Hercovku, a to jen z jednoho prostého důvodu, a to vozovna Kobylisy. Nájezd na trasu. Přeci jen, kdyby najížděli na trasu přes Bulovku a Holešovice zpátky do Bohnic by bylo trošku mimo mísu.
Ale jinak celkově myšlenka dobrá, realizace v nedohlednu. I když současná situace volá po nějakém řešení. Ať už Tram nebo Bus řešení. Most přes řeku by to dole pod Podbabou chtělo. Určitě by se tím odvedla velká část kaštanstva tímto směrem, nakonec by tam byla odvedena i IAD. Nejvhodnější řešení by to bylo tunelem pod Zoo. Možna i pod řekou.
2.) Proti "mé" TT jižně od ZOO podél řeky bylo brojení, právě kvůli tomu, že by se s ní "svezla" i IAD (zatímco skrz ZOO na ní prý místo není). Asi tady všichni zapomínají na ohromnou stavbu, která právě směr IAD Trója - Dejvice vyřeší! Ano je to tunel Blanka a je nesmysl mu dělat duplicitu Trója - Podbaba.
3.) TT mezi Podbabou a Trójou pod řekou je naprosto nemožná - kvůli potřebě pokračování obou na sever do velkého stoupání (do Suchdolu a Bohnic).