Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od KarlosK » 03.1.2012 13:03

k tomu harmonogramu. co znamená ve druhém sloupci z leva to 2x6 a 1x1 atp. to jaksi ve vysvětlivkách není :)

pepe
Uživatel
Příspěvky: 60
Registrován: 30.3.2007 19:18

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od pepe » 03.1.2012 9:54

harmonogram 2012 11P.xls
harmonogram předběžný na rok 2012
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od m@rtin » 03.1.2012 8:59

Už je znám přibližný harmonogram dlouhodobých výluk pro letošní rok? Nebo se čeká na schválení investiční dotace DP magistrátem, která se má projednávat snad teď v lednu?

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Láďa » 02.1.2012 23:58


Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od ZXS91 » 30.11.2011 18:16

MM-Mikulovsky píše:...ale toto bylo z větší části jen z doslechu...
Co se ke mě doneslo, tak problémy s orientacemi a výhybkou opravdu jsou a pracuje se na nápravě.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.11.2011 17:26

MOp píše:A co to napsat srozumitelne primo patricnym lidem v DPP? Sice to zde ctou, ale podnet zevnitr organizace je vzdy lepsi.
Když něco špatného zjistím osobně, tak hlásím PD (či řeším jinak oficiálně), ale toto bylo z větší části jen z doslechu (pouze to slovo "VOZOVNA" za linkou 30 na mastodontech jsem si mohl ověřit). Takže oficiální podání ode mne bych asi neodůvodnil, ale protože vím, že většina kolegů na to "kálí", tak jsem to napsal alespoň zde, aby se to k příslušným lidem doneslo neoficiálně.

PS: Jinak označníku výstupní zastávky Sídl. Modřany chybí označení (název a status) - představ si, že asi před cca 3 týdny jsem hlásil PD a dosud jej nemá!

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 30.11.2011 16:44

A co to napsat srozumitelne primo patricnym lidem v DPP? Sice to zde ctou, ale podnet zevnitr organizace je vzdy lepsi.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.11.2011 16:42

Takže dnes ráno po přečtení tzv. vlepky ohledně jednosměrné výluky linky 17 a linky 30 (v protisměru po pravidelné trase "krátká" 17) se mi fakt chtělo =D> =D> =D> =D> , protože jsem zjistil, že v obou případech TRAM jezdí oba od sebe rozdílné směry pod jedním zadaným kódem do APEXU, který tedy není třeba na konečných překódovávat!

Jenže zkazilo mne to zaslechnutí stesků kolegů z 30/"krátké" 17:
1.) Po odhlášení výstupní Sídl. Modřany se orientace převrátí na l.30 s cílem na Výstavišti a Apex ukazuje navolení ROV v obratišti Levského "rovně" (= střední kolej), ovšem jakmile kterákoliv TRAM na té lince projede dále kolem čidla v označníku výstupní, tak se symbol ROV změní v křížek (= nebude výhybky přestavovat, ale ty se jen zablokují)! To je totální pod pásový podraz na řidiče, kteří se po odhlášení podívají, že je vše OK a pak se u ROV diví, proč není! (-X (-X
2.) Mastodonti v Podolí u linky 30 DC neustále ukazují "VOZOVNA" - čili nesmysl matoucí cestující #-o #-o.
3.) Všechny vlaky vyjíždějící z jakékoliv vozovny (PA, HL) na tu linku směrem do Modřan jedou pod číslem 30, ale (jak jsem tu na TF už sám říkal) tímto směrem přeci linka toho čísla nejezdí! Čili zase další jeden nesmysl matoucí cestující #-o #-o

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 28.11.2011 18:24

Bezva. Rád, když mi řekneš, jak k tomu zlepšení přispět. Zaměstnavateli je to jedno a OO se stará jen o to co se komu (z jejího vedení) hodí. Nová (bližší) střídací místnost na IPP (snad) bude po třech letech. Řidiči kvičeli hned. OO s tím nedokázalo udělat naprosto nic. Jako příklad. A jestli bude, tak bude spíš proto, že postavají hloučky nedělají "dobré jméno", než že si to někdo vyřval. Naprosto nesmyslný střídací bod na nejfrekventovanější trati zrušen nebude.
Tak co mám dělat? Založit nové odbory? Proleptat se přes (staré) struktury těch současných? Postřílet neschopné manažery ve vedení?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.11.2011 12:56

BerryML: Štítek - je dle mne naprosto OK, ale z HL na Modřany jako l. 30, když ta jezdí jen Modřany - Václavák - Výstaviště, tedy pouze v protisměru? #-o #-o #-o
To spíše má logiku zatahovat na PA z Modřan jako 30, ale je to naprosto zbytečné matoucí překódování. Ještě by ta 30 z HL měla význam při HL - Karlín - Nám. rep. - Výstaviště.

9001: Více méně souhlasím, respektive ze zkušenosti své i známých znám násobně horší podmínky než jsou v DP.
Bobik: Tady platí staré přísloví "Jaký si to děláš, takové to máš!"
- čili buď přispěješ k přijatelnému stavu (pečení holuby ti z nebe do pusy nikde lítat nebudou) u stávajícího zaměstnavatele či jdeš k jinému "za lepším".
Ovšem při návštěvě WC na konečných, kdy i ještě stále několik měsíců nové jsou zničené (minimálně popsané dveře či stěny), tak přemýšlím jestli skutečně tím póvlem nejsme a zacházení jako s ním si tedy plně nezasloužíme? #-o #-o #-o #-o #-o

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od BerryML » 28.11.2011 12:48

MMM: Nevim to určitě, ale na 99,9% vyjíždím v pátek z Hloubětína na Modřany jáko linka 30... To samé mám psát i do štítku. (30/201)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 28.11.2011 11:55

Bobik píše:Cha! A koho to zajímá? Pokud sis ještě nevšiml, pane kolego, tak v poslední době je řidič ten poslední póvl na kterýho se bere ohled. I těm tramvajím před šrotem věnují víc péče.
Jako by to někde bylo jiné :lol:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 28.11.2011 11:52

Cha! A koho to zajímá? Pokud sis ještě nevšiml, pane kolego, tak v poslední době je řidič ten poslední póvl na kterýho se bere ohled. I těm tramvajím před šrotem věnují víc péče.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.11.2011 11:41

Převod tzv. svačinaření na tzv. oddělení od vozu je totální nesmysl:
1.) výpravčí na střídacím bodě by byl už jen hlídačem vybavení
2.) kdo viděl na PA rozepsaných jen těch cca 20 denních směn linky 30 / 17, tak zjistí, že už teď se to:
a) nevleze na vymezený prostor pro "plachtu" a ta visí skoro až k podlaze
b) když taková rozepsaná směna (s vyznačeným nejen BP na Braníku, ale i jen pouhým převlečením na Výstavišti) přijde SMS, tak v tom aby se čert či prase vyznalo! Přitom člověk jede furt s jednou a tou samou soupravou a stačí mu vědět dopředu jen začátek a konec směny s místem, protože ostatní potřebné mezi si v průběhu služby vyčte z VJŘ!
PS: Jinak v systému by měla být ta linka pro odlišení od "dlouhé" 17 vedena jako 30 a v případě střídání na Pal. nám. (nábř.) ZC by v rozpisu mělo být uvedeno po vzoru směn nočních (příp. dělení od vozu) 17/XX(30/XX) - první informace je co fyzicky přijede a v závorce je informace, jak směnu vykázat do štítku!
JÓ JEŠTĚ DOTAZ - POD JAKÝM ČÍSLEM LINKY TY SPOJE ZATAHUJÍ Z MODŘAN? DOUFÁM, ŽE NENAPADL NĚKOHO TOTÁLNÍ NESMYSL TO PŘEKÓDOVÁVAT NA L.30!!!

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od willyjeff » 28.11.2011 9:27

BerryML píše:Potom ale ztráci smysl držet na SB Výpravčí a tím pádem i zálohy...
Neblázni, vždyť to tam lidi rozkradou!

Odpovědět