aspoň by tě ta tramvaj dovezla až za tvým kamarádemVojta Tramvaj píše:A aby nevedla okolo Lisonka
Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nejsem přímo znalý ale jak píšu, ještě se nezačalo se stavebním řízením na dotčeném místě a to trvá dejme tomu půl roku. Viz co napsal Kasme zde. Tedy šance celkem 0%. Kdyby bylo v plánu ji postavit, musela by být zahrnuta v tom řízení.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Řekl bych, že tam je podstatnější výhoda pokud se udělá vjezd od Hostivaře bude i obracení při stržené troleji. Jenom se modlím, aby chytré hlavy nenapadlo zrušit Radošovickou...
Jinak zeptám se znalých. Jaká je šance, že smyčka vyroste?
Jinak zeptám se znalých. Jaká je šance, že smyčka vyroste?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Takhle by to mělo být:m@rtin píše:Taky jsem si myslel, že smyčka ZM bude klasická na místě stávajícího parkoviště. Stejně tak marně doufám, že se tu smyčku podaří vybudovat při letošní letní výluce
Nevím, jestli se dá "blokovou" nazývat smyčka objíždějící jeden blok pilířů Jižní spojky...
Během léta 2012 to určitě nebude, neboť se ještě ani nezačalo se stavebním řízením, nebo jsem to nepostřehl. Změny vlakové tratě se plánují v letech 2014–17, zároveň s tím rozšíření podjezdu pod tratí. Tedy ještě tak 5 let bude 26 vozit z centra vzduch.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A aby nevedla okolo Lisonka
Re: Výluky a jiná omezení
Taky jsem si myslel, že smyčka ZM bude klasická na místě stávajícího parkoviště. Stejně tak marně doufám, že se tu smyčku podaří vybudovat při letošní letní výluce, aby se tam mohla ukončit 26 a do Hostivaře nevozit vzduch.
Re: Výluky a jiná omezení
KGX 63: pochybuji že by ta trať i s opravami vydržela. )
p.s. to už zase UP neplatí? co já vím tak tam měla být smyčka klasická ne?
p.s. to už zase UP neplatí? co já vím tak tam měla být smyčka klasická ne?
Re: Výluky a jiná omezení
U Švehlovky je škoda, že se to nepodaří zkoordinovat s výstavbou IV.koridoru a za cca nějaké 3-4 roky se trať do Hostivaře bude muset zavřít zbytečně znovu na delší čas kvůli rekonstrukci a rozšíření podjezdu Na Padésátém. Jsem zvědavej jestli tam pak bude ta nová bloková smyčka
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
P_V: Není moc na výběr. Dělat Švehlovu + Průběžnou na kousky je blbost. To samé Vinohradská. Odvaha v tom je samozřejmě. Hlavně v tom je konečně logika
Re: Výluky a jiná omezení
Odvážný plán, tolik velkých akcí najednou. Letná (to jako myšleno rozšíření Milady od Sparty?), Flora, Průběžná + Švehlova, Poděbradská, a okolo toho ještě Zenklova a Vinohradská. Nechť se dílo podaří (hlavně financovat...)
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Máš to napsané dole ve vysvětlivkáchm@rtin píše:pepe:
Díky. Jen jeden dotaz - jaký je rozdíl mezi TT a RTT? Rozumím VP (velkoplošné panely) pouhá výměna, ale rozdílu TT a RTT nerozumím. Měl jsem za to, že se úsek Strossmayerovo náměstí-Letenský tunel bude rekonstruovat, ale v harmonogramu je jen TT. Tomu mám rozumět jak?
Díky
TT je oprava tramvajové tratě - financováno z provozních nákladů, ve větší míře si zajišťuje DP sám
RTT je rekonstrukce tramvajové tratě - financováno z investičních nákladů, platí přísnější normy pro projektování tramvajové tratě, např. bezbariérový přístup (viz. oprava TT v Olšanské ulici)
Re: Výluky a jiná omezení
pepe:
Díky. Jen jeden dotaz - jaký je rozdíl mezi TT a RTT? Rozumím VP (velkoplošné panely) pouhá výměna, ale rozdílu TT a RTT nerozumím. Měl jsem za to, že se úsek Strossmayerovo náměstí-Letenský tunel bude rekonstruovat, ale v harmonogramu je jen TT. Tomu mám rozumět jak?
Díky
Díky. Jen jeden dotaz - jaký je rozdíl mezi TT a RTT? Rozumím VP (velkoplošné panely) pouhá výměna, ale rozdílu TT a RTT nerozumím. Měl jsem za to, že se úsek Strossmayerovo náměstí-Letenský tunel bude rekonstruovat, ale v harmonogramu je jen TT. Tomu mám rozumět jak?
Díky
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
MOp: Potom by tu možná vůbec neměl být, že. Předpokládám, že tohle značení je celkem všeobecné.
Ostatní: Podle mě to jsou vrcholy křižovatek, ale je to pouze můj osobní názor.
Ostatní: Podle mě to jsou vrcholy křižovatek, ale je to pouze můj osobní názor.
Re: Výluky a jiná omezení
ale mě by to třeba i jako laika zajímalo.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Vzhledem k tomu, ze se jedna o interni dokument DPP, neni duvod pridavat vysvetlivky. Zainteresovani se v tom vyznaji.