Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MOp » 10.2.2012 8:17

mohl by mi nekdo inkriminovany novy dokument od 1.4. poslati ? dekuji.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 10.2.2012 6:39

Taky je to určitá bezpečnostní pojistka. Spousta nových vexlí tu konstrukční rychlost vyšší už má, nicméně furt si je hážem sami. Takže např. v případě vjetí do nesprávného směru a následném střetu s protijedoucím dnes je nárazová rychlost 30km/h (chtěl jet rovně, proti hrotům tedy 15km, protisměr díky křížení taky 15km), pokud by se povolila rychlost vyšší, dejme tomu 30km/h proti hrotům přímo a 20km na křížení, tak je nárazová rychlost 50km/h. A to už je PODSTATNÝ rozdíl. Takže v tomhle světle mi ty rychlosti vůbec nevadí, byť vím že to s klidem snese větší.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od willyjeff » 10.2.2012 1:25

peterkostelecky píše: Argumentace předpisem je zcestná - lze do předpisu zapracovat přece výjimku (změnu) ne?
Stačí si přečíst nově vydané předpisy platící od 1.4 a krásně tam uvidíš, že je to již připraveno na změnu. A argumentace předpisama u drážního provozu jako zcestná? Doufám, že nejsi tramvaják.

Uživatelský avatar
peterkostelecky
ovocnář
Příspěvky: 211
Registrován: 26.4.2010 12:47
Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od peterkostelecky » 09.2.2012 22:58

Mám takový dotaz, na který hledám už kolik měsíců odpověď.

Když se zrekonstruovala tramvajová trať do Modřan, proč se MUSÍ v okolí obratiště dvorce snižovat rychlost na výhybkách?
Proč nešla udělat kontrukční rychlost výhybek tak aby se tam přibržďovat nemuselo? Nedávno jsem tam celý úsek projížděl a jelo se celkem ladně, ale ty Dvorce mě fakt dostaly. V dnešní době stoprocentně existují výhybky, které se dají pojížďět rychlostí 50 km/h. Když vlak jede přímím směrem, tak je přece zbytečné ho brzdit. Kdyby jel odbočným směrem, prosím, ale tohle ... #-o

Argumentace předpisem je zcestná - lze do předpisu zapracovat přece výjimku (změnu) ne?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.2.2012 21:58

Fořtík píše:... a tak nejprve svářeči likvidovali nějakou pseudoprasklinu bezprostředně u Čechova mostu směrem ZC, aby se pak následně přesunuli na tuto dilataci - svářeči byli na místě až po "velkém" kole na 17.
U mostu jsem je viděl když jsem jel do Ďáblic, když jsem jel nazpět byli naprosto totálně pryč - ráčili se vrátit, protože "někdo" je tvrdohlavý a z obav z křehkosti zůstalé špičky odmítal průjezd bez dozoru.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Fořtík » 07.2.2012 21:39

Zasahovali, protože jsem to já nahlásil. Nicméně díky nedorozumění při předávání informací od jednoho k druhému a od toho ke třetímu atd. to vedlo k tomu, že moje informace byla v konečné podobě předána pouze jako prasklá kolejnice v opačném směru a tak nejprve svářeči likvidovali nějakou pseudoprasklinu bezprostředně u Čechova mostu směrem ZC, aby se pak následně přesunuli na tuto dilataci - svářeči byli na místě až po "velkém" kole na 17.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.2.2012 21:27

Jinak včera kolem poledne zasahovali svářeči také za koncem "r" oblouku Právnická fakulta DC, odkud zmizelo kus dilatace levé kolejnice - viz příl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Absolut » 07.2.2012 21:17

U toho Koně je to už od včerejšího rána. Jezdilo se pod dohledem správy TT JDCT.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 07.2.2012 20:04

Neboj, najdeš to určitě. Když nic jinýho, tak až se ozve PRÁSK - PRÁSK, tak budeš vědět že je to ono. 8-) :lol:

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od chemik » 07.2.2012 20:00

tak snad to zejtra najdu :lol:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od willyjeff » 07.2.2012 18:27

Karosák píše:Porucha levé kolejnice mezi zast. Černý kůň > Belárie, na konci té rovinky. Asi to ruplo včera, či v noci, šířka praskliny (těžce odhadem 1~3 cm). Zatím to drží dvě lašny a taková svěrka. Je vyvěšena OR 20, odpoledne hlášeno generální. Ale v 60 km/h jsem si nad ránem zaklepal bačkurkama, 20 jsem fakt nečekal :?
Podobně vtipná 20 je mezi Střelničnou a Kyselovou (z.c). Taky sem o ní netušil, zvlášť, když je hned za tím přejezdem, kde jsou často nehody.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 07.2.2012 17:16

Porucha levé kolejnice mezi zast. Černý kůň > Belárie, na konci té rovinky. Asi to ruplo včera, či v noci, šířka praskliny (těžce odhadem 1~3 cm). Zatím to drží dvě lašny a taková svěrka. Je vyvěšena OR 20, odpoledne hlášeno generální. Ale v 60 km/h jsem si nad ránem zaklepal bačkurkama, 20 jsem fakt nečekal :?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 07.2.2012 14:29

Nebo se to vyřeší po bratislavsku :lol: 19 zpátky na Kubán, 22+26 na Radošovickou.
A nebo kalifornan za hasičárnou a druhý v zastávce :lol:

Ted dostanu na budku od MOpa. Vážně. Věřil bych při zvýšení teploty na nástup Vrchní stavby na rychlou opravu. Znalejší doplní v kolik se dá svářet a dělat opravy.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od romanek763 » 07.2.2012 14:18

Dnes ráno šlehající jiskry až plameny v oblouku prasklých kolejí Na Padesátém naproti bmw. jízda tramvají v oblouku max 5km/h. vydrží ta trať do rekonstrukce?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.2.2012 23:58

P_V píše:MMM: Asi že je tam přechod.
Formulace "pozemní komunikace vedená ulicí" je úžasná :roll:
Byl jsem přesvědčován dnes kolegy, že to je z důvodu nezanesení v Katastru nemovitostí daného úseku pod samostatným číslem parcely s příslušným účelem využití.
Jenže když jsem se právě podíval do KN na parcely (město Praha, katastr. území Hradčany), tak jsem zjistil, že ani v Jelení ani v ul. Mariánské Hradby nejsou ul. rozděleny parcelamy na plochu pro PK a zvlášť TT. Jediné vyčleněné jsou parcely z Mar. hradeb 640/2 (ostatní komunikace - vlastněná soukr. osobou) a 648 (zeleň - vlastněná ČR/ s právem hospodaření pro Správu Pražského hradu) u zastávky Královský letohrádek!

Teď přeskočím do katastru Modřan - TT cca od Čechovy čtvrti po cca Polikliniku Modřany. Velmi mne zaujalo co má z TT samostatné parcelní číslo oddělující ji od PK - je to jen 4400/326 (dráha) a 4400/325 /327 /328 /329 (zeleň) = průjezd TT křižovatkou ulice Generála Šišky s ul. Československého exilu!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět