Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
mohl by mi nekdo inkriminovany novy dokument od 1.4. poslati ? dekuji.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Taky je to určitá bezpečnostní pojistka. Spousta nových vexlí tu konstrukční rychlost vyšší už má, nicméně furt si je hážem sami. Takže např. v případě vjetí do nesprávného směru a následném střetu s protijedoucím dnes je nárazová rychlost 30km/h (chtěl jet rovně, proti hrotům tedy 15km, protisměr díky křížení taky 15km), pokud by se povolila rychlost vyšší, dejme tomu 30km/h proti hrotům přímo a 20km na křížení, tak je nárazová rychlost 50km/h. A to už je PODSTATNÝ rozdíl. Takže v tomhle světle mi ty rychlosti vůbec nevadí, byť vím že to s klidem snese větší.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Stačí si přečíst nově vydané předpisy platící od 1.4 a krásně tam uvidíš, že je to již připraveno na změnu. A argumentace předpisama u drážního provozu jako zcestná? Doufám, že nejsi tramvaják.peterkostelecky píše: Argumentace předpisem je zcestná - lze do předpisu zapracovat přece výjimku (změnu) ne?
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mám takový dotaz, na který hledám už kolik měsíců odpověď.
Když se zrekonstruovala tramvajová trať do Modřan, proč se MUSÍ v okolí obratiště dvorce snižovat rychlost na výhybkách?
Proč nešla udělat kontrukční rychlost výhybek tak aby se tam přibržďovat nemuselo? Nedávno jsem tam celý úsek projížděl a jelo se celkem ladně, ale ty Dvorce mě fakt dostaly. V dnešní době stoprocentně existují výhybky, které se dají pojížďět rychlostí 50 km/h. Když vlak jede přímím směrem, tak je přece zbytečné ho brzdit. Kdyby jel odbočným směrem, prosím, ale tohle ...
Argumentace předpisem je zcestná - lze do předpisu zapracovat přece výjimku (změnu) ne?
Když se zrekonstruovala tramvajová trať do Modřan, proč se MUSÍ v okolí obratiště dvorce snižovat rychlost na výhybkách?
Proč nešla udělat kontrukční rychlost výhybek tak aby se tam přibržďovat nemuselo? Nedávno jsem tam celý úsek projížděl a jelo se celkem ladně, ale ty Dvorce mě fakt dostaly. V dnešní době stoprocentně existují výhybky, které se dají pojížďět rychlostí 50 km/h. Když vlak jede přímím směrem, tak je přece zbytečné ho brzdit. Kdyby jel odbočným směrem, prosím, ale tohle ...
Argumentace předpisem je zcestná - lze do předpisu zapracovat přece výjimku (změnu) ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
U mostu jsem je viděl když jsem jel do Ďáblic, když jsem jel nazpět byli naprosto totálně pryč - ráčili se vrátit, protože "někdo" je tvrdohlavý a z obav z křehkosti zůstalé špičky odmítal průjezd bez dozoru.Fořtík píše:... a tak nejprve svářeči likvidovali nějakou pseudoprasklinu bezprostředně u Čechova mostu směrem ZC, aby se pak následně přesunuli na tuto dilataci - svářeči byli na místě až po "velkém" kole na 17.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zasahovali, protože jsem to já nahlásil. Nicméně díky nedorozumění při předávání informací od jednoho k druhému a od toho ke třetímu atd. to vedlo k tomu, že moje informace byla v konečné podobě předána pouze jako prasklá kolejnice v opačném směru a tak nejprve svářeči likvidovali nějakou pseudoprasklinu bezprostředně u Čechova mostu směrem ZC, aby se pak následně přesunuli na tuto dilataci - svářeči byli na místě až po "velkém" kole na 17.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jinak včera kolem poledne zasahovali svářeči také za koncem "r" oblouku Právnická fakulta DC, odkud zmizelo kus dilatace levé kolejnice - viz příl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
U toho Koně je to už od včerejšího rána. Jezdilo se pod dohledem správy TT JDCT.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Neboj, najdeš to určitě. Když nic jinýho, tak až se ozve PRÁSK - PRÁSK, tak budeš vědět že je to ono.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
tak snad to zejtra najdu
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Podobně vtipná 20 je mezi Střelničnou a Kyselovou (z.c). Taky sem o ní netušil, zvlášť, když je hned za tím přejezdem, kde jsou často nehody.Karosák píše:Porucha levé kolejnice mezi zast. Černý kůň > Belárie, na konci té rovinky. Asi to ruplo včera, či v noci, šířka praskliny (těžce odhadem 1~3 cm). Zatím to drží dvě lašny a taková svěrka. Je vyvěšena OR 20, odpoledne hlášeno generální. Ale v 60 km/h jsem si nad ránem zaklepal bačkurkama, 20 jsem fakt nečekal
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Porucha levé kolejnice mezi zast. Černý kůň > Belárie, na konci té rovinky. Asi to ruplo včera, či v noci, šířka praskliny (těžce odhadem 1~3 cm). Zatím to drží dvě lašny a taková svěrka. Je vyvěšena OR 20, odpoledne hlášeno generální. Ale v 60 km/h jsem si nad ránem zaklepal bačkurkama, 20 jsem fakt nečekal
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nebo se to vyřeší po bratislavsku 19 zpátky na Kubán, 22+26 na Radošovickou.
A nebo kalifornan za hasičárnou a druhý v zastávce
Ted dostanu na budku od MOpa. Vážně. Věřil bych při zvýšení teploty na nástup Vrchní stavby na rychlou opravu. Znalejší doplní v kolik se dá svářet a dělat opravy.
A nebo kalifornan za hasičárnou a druhý v zastávce
Ted dostanu na budku od MOpa. Vážně. Věřil bych při zvýšení teploty na nástup Vrchní stavby na rychlou opravu. Znalejší doplní v kolik se dá svářet a dělat opravy.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Dnes ráno šlehající jiskry až plameny v oblouku prasklých kolejí Na Padesátém naproti bmw. jízda tramvají v oblouku max 5km/h. vydrží ta trať do rekonstrukce?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Byl jsem přesvědčován dnes kolegy, že to je z důvodu nezanesení v Katastru nemovitostí daného úseku pod samostatným číslem parcely s příslušným účelem využití.P_V píše:MMM: Asi že je tam přechod.
Formulace "pozemní komunikace vedená ulicí" je úžasná
Jenže když jsem se právě podíval do KN na parcely (město Praha, katastr. území Hradčany), tak jsem zjistil, že ani v Jelení ani v ul. Mariánské Hradby nejsou ul. rozděleny parcelamy na plochu pro PK a zvlášť TT. Jediné vyčleněné jsou parcely z Mar. hradeb 640/2 (ostatní komunikace - vlastněná soukr. osobou) a 648 (zeleň - vlastněná ČR/ s právem hospodaření pro Správu Pražského hradu) u zastávky Královský letohrádek!
Teď přeskočím do katastru Modřan - TT cca od Čechovy čtvrti po cca Polikliniku Modřany. Velmi mne zaujalo co má z TT samostatné parcelní číslo oddělující ji od PK - je to jen 4400/326 (dráha) a 4400/325 /327 /328 /329 (zeleň) = průjezd TT křižovatkou ulice Generála Šišky s ul. Československého exilu!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.