T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Já nějak nechápu co OMH čeká - to jako ty "odkláněči prostředků" po sobě nechaj nějaký důkazy, aby je mohli jednoduše zavřít? Přímý důkazy samozřejmě nejsou, nebo jsou jen velmi obtížně dohledatelný, ovšem nepřímejch jsou mraky. MRAKY! A i kdyby nic jinýho, tak snad ředitel něčeho má za to něco odpovědnost a jestli se v tom něčem děje něco špatně, tak kdo za to asi může? Uklízečka? Vrátnej? Jan Tleskač?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
OMH: Osobně bohužel důkaz mám... Kvůli němu jsem přestal s DP spolupracovat již před dvěma lety, protože bylo naprosto neúnosné přihlížet odklánění prostředků města. Nicméně důkaz spočívá pouze v enormním předražení zakázek, na které jsem vedení DP již v roce 2008 řádně upozornil a k ničemu to nevedlo. Vše bylo jen pečlivěji ošetřeno tak, aby z ničeho nevyplývala trestní ani jiná odpovědnost. Takže důkaz mám pouze pro sebe, abych věděl, že pan Dvořák se rozhodně nechoval s péčí řádného hospodáře...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Opakovaně varuji uživatele romanek763 ať váží slova! Zvlášť v otázce obecného pomlouvání, bez jakýchkoliv důkazů!
K T3: Předpokládám, že vy nikdy nepochopíte, co znamená obnova vozového parku a obecně obnova technologií a prostředků. Reko vozů se provedlo ve velké míře, odprodej vozů, kde můžou vozy dále soužit se také realizuje.
K T3: Předpokládám, že vy nikdy nepochopíte, co znamená obnova vozového parku a obecně obnova technologií a prostředků. Reko vozů se provedlo ve velké míře, odprodej vozů, kde můžou vozy dále soužit se také realizuje.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Taky jezdí kolem Hradu a sveze nejvíc turistů7105 píše:Máme linku 22, ta je, zdá se, imunní vůči všemu, co v názvu nemá T3.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Máme linku 22, ta je, zdá se, imunní vůči všemu, co v názvu nemá T3.romanek763 píše:jak říkal pán Kotas v pořadu Retro na Čt nechhat aspon jednu linku klasických tetrojek
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Díky za zastání, XSC ty vozy mohly klidně sloužit ještě dál. mohli klidně udělat reko,nebo jak říkal pán Kotas v pořadu Retro na Čt nechhat aspon jednu linku klasických tetrojek.Sloužej i v jiných městěch. Ono zadlužit se umí každej kort když to nejde z jeho kapes. A co se týče tunelu -řekněte mi co v Čechách vytunelovaný není?? A pomluvy na mě jaky?? jenom že píšu pravdu
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nejde o to, co by se mělo stát teď. Ale aby vyšetřování neskončilo do ztracena, jak je zde běžným zvykem. Jenže ono ještě ani nezačalo, byť se o různých kauzách, pod kterými je jako ředitel podepsán, mluví už dost dlouho.OMH píše:XSC: A co by se mělo stát obecně člověku, u kterého není zřejmé, že něco provedl?
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
XSC: A co by se mělo stát obecně člověku, u kterého není zřejmé, že něco provedl? Ano, ať proběhne vyšetřování a dokud není vyšetřeno, nemůžu rozkřikovat o kdekom, že něco ukradl.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
OMH: Dobře víš, že v našem právním systému se Dvořákovi nestane nic, bude možná 5 let vyšetřován, až to skončí ve ztracenu. Na tom je ostatně místní tunelování založeno, všichni jsou čistí, protože policie a soudy nekonají (neboť jsou taky řádně promazány).
Já jsem pro zásadu "Vypadá to jako kočka, mňouká to jako kočka, tak to asi bude kočka". Tady nejsme právníci, aby nebylo možné vyjádřit názor zkráceně a jasně.
Ohledně Dvořáka - mě by také zajímalo, jak jsou na tom ti, kteří ho do funkce instalovali. O nich se zatím nemluví. Přitom všechny změny (třeba projektory v metru) byly prováděny prakticky ihned po jeho příchodu, takže bez politické podpory to rozhodně nešlo.
Já jsem pro zásadu "Vypadá to jako kočka, mňouká to jako kočka, tak to asi bude kočka". Tady nejsme právníci, aby nebylo možné vyjádřit názor zkráceně a jasně.
Ohledně Dvořáka - mě by také zajímalo, jak jsou na tom ti, kteří ho do funkce instalovali. O nich se zatím nemluví. Přitom všechny změny (třeba projektory v metru) byly prováděny prakticky ihned po jeho příchodu, takže bez politické podpory to rozhodně nešlo.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Vyzývám uživatele romanek763, aby případné důkazy ohledně tunelování DPP panem Dvořákem (o kterém píše) předložil na nejbližší služebnu Policie ČR (příp. doložil, že se tak stalo). Pokud nic takového nemá, jedná se o šíření pomluvy! A nechtějte, abychom šířili pomluvy např. o Vás.
K vozům: Pokud nechápete, že obnova vozového parku je běžná záležitost a logicky jsou stará vozidla nahrazena novými - je mě Vás líto.
K vozům: Pokud nechápete, že obnova vozového parku je běžná záležitost a logicky jsou stará vozidla nahrazena novými - je mě Vás líto.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
romanek763: 1.) Nechci se zastávat, ale buď přesný - morálně máš pravdu, ale finančně určitě není vinný Dvořák sám! Ono proč myslíš, že byl po něm odvolán např. p. Stůj - co vím ze stejného důvodu a navíc s tím začal v období "před Dvořákem"!
2.) Pokud ŠT dodá jiné TRAM do Maďarska jen o málo levněji za kus (rozhodně dle info z tisku méně než 5 milionů), tak vzhledem k viditelně jednodušší konstrukci (neotočné podvozky) vypadá cena i 14T a 15T přiměřená! Ovšem jinak máš pravdu šlo ještě mnoho let jezdit se stvávajícími vozy (či je levněji rekonstruovat - zejména na novostavby tzv. wan)!
2.) Pokud ŠT dodá jiné TRAM do Maďarska jen o málo levněji za kus (rozhodně dle info z tisku méně než 5 milionů), tak vzhledem k viditelně jednodušší konstrukci (neotočné podvozky) vypadá cena i 14T a 15T přiměřená! Ovšem jinak máš pravdu šlo ještě mnoho let jezdit se stvávajícími vozy (či je levněji rekonstruovat - zejména na novostavby tzv. wan)!
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Včera velký výskyt služebních vozů 72xx a 71xx na různých tratích.Nevíte co se děje??? to už bude zase další export??
Opravdu nechápu proč Praha musí vyřazovat vozy,které by klidně ještě leta sloužily,i ke vzhledem finanční situace vytunelovaného dopravního podniku panem Dvořákem.Připadá mi že za chvili budeme chodit pěšky ,z jedny strany spořej škrtaj a z druhý nesmyslně mrhaj penezma daňových poplatníků.Ale v tomhle státě se neni čemu divit,viz posledni kauzy v dp tomu odpovídají,začneme metrem M1 přes autobusy SOR ,jízdenky,opencard a končíme tramvajema Porche atd.
Opravdu nechápu proč Praha musí vyřazovat vozy,které by klidně ještě leta sloužily,i ke vzhledem finanční situace vytunelovaného dopravního podniku panem Dvořákem.Připadá mi že za chvili budeme chodit pěšky ,z jedny strany spořej škrtaj a z druhý nesmyslně mrhaj penezma daňových poplatníků.Ale v tomhle státě se neni čemu divit,viz posledni kauzy v dp tomu odpovídají,začneme metrem M1 přes autobusy SOR ,jízdenky,opencard a končíme tramvajema Porche atd.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Jabberwocky: ok díky
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Portorico: Kdyby tady nikdo, zkus to ještě zde: http://www.k-report.net/diskuse/messages/48/48.html Píše tam nick Demon3, který pracuje v pražských dílnách.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ahoj, mel bych takovy dotaz ohledne linkoveho stykace na stare T3 spise pro elektrikare nebo nekoho kdo s tim ma zkusenost. Jezdim s T3 na vedlejsak, jako s pracovnim vozem pro brouseni koleji, posledni dobou se mi casto stava, ze po prejezdu krizeni(tramvaj-trolejbus) vypadne linkovy stykac a musim nekolikrat restartovat nez naskoci, nekdy to vypada ze uz nenaskoci, v depu mame jeste jednu T3 se stejnym problemem, kluci z udrzby uz to meli nekolikrat rozebrany a nikdo nevi cim to je, ze LS stale vypadava, udela to i nekolikrat za den. Pomuze nekdo zasvecenejsi? Diky