Každej kolektiv má svýho debila. S tím nic neuděláš...9001 píše:Pánové s MM jsem skončil. Takový dobytek se jen tak nevidí. Nechápu, jak ho můžete jako řidiči mezi sebou akceptovat. Já bych se styděl...
Provoz fóra
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Provoz fóra
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Jo MM potřebuje taky svoji železárnu, ale bojím se, že pak začne hledat viníka stejně někde jinde. Viz uražené zrcátko na Stírce...
Pánové s MM jsem skončil. Takový dobytek se jen tak nevidí. Nechápu, jak ho můžete jako řidiči mezi sebou akceptovat. Já bych se styděl...
Pánové s MM jsem skončil. Takový dobytek se jen tak nevidí. Nechápu, jak ho můžete jako řidiči mezi sebou akceptovat. Já bych se styděl...
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Mě třeba stačilo když MMM zařval v Brně na cca 80ti letou paní, která určitě i na blízko měla potíž rozeznat co je napsané na transparentu vozu a dovolila si zmáčknout tlačítko otevření dveří. Jeho reakce: ,,To snad nevidíte, že máme na orientaci napsáno zvláštní jízda, tak co to mačkáte?´´, se mi vryla do paměti natrvalo. Nemálo na tom, že to bylo slyšet minimálně tak na půlku Brna.
Tenhle člověk potom po někom chce, aby si detailně četl jeho příspěvky??? Tak to sorry...
Tenhle člověk potom po někom chce, aby si detailně četl jeho příspěvky??? Tak to sorry...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Dobře, dobře, MMM, my víme, že Ti dělá dobře citovat sebe sama - fakt je, že člověk je tvor omylný a to ve všech oborech, kde se svojí činností podílí na nějakém zlepšení/zhoršení/udržení stavu. Fakt taky je, že jsou profese a profese a že v některých profesích se i velice zásadní chyby téměř nepoznají a že v některých profesích je i sebemenší nesprávný výkyv ohromě vidět. Ať si každý domyslí co a kam patří. Prostě člověk je jenom člověk. A tomu, že "Mě se to nemůže stát." nevěř, taky jsem si to myslel...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Umíš číst? Asi ne! Jinak by si:jara píše:... A docela by mě zajímalo komu z HPP za neodhadnutí průjezdního profilu či železárnu byl odebrán na furt doklad opravnujicí řídit tramvaj.
...Zrovna on a pár kolegů z jeho jednotky, je možné vídat na linkách, které když si to pak v hlavě probere jsou nějakým způsobem upravovány...
1.) naprosto neotočil význam s kým se DPP po jím zaviněné MU navždy rozloučí!
- Jsou to zpravidla původně kmenový řidiči, kteří buď odešli oficiálně do důchodu či se vrátili ke své původní profesi (páč jim přináší více výhod a méně rizik než "tramvajařina"), ale chtěli si udržet oprávnění na TRAM i přes vlastní nechuť se zařadit do toho hnusného soukolí úředního šimla DP.MM-Mikulovsky píše:ad.3) Přístup k viníkům TRAM MU - obyčejný brigádník = s HPP mimo DPP by už "za knypl" TRAM nebyl puštěn! ...
2.) se zbytečně nerozepsal o stavu - navíc způsobem rozporu se mnou, když s ním naprosto (právě s tebou vypsaných důvodů) souhlasím!
MM-Mikulovsky píše:...Dle mne je v pořádku, že lidi z kanceláří mající "papíry na TRAM" si je méně či více občasnými jízdami udržují i to, že jim je (jako kmenovým řidičům) nevemou za každou "plechařinu"....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Provoz fóra
Tak já bych se raději vrátil k těm předpisům. Zajímalo by mě, proč mi D1/2 zakazuje svítit přes den víc? U T3 mi to nevadí, ale denní svícení 15T se mi vůbec nelíbí. Světla jsou malá a nízko, z větší vzdálenosti není vůbec vidět, že tramvaj svítí. Více osvětlená tram může bezpečnost provozu jen zvýšit.
A pokud bychom začali řešit obecně viditelnost tramvají (ano, jsme v nesprávném tématu), tak musím kritizovat "uhelnou" 14T, ta se díky své reklamě stává za snížené viditelnosti úplně neviditelnou, i když svítí!
A pokud bychom začali řešit obecně viditelnost tramvají (ano, jsme v nesprávném tématu), tak musím kritizovat "uhelnou" 14T, ta se díky své reklamě stává za snížené viditelnosti úplně neviditelnou, i když svítí!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
MM-Mikulovsky píše:jara:
ad.2) Technický ředitel DP = asi 3. nejdůležitější člověk v celém podniku = člověk odpovědný za mnoho provozních nařízení - zejména ty nejhlavnější jako je D 1/2 = měl by jít příkladem a neporušovat je = nezpůsobil by následně MU-železárnu díky svému, D 1/2 zakázanému, "protahování" kolem jiné TRAM přesahující za námezník (sice to občas asi dělá každý - páč ví, že je nějaká, někdy až velká, vůle, ale odpovědný jede opatrně a nejlépe s dohledem další osoby, aby v případě potřeby dokázal včas zastavit a MU nezpůsobil).
Jinak by mne zajímalo jak jara dokázal (asi velmi dobře) odhadnout dobu oné události (o níž osobně vím teprve pár dní)?
ad.3) Přístup k viníkům TRAM MU - obyčejný brigádník = s HPP mimo DPP by už "za knypl" TRAM nebyl puštěn! Dle mne je v pořádku, že lidi z kanceláří mající "papíry na TRAM" si je méně či více občasnými jízdami udržují i to, že jim je (jako kmenovým řidičům) nevemou za každou "plechařinu". Ovšem je otázka jestli, tak vysoko postavený člověk v DPP při vyšetřování/zaprotokolování jím způsobené MU nezneužil svého postavení.
Já se nestačím divit!!! Jak o tom vím? Asi uplně stejně jako jsem se jednoho dne dozveděl, že v kurzu na tram je sloupek. Lidi si věci řeknou a občas to jsou věci, které každý nemá za potřebí hnedka troubit na tram-forum aby byl asi zajímavej nebo nevím. Ono víš takto to asi moc daleko nedotáhneš. A tohle přesně používají lidi, co jen zavidí okolí, postavení kde jsou. Každej řekne tohle se mi v životě nestane. A pak šup ho minuta je fuč a průšvih na světě. O tom by Fořtík mohl vyprávět. Stejně je to i v tomto případě. Je snad jedno jestli tam je námezník nebo auto. Prostě to je neodhadnutí průjezdního profilu, pokud je řidič chytrej vezme to na "sebe". Sepíšou se papíry a život jde dál. A docela by mě zajímalo komu z HPP za neodhadnutí průjezdního profilu či železárnu byl odebrán na furt doklad opravnujicí řídit tramvaj. Tohle plivání špíny mě opravdu nebaví. Zrovna on a pár kolegů z jeho jednotky, je možné vídat na linkách, které když si to pak v hlavě probere jsou nějakým způsobem upravovány. Proč je teď p.Šurovský dost často vídán na lince v oblasti Hostivaře? A co vedoucí rozpisu směn ten taky jezdí a je zajímavé, že mezi tím co stav kolejí jde nahoru, tak si řidiči tramvají neustále stěžují na směny, časy mezi KB apod.
Mrzí mě to ale zde na toto forum chodím od roku 2003 a dost dlouho jsem doufal, že se uroveň vratí zpět. Ale už chápu proč lidi odsud postupně odcházejí a forum je mrtvé. Ale co s lidma, s kterýma se člověk chce vidět tak se může vidět i bez tram-fora. Tak jako se tomu děje po jejich odchodu odsud........
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
9001, jara:
ad.1) Svítí-li reflektory 2. vozu soupravy tak se, dle mne i několika kolegů, vůbec nic neděje (páč lépe více než méně a přímo to nikde zakázané není - stávající D 1/2 §40 odst.9, respektive nešťastnou formulací nové D 1/2 §38 Povinnosti řidiče za jízdy odst.10 mu to je dokonce, jistě nechtěně, nařizováno: "Při jízdě za nesnížené viditelnosti je řidič povinen zapnout potkávací světla nebo světla pro denní svícení. Jiné bezdůvodné osvětlení je zakázáno. PŘI JÍZDĚ ZA SNÍŽENÉ VIDITELNOSTI JE ŘIDIČ POVINEN VČAS ZAPNOUT VNĚJŠÍ OSVĚTLENÍ VŠECH VOZŮ. Obrysová světla musí být za snížené viditelnosti rozsvícena po celou dobu provozního výkonu vlaku na všech jeho vozech. Je-li vlak vybaven světly do mlhy, přední světla do mlhy smí řidič užít jen za mlhy, sněžení nebo hustého deště. Zadní světla do mlhy musí řidič za mlhy, sněžení nebo hustého deště užít vždy."
- Věta zvýrazněná velkými písmeny je nesmysl a měla by být vypuštěna, protože dostačující správný význam obsahuje věta následující, která by případně mohla být přeformulována takto: "Za snížené viditelnosti musí být včas a po celou dobu provozního výkonu vlaku na všech jeho vozech rozsvícena světla obrysová či poziční.").
ad.2) Technický ředitel DP = asi 3. nejdůležitější člověk v celém podniku = člověk odpovědný za mnoho provozních nařízení - zejména ty nejhlavnější jako je D 1/2 = měl by jít příkladem a neporušovat je = nezpůsobil by následně MU-železárnu díky svému, D 1/2 zakázanému, "protahování" kolem jiné TRAM přesahující za námezník (sice to občas asi dělá každý - páč ví, že je nějaká, někdy až velká, vůle, ale odpovědný jede opatrně a nejlépe s dohledem další osoby, aby v případě potřeby dokázal včas zastavit a MU nezpůsobil).
Jinak by mne zajímalo jak jara dokázal (asi velmi dobře) odhadnout dobu oné události (o níž osobně vím teprve pár dní)?
ad.3) Přístup k viníkům TRAM MU - obyčejný brigádník = s HPP mimo DPP by už "za knypl" TRAM nebyl puštěn! Dle mne je v pořádku, že lidi z kanceláří mající "papíry na TRAM" si je méně či více občasnými jízdami udržují i to, že jim je (jako kmenovým řidičům) nevemou za každou "plechařinu". Ovšem je otázka jestli, tak vysoko postavený člověk v DPP při vyšetřování/zaprotokolování jím způsobené MU nezneužil svého postavení.
ad.1) Svítí-li reflektory 2. vozu soupravy tak se, dle mne i několika kolegů, vůbec nic neděje (páč lépe více než méně a přímo to nikde zakázané není - stávající D 1/2 §40 odst.9, respektive nešťastnou formulací nové D 1/2 §38 Povinnosti řidiče za jízdy odst.10 mu to je dokonce, jistě nechtěně, nařizováno: "Při jízdě za nesnížené viditelnosti je řidič povinen zapnout potkávací světla nebo světla pro denní svícení. Jiné bezdůvodné osvětlení je zakázáno. PŘI JÍZDĚ ZA SNÍŽENÉ VIDITELNOSTI JE ŘIDIČ POVINEN VČAS ZAPNOUT VNĚJŠÍ OSVĚTLENÍ VŠECH VOZŮ. Obrysová světla musí být za snížené viditelnosti rozsvícena po celou dobu provozního výkonu vlaku na všech jeho vozech. Je-li vlak vybaven světly do mlhy, přední světla do mlhy smí řidič užít jen za mlhy, sněžení nebo hustého deště. Zadní světla do mlhy musí řidič za mlhy, sněžení nebo hustého deště užít vždy."
- Věta zvýrazněná velkými písmeny je nesmysl a měla by být vypuštěna, protože dostačující správný význam obsahuje věta následující, která by případně mohla být přeformulována takto: "Za snížené viditelnosti musí být včas a po celou dobu provozního výkonu vlaku na všech jeho vozech rozsvícena světla obrysová či poziční.").
ad.2) Technický ředitel DP = asi 3. nejdůležitější člověk v celém podniku = člověk odpovědný za mnoho provozních nařízení - zejména ty nejhlavnější jako je D 1/2 = měl by jít příkladem a neporušovat je = nezpůsobil by následně MU-železárnu díky svému, D 1/2 zakázanému, "protahování" kolem jiné TRAM přesahující za námezník (sice to občas asi dělá každý - páč ví, že je nějaká, někdy až velká, vůle, ale odpovědný jede opatrně a nejlépe s dohledem další osoby, aby v případě potřeby dokázal včas zastavit a MU nezpůsobil).
Jinak by mne zajímalo jak jara dokázal (asi velmi dobře) odhadnout dobu oné události (o níž osobně vím teprve pár dní)?
ad.3) Přístup k viníkům TRAM MU - obyčejný brigádník = s HPP mimo DPP by už "za knypl" TRAM nebyl puštěn! Dle mne je v pořádku, že lidi z kanceláří mající "papíry na TRAM" si je méně či více občasnými jízdami udržují i to, že jim je (jako kmenovým řidičům) nevemou za každou "plechařinu". Ovšem je otázka jestli, tak vysoko postavený člověk v DPP při vyšetřování/zaprotokolování jím způsobené MU nezneužil svého postavení.
Re: Provoz fóra
to nebylo na mě, že ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Ovšem ty jsi zapomněl napsat, že na zadním voze soupravy 15T+15T Kurnik a co je na tom, že venca vochcápek, co dělá ředitele lakovny poškrábal tramvaj když měl vedlejší pracovní poměr jako řidič tramvaje. To je opravdu dobré smát se že zrovna on. Jsme všichni lidé. A pokud jde kdokoliv vykonávat na DPP funkci řidiče tramvaje a škrábne tramvaj, tak je to taky hrozné nebo co? Já při svém výkonu na DPP také udělal průšvih a výsledkem byl o chlup nedostání žluté karty a odchod na přezkoušení a to zastavám funkci vyšší než na DPP je potřeba. To u vás ještě u tramvají neznáte. Porušíš li hrubě na metru předpis, okamžitě jsi zbaven samostatného výkonu služby a putuješ na přezkoušení. A kolik lidí u vás pokud neodhadne brzdnou dráhu a bouchne si to do tramvaje před sebou jde na přezkoušení??? U nás strojvedoucí i za to, že projedou návěst stůj, i když projetí návěsti stůj na metru není to samé jako na tramvaji. To ses zase dozveděl něco co se stalo před měsícem neli před dvěma. A vytahuješ to ven abys byl zajímavej.chemik píše:Ajajaj, Milane, ty jsi opravdu jezdil s rozsvícenými světlomety na zadním voze? Ty, takový mistr ve svém oboru? Ajajajajaj...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
MM: Zrovna tohle bych ti až tolik nevyčítal. Stane se, ale tvoje obhajoba je facku. Když může on bourat, tak já si taky můžu jezdit se světly...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
Hele, když může technický ředitel DP způsobovat tzv. železárnu v obratišti Spojovací, kvůli nedodržení námezníku, tak já i jiní můžem jezdit s rozsvícenými světlomety na zadním voze!chemik píše:Ajajaj, Milane, ty jsi opravdu jezdil s rozsvícenými světlomety na zadním voze? Ty, takový mistr ve svém oboru? Ajajajajaj...
Re: Provoz fóra
Ajajaj, Milane, ty jsi opravdu jezdil s rozsvícenými světlomety na zadním voze? Ty, takový mistr ve svém oboru? Ajajajajaj...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Provoz fóra
nick: 1.) bez foťáku asi sotva
2.) nikdy a nikde jsem neřekl/nenapsal, že jsem dokonalý a že nedělám chyby
3.) naopak moc dobře vím, že jsem jako všichni ostatní jen člověk = tvor naprosto nedokonalý
4.) nechtěně si asi nikdy o nic nezavadil (o příslušnou páčku v kabině 2. vozu, při kontrole něčeho jiného)
5.) nikdy ti netrvalo si vlastní chyby díky shodě okolností chvíli nevšimnout (díky vypnutí celkového nočního osvětlení v momentě zavadění)
6.) ve městě plném pouličních světel, světelných reklam apod. se poměrně často stává, že si řidič IAD i TRAM ani nevšimne, že nesvítí čelními světly (natož aby jej hned trklo, že mu přebývá osvětlení mezi vozy)
7.) důležité je vůbec vědět co je správně a co špatně a když si člověk špatného stavu všimne, tak jej napravit (co se osvětlení TRAM týče, tak nějak mnoho 15T potkávám za denního světla jen s obrysovými/pozičními světly a jen o trochu méně za tmy s denními - toto spíše bude způsobeno nikoliv nepozorností, ale přímo neznalostí kolegů. Zejména když ta 15T má v kabině, narozdíl do vozů původem z ČKD, výrazné kontrolky zapnutého osvětlení.)
8.) eště mne napadlo, že když řidič o zapnutých světlometech 2./řízeného vozu ví, tak mu mohou velmi dobře posloužit jako kontrola, že mu mezi vozy nikdo neprolézá
2.) nikdy a nikde jsem neřekl/nenapsal, že jsem dokonalý a že nedělám chyby
3.) naopak moc dobře vím, že jsem jako všichni ostatní jen člověk = tvor naprosto nedokonalý
4.) nechtěně si asi nikdy o nic nezavadil (o příslušnou páčku v kabině 2. vozu, při kontrole něčeho jiného)
5.) nikdy ti netrvalo si vlastní chyby díky shodě okolností chvíli nevšimnout (díky vypnutí celkového nočního osvětlení v momentě zavadění)
6.) ve městě plném pouličních světel, světelných reklam apod. se poměrně často stává, že si řidič IAD i TRAM ani nevšimne, že nesvítí čelními světly (natož aby jej hned trklo, že mu přebývá osvětlení mezi vozy)
7.) důležité je vůbec vědět co je správně a co špatně a když si člověk špatného stavu všimne, tak jej napravit (co se osvětlení TRAM týče, tak nějak mnoho 15T potkávám za denního světla jen s obrysovými/pozičními světly a jen o trochu méně za tmy s denními - toto spíše bude způsobeno nikoliv nepozorností, ale přímo neznalostí kolegů. Zejména když ta 15T má v kabině, narozdíl do vozů původem z ČKD, výrazné kontrolky zapnutého osvětlení.)
8.) eště mne napadlo, že když řidič o zapnutých světlometech 2./řízeného vozu ví, tak mu mohou velmi dobře posloužit jako kontrola, že mu mezi vozy nikdo neprolézá