No to já teda netleskám. Protože zatímco se nám MO pomalu ale jistě plní nepoužitelnými vraky za xy milionů, tady díky nedostatku peněz vznikaj takovýhle hrůzy.MM-Mikulovsky píše:Bobik: Já se nesměji, ale naopak mnohonásobně a , páč nejde o krásu, ale o užitkovou hodnotu!
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
nápad dobrý, ale udělal bych to v rámci jednotnosti á la T3RP - nebo jsou na to ty busové BUSE moc velké?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
7105: Díky za skvělou ilustrační ukázku!
- Jsem přesvědčen, že toto je furt nejen praktičtější, ale dokonce krásnější než ceduláky a jejich zátahové "přehazky/stříšky"!
Ještě mne napadlo, že by se, pro případ jejich mimořádných odklonů, hodilo trochu upravit předpisy a následně je doplnit jednou tištěnou čelní cedulí odkazující na cíl uvedený jen na bočním panelu (" CÍL Z BOKU" -s šipkou však doleva).
- Jsem přesvědčen, že toto je furt nejen praktičtější, ale dokonce krásnější než ceduláky a jejich zátahové "přehazky/stříšky"!
Ještě mne napadlo, že by se, pro případ jejich mimořádných odklonů, hodilo trochu upravit předpisy a následně je doplnit jednou tištěnou čelní cedulí odkazující na cíl uvedený jen na bočním panelu (" CÍL Z BOKU" -s šipkou však doleva).
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Je na čase pořádně nafotit DVC s cedulema, díky za info! Takže výsledek bude něco jako mají v Ostravě.Absolut píše:Uvidíme jak to dopadne, když dobře, tak by mohly být během jara transparenty na všech DVC.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A 8029 to bude mít taky, že? Pokud jo, tak to bude vypadat jako R.P, až na tu přední ceduli.Absolut píše:Tak už je to venku a můžu k tomu tedy něco napsat. Vozy T3MDVC byly (naprosto správně) vyhodnoceny jako nejvíce perspektivní ze stávajících ceduláků. Nicméně ty cedule u nich způsobují jistou diskriminaci - o víkendu je leckdy není kam vypravit, protože jsou mraky přejezdových pořadí a v dnešní době již nelze nutit řidiče, aby měnili cedule. Dále je nevýhoda v tom, že se cedule kradou - a při představě, že by zůstaly v roce 2015 jen necelé dvě desítky cedulových vozů, tak by asi byly očesané furt. Vznikla tedy idea vybavit je digitálními transparenty. Protože se šetří a všechny DVC už jsou po své první PO, tak se hledala cesta co nejlevnější. Výsledkem je to, že se nebude vůbec řezat čelo, takže budou mít vepředu BUSE jen na číslo a na koncovou zastávku zůstane cedule, ale bude to jediná cedule na voze a tedy mnohem menší problém, tu už si bude moct řidič nosit z výpravny. Největší zajímavost je ale v tom, že se na DVC nainstalují recyklované buse panely z vyřazených autobusů, kterých je ve skladech neskutečná spousta - ať už zářivkových z devítistovek, nebo diodových ze sedmistovek. Možná se dočkáme i kombinace někde diody, jinde zářivky, tohle ještě není jasný, musí se vyzkoušet, co se z autobusových zbytků dá jak dobře na T3 namontovat. Navíc je potřeba i úprava softwaru. Ale vše je řešitelné. Status pokusného králíka získal vůz č. 8077, který je toho času na PÚ a od čtvrtka už se na něm dělají pokusy jak tam panely instalovat a přitom ten vůz co nejméně rozebrat nad rámec PÚ. Uvidíme jak to dopadne, když dobře, tak by mohly být během jara transparenty na všech DVC.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Bobik: Já se nesměji, ale naopak mnohonásobně a , páč nejde o krásu, ale o užitkovou hodnotu!
Naprosto stejně tomu je, že do nových SORek se dávají původní označovače jízdenek z vyřazenejch KAROS, protože je určitě správný předpoklad (po vzoru mnoha menších měst v ČR) brzkého přechodu na systémy elektronických peněženek apod.!
PS: Ještě vloni jsem však určitě současně s takovým moderním systémem viděl používané staré děrovače jízdenek (možná starší než jsem sám) - tomu by se asi dalo říct bastl!
Naprosto stejně tomu je, že do nových SORek se dávají původní označovače jízdenek z vyřazenejch KAROS, protože je určitě správný předpoklad (po vzoru mnoha menších měst v ČR) brzkého přechodu na systémy elektronických peněženek apod.!
PS: Ještě vloni jsem však určitě současně s takovým moderním systémem viděl používané staré děrovače jízdenek (možná starší než jsem sám) - tomu by se asi dalo říct bastl!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Jůů to bude správnej bastl.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Tak už je to venku a můžu k tomu tedy něco napsat. Vozy T3MDVC byly (naprosto správně) vyhodnoceny jako nejvíce perspektivní ze stávajících ceduláků. Nicméně ty cedule u nich způsobují jistou diskriminaci - o víkendu je leckdy není kam vypravit, protože jsou mraky přejezdových pořadí a v dnešní době již nelze nutit řidiče, aby měnili cedule. Dále je nevýhoda v tom, že se cedule kradou - a při představě, že by zůstaly v roce 2015 jen necelé dvě desítky cedulových vozů, tak by asi byly očesané furt. Vznikla tedy idea vybavit je digitálními transparenty. Protože se šetří a všechny DVC už jsou po své první PO, tak se hledala cesta co nejlevnější. Výsledkem je to, že se nebude vůbec řezat čelo, takže budou mít vepředu BUSE jen na číslo a na koncovou zastávku zůstane cedule, ale bude to jediná cedule na voze a tedy mnohem menší problém, tu už si bude moct řidič nosit z výpravny. Největší zajímavost je ale v tom, že se na DVC nainstalují recyklované buse panely z vyřazených autobusů, kterých je ve skladech neskutečná spousta - ať už zářivkových z devítistovek, nebo diodových ze sedmistovek. Možná se dočkáme i kombinace někde diody, jinde zářivky, tohle ještě není jasný, musí se vyzkoušet, co se z autobusových zbytků dá jak dobře na T3 namontovat. Navíc je potřeba i úprava softwaru. Ale vše je řešitelné. Status pokusného králíka získal vůz č. 8077, který je toho času na PÚ a od čtvrtka už se na něm dělají pokusy jak tam panely instalovat a přitom ten vůz co nejméně rozebrat nad rámec PÚ. Uvidíme jak to dopadne, když dobře, tak by mohly být během jara transparenty na všech DVC.
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Pravda to je, neboť půjdou na noční. Prioritní je zbavit se zrychlovačů a T3M. DVCčkový eMka jsou novostavby z let 1995-96, takže ještě poměrně mladé vozy s poptávkovým otevíráním dveří a tudíž na noční ideální....7105 píše:Co je pravdy na tom, že se do T3M2-DVC montují BUSE? (A k čemu, vždyť se přeci šetří.)
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Co je pravdy na tom, že se do T3M2-DVC montují BUSE? (A k čemu, vždyť se přeci šetří.)
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Pardon, ale já jsem zvyklý na biskupovu. A jinak to tu po sobě vymažu.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
když se to tady bude promazávat, rád bych upozornil, že se neříká Biskupcova, ale Bišopova, respektive Bishopova
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A jak se říká podle tebe té křižovatce přes kterou se jezdí?Vojta Tramvaj píše:Ano, ale Ohrada není na trase Hl - Palma - Biskupcova - Želva - Voz. SA - ÚDDP. Ta je na trase Voz. ŽI - Ohrada - Biskupcova - ... - ÚDDP.
Mohu požádat moderátory o trochu pročištění.
- Vojta Tramvaj
- Uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: 25.8.2010 15:16
- Bydliště: Bohužel u "255002"
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ano, ale Ohrada není na trase Hl - Palma - Biskupcova - Želva - Voz. SA - ÚDDP. Ta je na trase Voz. ŽI - Ohrada - Biskupcova - ... - ÚDDP.