T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karotka » 29.2.2012 20:02

Spekulovalo se o nalodění v Oděsse, ale pravděpodobnějším místem určení je Křivej Roh :) Prý mají dostat celkem tři vozy.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od ZXS91 » 29.2.2012 14:15

Absolut píše:To bude mít jistou souvislost s jejím cílovým odběratelem :D
Opět Charkov?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Absolut » 29.2.2012 9:45

To bude mít jistou souvislost s jejím cílovým odběratelem :D

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karotka » 28.2.2012 22:05

Předávám stručné info z východu: exžižkovská 7248 byla spatřena na území Ukrajiny.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 27.2.2012 20:10

OMH píše:
romanek763 píše:Co sem zaslech z pankráce tak velky uhyn výměna obručí kol druhá štafeta cca 45-50 000, a dost 15 tek roztřískanejch
Tomu říkám konkrétní a přesně informace. =D>
Takže se mi dnes podařilo, na popud zdejších diskuzí, zjistit mnohem konkrétnější čísla a naprosto jsem se zhrozil - nejen procento, ale i sám počet odstavených PA 15T je snad větší než u MO 14T.
Ovšem osobně se neodvažuji ani jedno číslo uveřejnit, protože mi to totálně nesedí s touto informací:
ihned píše:...Možnost odstoupit od smlouvy dává DPP i situace, kdy minimálně dvacet procent již dodaných tramvají bude v jednom okamžiku odstaveno mimo provoz v důsledku zdržení oprav u Škody Transportation.
"Právo na odstoupení od smluv ze strany DPP je natolik ztíženo formulací různých podmínek, že by na straně Škoda Transportation muselo dojít k trvalému a zcela flagrantnímu porušování závazku," píší v dokumentu advokáti.
PS: Vysvětlením rozporu asi může být, že většina 15T má být opět odstavena jen preventivně a čekat na tu 2. výměnu kol.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Láďa » 27.2.2012 15:06

9001 píše:S teploměrem bych nebyl optimistický, když to budou recykláty se zařívkou, tak ty ho neměly...
Nemají ho ani DOT-LED. Teploměr je samostatný panel.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 27.2.2012 8:15

S teploměrem bych nebyl optimistický, když to budou recykláty se zařívkou, tak ty ho neměly...

Ještě jeden dotaz koupí se dovnitř velký panel a nebo se tam dá malý autobusový?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od trainzjohny » 27.2.2012 8:08

A on je problém při jejich případném sešrotování panely vyndat a mít je jako rezervní pro jiné vozy ?!

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Absolut » 27.2.2012 7:44

Bobík: Podle mě není "Protože jsme prošustrovali děsný prachy...", ale "Protože víme, že ty vozy nejspíš za deset let vyhodíme, tak do nich nenasypeme děsný prachy..."

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 27.2.2012 6:48

Což o to, úvaha typu "než to skoro nový vyhodit, tak je lepší to za levný peníz zrestaurovat ze zbytků" v zásadě sama o sobě špatná není. Špatné to ovšem je v celkovém kontextu, přeloženo do normální češtiny to zní asi takhle: "Protože jsme prošustrovaly děsný prachy, nezbývá než ze zbytků něco zbastlit, protože na nic lepšího prostě nemáme".
Tohle je to, co mi na tom vadí.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od XSC » 26.2.2012 21:45

Jaká je spolehlivost těch panelů z vyřazených autobusů? Dost často vidím na autobusech částečně nefunkční panely - vypadávající body nebo řady. Dají se v dílnách opravit?

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od PvvS » 26.2.2012 21:22

Tohle reseni se mi libilo uz davno v ostrave. =D> =D>

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.2.2012 20:59

Absolut: Ano, jistě 50% práce depa (jež je pak může vyslat na jakoukoliv linku, včetně nočních - s malým až žádným, pokud to bude na výpravně, nasazením sil na výměnu čelní tištěné cílové cedule), 40% zkvalitnění služeb cestujícím (věřím, že bude vevnitř určitě jeden podstropní panel a nejlépe případně el."teploměr" + výhoda v aktuálnosti při mimořádných odklonech/zkráceních linky) a 10% práce řidiče ("neotravujících se" se zátahovými "přehazkami/stříškami").

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Absolut » 26.2.2012 20:07

Pawel: Jednotnost s T3R.P by znamenala řezat čelo. To se prošvihlo když chodily na PO. Taky by to stálo peníze. A kouzlo recyklace zbytečně ladem ležících transparentů by bylo fuč.

MM-Mikulovsky: Jsem rád, že aspoň někdo tleská. Ono totiž to je opatření hlavně pro usnadnění práce depa, kde by za dva roky zůstalo posledních 18-19 cedulových vozů.

Venca98: Ohledně vozu 8029 já nevím, zda to dostane nebo ne. Podle mého osobního názoru by to dostat neměla a podnik by ji měl nechat dojet kilometry a vyhodit s ostatními starými T3M, protože sice má různé vychytávky poplatné době jejího vytvoření v PARS Šumperk, ale je postavená na poměrně shnilé skříni Olomouckého vozu č. 117, takže bych jí moc nevěřil. Nicméně nevím, zda je možné ji účetně odepsat. Určitě se to brzo dozvíme :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.2.2012 18:10

Bobik: 1.) drahé nepoužitelné vraky - 100% souhlas, respektive se bojím, že bude čím dál hůř
2.) ovšem sečtu-li, že DPP má:
a) cca 16let staré cedulové vozy, které mají ještě minimálně 10let životnost
b) volné "velké" BUSE panely rozměrově padnoucí na bok TRAM a "malé/číselné" pasující dozadu i do čelního "číselníku"
= byl by přímo hřích to nespojit a nechat ty vozy dál jezdit s cedulemi, byť pro ně chybí rozměrově vhodné "čelní cílové" BUSE.
Proč by ve 21.století se měly zbytečně dlouhou dobu složitě (zastarale) řešit běžné věci jako zátahy ("přehazkami/stříškami") či informace o mimořádných odklonech apod.?

PS: A jedna úvaha na závěr - Třeba ještě odlišnost čelních orientací těch vozů od RPéček přivede mezi řady šotoušů či řidičů TRAM nejednoho jedince, jenž se jednou začne pídit po odpovědi na otázku "proč je to odlišné" a díky tomu začne objevovat krásy TRAM.

Odpovědět