Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Výluky a jiná omezení
Spíš se jednalo o 14T na 9/22, která po skončení odklonu zůstala na 9. JŘ jsou při maratonech a krátkodobých výlukách konstruovány většinou tak, že ráno se vyjíždí na pro vozovnu neobvyklou linku nebo konečnou tak, aby po změně trasy přejely vlaky do správných časových poloh pro danou vozovnu.
Re: Výluky a jiná omezení
Ani by být nemohla protože 14T mají zákaz do Hostivaře
Re: Výluky a jiná omezení
Neměla by tam být. Jenom dvě kachny /G/ a wana /G/.pawel píše:jinak podle toho, co slyším tady u stolu za zvuky z bělohorské to vypadá na nějakou tu 14T na lince 26
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
dle oběžníku tam ta nutnost je, ale nemyslím, že zrovna kvůli výhybkam, ale spíš kvůli pšihlašovákům a odhlašovákům do křižovatek...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Je na Bořislavce při změně 26>36 nutnost měnit PTG MYslím, že jsou ke špejcharu všude rádia a ušetřilo by se nějakého kvrdlání navíc
A vlastně opačně, tedy 36>25 by se změna rovněž ušetřila, protože by přijel od Špejcharu na zadní, ale odjížděl by DC správně. Nebo snad, že by se někdo cítil ošizen o případnou ztrátu příplatku za změnu stanoviště
A vlastně opačně, tedy 36>25 by se změna rovněž ušetřila, protože by přijel od Špejcharu na zadní, ale odjížděl by DC správně. Nebo snad, že by se někdo cítil ošizen o případnou ztrátu příplatku za změnu stanoviště
Re: Výluky a jiná omezení
díky za fotodokumentaci!
jinak podle toho, co slyším tady u stolu za zvuky z bělohorské to vypadá na nějakou tu 14T na lince 26
jinak podle toho, co slyším tady u stolu za zvuky z bělohorské to vypadá na nějakou tu 14T na lince 26
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Proc jsou fotky podepsane / oznacene jako www.prazsketramvaje.cz, kdyz se nachazi na jinem serveru ??? Pokud vim, tak si nedostal od admina Petra svoleni je takto podepisovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Naposledy upravil(a) jaydee2008 dne 12.5.2012 22:26, celkem upraveno 1 x.
Re: Výluky a jiná omezení
cwapa: Ano, tak by to mělo být, d11 v KT od Radhošťské na jih, na Černokostelecké ji asi zastoupí linka 10 nebo 16.
Re: Výluky a jiná omezení
Někde jsem četl, že by na 11 měli jezdit KT a končit na Radhošťské. Bohužel už si nevzpomenu kde.
Re: Výluky a jiná omezení
Nebude.lukas1 píše:jak bude jezdit l č 11 během víluky na floře to bude jezdit Radhošţká spořilov
Re: Výluky a jiná omezení
jak bude jezdit l č 11 během víluky na floře to bude jezdit Radhošţká spořilov
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
KOMOKO po opravě: kotvy nevidím, OR 20 zůstala. Oblouk opět vypadá jako oblouk, jízda je klidnější, jen příšerný hluk zůstal.
Trvalá OR 40 po definitivní opravě by byla vhodná, protože DP přece šetří. Trvalá OR by prodloužila životnost oblouku, bylo by to tedy ekonomicky výhodné opatření. (Možná i na jiných obloucích.)
Trvalá OR 40 po definitivní opravě by byla vhodná, protože DP přece šetří. Trvalá OR by prodloužila životnost oblouku, bylo by to tedy ekonomicky výhodné opatření. (Možná i na jiných obloucích.)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Skutečně se jen podbijí - nepřidávají se např. pražcové kotvy?MOp píše:podbiji se oblouk na moste
Dle infa obcházejících správců TT se nad nimi už při REKO "uvažovalo" - oblouk je prutčí než ty kolem Pobř. cesty (kde pražcové kotvy jsou instalovány), ale pak to bylo nějak zavrženo - asi byl strach, že by mohly pomoci opětovnému vychýlení mostovky.
Na to je jediná rada - instalovat kotvy a stálou "traťovou/konstrukční" OR 40.
Stále nechápu, jak to tam někteří kolegové skutečně můžou bez OR "rvát" 60km/h, bez ohledu na prudký oblouk jen, protože je to krajem úseku vedeného jako TT mimo PK s povolenou rychlostí 60km/h.
Re: Výluky a jiná omezení
Za zastávkou Na Padesátém ZC je v oblouku nová OR do 20km/h.