Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 8750 » 13.5.2012 16:42

Spíš se jednalo o 14T na 9/22, která po skončení odklonu zůstala na 9. JŘ jsou při maratonech a krátkodobých výlukách konstruovány většinou tak, že ráno se vyjíždí na pro vozovnu neobvyklou linku nebo konečnou tak, aby po změně trasy přejely vlaky do správných časových poloh pro danou vozovnu.

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od -KUBI- » 13.5.2012 16:34

Ani by být nemohla protože 14T mají zákaz do Hostivaře

Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 02.10.2010 13:48

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Honza » 13.5.2012 14:37

pawel píše:jinak podle toho, co slyším tady u stolu za zvuky z bělohorské to vypadá na nějakou tu 14T na lince 26 :)
Neměla by tam být. Jenom dvě kachny /G/ a wana /G/.

Uživatelský avatar
BerryML
Uživatel
Příspěvky: 438
Registrován: 27.3.2008 16:25
Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od BerryML » 13.5.2012 13:20

dle oběžníku tam ta nutnost je, ale nemyslím, že zrovna kvůli výhybkam, ale spíš kvůli pšihlašovákům a odhlašovákům do křižovatek...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 13.5.2012 12:12

Je na Bořislavce při změně 26>36 nutnost měnit PTG :?: MYslím, že jsou ke špejcharu všude rádia a ušetřilo by se nějakého kvrdlání navíc Z:idea:
A vlastně opačně, tedy 36>25 by se změna rovněž ušetřila, protože by přijel od Špejcharu na zadní, ale odjížděl by DC správně. Nebo snad, že by se někdo cítil ošizen o případnou ztrátu příplatku za změnu stanoviště :?: :lol:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od pawel » 13.5.2012 8:41

díky za fotodokumentaci!
jinak podle toho, co slyším tady u stolu za zvuky z bělohorské to vypadá na nějakou tu 14T na lince 26 :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MOp » 12.5.2012 21:18

Proc jsou fotky podepsane / oznacene jako www.prazsketramvaje.cz, kdyz se nachazi na jinem serveru ??? Pokud vim, tak si nedostal od admina Petra svoleni je takto podepisovat.

jaydee2008
Uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2010 22:11
Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jaydee2008 » 12.5.2012 20:46

Naposledy upravil(a) jaydee2008 dne 12.5.2012 22:26, celkem upraveno 1 x.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od thriller2 » 09.5.2012 17:21

cwapa: Ano, tak by to mělo být, d11 v KT od Radhošťské na jih, na Černokostelecké ji asi zastoupí linka 10 nebo 16.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od cwapa » 09.5.2012 17:01

Někde jsem četl, že by na 11 měli jezdit KT a končit na Radhošťské. Bohužel už si nevzpomenu kde.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od thriller2 » 09.5.2012 15:45

lukas1 píše:jak bude jezdit l č 11 během víluky na floře to bude jezdit Radhošţká spořilov :?:
Nebude.

lukas1
ovocnář
Příspěvky: 59
Registrován: 26.2.2011 23:26

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od lukas1 » 09.5.2012 14:50

jak bude jezdit l č 11 během víluky na floře to bude jezdit Radhošţká spořilov :?:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 09.5.2012 7:01

KOMOKO po opravě: kotvy nevidím, OR 20 zůstala. Oblouk opět vypadá jako oblouk, jízda je klidnější, jen příšerný hluk zůstal.

Trvalá OR 40 po definitivní opravě by byla vhodná, protože DP přece šetří. Trvalá OR by prodloužila životnost oblouku, bylo by to tedy ekonomicky výhodné opatření. (Možná i na jiných obloucích.)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 08.5.2012 14:32

MOp píše:podbiji se oblouk na moste
Skutečně se jen podbijí - nepřidávají se např. pražcové kotvy?
Dle infa obcházejících správců TT se nad nimi už při REKO "uvažovalo" - oblouk je prutčí než ty kolem Pobř. cesty (kde pražcové kotvy jsou instalovány), ale pak to bylo nějak zavrženo - asi byl strach, že by mohly pomoci opětovnému vychýlení mostovky.
Na to je jediná rada - instalovat kotvy a stálou "traťovou/konstrukční" OR 40.
Stále nechápu, jak to tam někteří kolegové skutečně můžou bez OR "rvát" 60km/h, bez ohledu na prudký oblouk jen, protože je to krajem úseku vedeného jako TT mimo PK s povolenou rychlostí 60km/h.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Pepa » 08.5.2012 7:15

Za zastávkou Na Padesátém ZC je v oblouku nová OR do 20km/h.

Odpovědět