Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.6.2012 11:09


Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 31.5.2012 19:21

To tam někde rozporuju? :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.5.2012 19:16

Bobek: U Strašnic nejde ani tak o komfort. Základem je cca od 16 do 18 se popojíždí prakticky od křižovatky s Průběžnou až na nádraží...

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 31.5.2012 19:00

To je vážně na hlavu s tím odbočováním. Takovejch míst, kde by to mohlo pomoct (aby se nažrala i jiná koza, než jen Schwarz). Třeba jaká to byla lahoda, když bylo na Malešické rozkopáno a 133 jezdila Želivského ulicí po kolejích. [-o< Přestupy kolem Ohrady/Biskupcovy/Basilejského n./NNŽ jsou leccos, jen ne komfortní. Proti tomu zlatý NádrStrašnice.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 31.5.2012 18:49

Absolut píše:Jo a ne. Je dobře, že MČ zabila BKV, ale jsem zvědav, zda tam nakonec zaplatí tu trávu. Nějak jsem o trávě teď nic neslyšel. A zpevněný kryt tam od zast Na Hroudě nahoru nebude, což souvisí s Tvým druhým dotazem. Na zastávce Na Hroudě bude úprava pro BUS, ale před i za zastávkou BUS opět bude najíždět do jízdních pruhů. Poděkuj PČR, která neuměla překousnout, že by BUS na nejbližších křižovatkách jel vpravo na čočky a proto PČR jízdu BUS po kolejích v celém úseku preventivně zabila.
Škoda, že se brání jízdě autobusu po TT zrovna úsek Průběžná - Nádraží Strašnice by byl vhodný alespoň pro cestu ZC. Musíme se tedy spokojit alespoň s přestupem hrana/hrana na zastávce Na Hroudě. Naposledy bylo řečeno o zatravněném úseku trati na ulici Průběžná v reportáži ČT dne 10. 4. 2012 http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -uzavirek/

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 31.5.2012 17:53

Jo a ne. Je dobře, že MČ zabila BKV, ale jsem zvědav, zda tam nakonec zaplatí tu trávu. Nějak jsem o trávě teď nic neslyšel. A zpevněný kryt tam od zast Na Hroudě nahoru nebude, což souvisí s Tvým druhým dotazem. Na zastávce Na Hroudě bude úprava pro BUS, ale před i za zastávkou BUS opět bude najíždět do jízdních pruhů. Poděkuj PČR, která neuměla překousnout, že by BUS na nejbližších křižovatkách jel vpravo na čočky a proto PČR jízdu BUS po kolejích v celém úseku preventivně zabila.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.5.2012 17:45

Absolut píše:Příslušná MČ asi před dvěma lety tu zeleň chtěla, ale když došlo na lámání chleba, tak skutek utek. Jsem zvědavý, zda se zachová letos lépe Praha 10, která v roce cca 2007 zastavila repanelizaci úseku Průběžná - Radošovická vyjádřením, že tam chce zatravněný svršek.
Není to náhodou výhra? Ted tam bude přece klasická konstrukce.

Takže mám chápat, že busy budou stále stát v kolonách? Nebo jak bude řešena zastávka Na Hroudě?

David.P
Uživatel
Příspěvky: 74
Registrován: 06.4.2006 17:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od David.P » 31.5.2012 16:33

MM-Mikulovsky píše:David.P: V jakém počtu? Nemohla to být i "jen" technika ještě včera "operující" na stejné činnosti na Čechově nám.?
Popravdě řečeno dle mne na demontáž původního svršku (těsnících gum, kolejí a panelů BKV) nemusí být nijak složité a časově omezené povolení = i v malém počtu lidí (díky čemuž by navíc byly malé až nulové zábory pruhů IAD na souběžných PK) a techniky jeho likvidace mezi Hostivařskou a Radošovickou nemůže trvat víc jak pár týdnů = do prázdnin tak jako tak tyto defakto pouze přípravné práce pro vlastní REKO musí být hotovy a jejich provádění pak nebude zdržovat od vlastní stavební (a jí předcházející demoliční - frézařské) činnosti.
technika v počtu: 1x pv3s asi svářeči, 1x tatra ..jeřáb, 1x tahač s přívěsem (plošinák) 2x bagr s radlicí na trhání gumy( jak se tomu odborně řiká?) . minimalně na bagrech loga dpp.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 31.5.2012 16:02

DPP svymi silami bude operovat pouze v useku mezi zastavkami Na Padesatem - Zahradni mesto. Je logické, kdyz se lide, kteri rekonstruuji malou Moskevskou a nyni jim dela zemni teleso externi firma presunou na jine misto, kde mohou pokracovat ve sve cinnosti. Jelikoz jsem tam nebyl a nevidel je, nemohu rici, zda se jedna skutecne o ne,..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.5.2012 14:20

David.P: V jakém počtu? Nemohla to být i "jen" technika ještě včera "operující" na stejné činnosti na Čechově nám.?
Popravdě řečeno dle mne na demontáž původního svršku (těsnících gum, kolejí a panelů BKV) nemusí být nijak složité a časově omezené povolení = i v malém počtu lidí (díky čemuž by navíc byly malé až nulové zábory pruhů IAD na souběžných PK) a techniky jeho likvidace mezi Hostivařskou a Radošovickou nemůže trvat víc jak pár týdnů = do prázdnin tak jako tak tyto defakto pouze přípravné práce pro vlastní REKO musí být hotovy a jejich provádění pak nebude zdržovat od vlastní stavební (a jí předcházející demoliční - frézařské) činnosti.

David.P
Uživatel
Příspěvky: 74
Registrován: 06.4.2006 17:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od David.P » 31.5.2012 13:03

Dnes ráno viděno na Zahradním městě: na kolejich technika a probíhalo trhání gum z BKV. Vzhledem k přistaveným vozidlum nasledovalo i trhání kolejí.

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 31.5.2012 11:56

Za ten týden co je trať otevřená, jsem ho zatím vždy viděl vypnuté.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 31.5.2012 11:20

Libovka, SSZ Okrouhlická mimo provozz :twisted:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 31.5.2012 8:41

Příslušná MČ asi před dvěma lety tu zeleň chtěla, ale když došlo na lámání chleba, tak skutek utek. Jsem zvědavý, zda se zachová letos lépe Praha 10, která v roce cca 2007 zastavila repanelizaci úseku Průběžná - Radošovická vyjádřením, že tam chce zatravněný svršek.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.5.2012 23:45

pawel píše:libovka. oks rulez! a ted jeste nejakou tu zelen.
100% souhlasím, ale musíš tlačit na příslušnou MČ - DP není narozdíl právě od ní správce parků a jiného veřejného prostranství, ale je "jen" dopravce.

Odpovědět