Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oprava na nic
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=1206018540
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=1206018540
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To tam někde rozporuju?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobek: U Strašnic nejde ani tak o komfort. Základem je cca od 16 do 18 se popojíždí prakticky od křižovatky s Průběžnou až na nádraží...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je vážně na hlavu s tím odbočováním. Takovejch míst, kde by to mohlo pomoct (aby se nažrala i jiná koza, než jen Schwarz). Třeba jaká to byla lahoda, když bylo na Malešické rozkopáno a 133 jezdila Želivského ulicí po kolejích. Přestupy kolem Ohrady/Biskupcovy/Basilejského n./NNŽ jsou leccos, jen ne komfortní. Proti tomu zlatý NádrStrašnice.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Škoda, že se brání jízdě autobusu po TT zrovna úsek Průběžná - Nádraží Strašnice by byl vhodný alespoň pro cestu ZC. Musíme se tedy spokojit alespoň s přestupem hrana/hrana na zastávce Na Hroudě. Naposledy bylo řečeno o zatravněném úseku trati na ulici Průběžná v reportáži ČT dne 10. 4. 2012 http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... -uzavirek/Absolut píše:Jo a ne. Je dobře, že MČ zabila BKV, ale jsem zvědav, zda tam nakonec zaplatí tu trávu. Nějak jsem o trávě teď nic neslyšel. A zpevněný kryt tam od zast Na Hroudě nahoru nebude, což souvisí s Tvým druhým dotazem. Na zastávce Na Hroudě bude úprava pro BUS, ale před i za zastávkou BUS opět bude najíždět do jízdních pruhů. Poděkuj PČR, která neuměla překousnout, že by BUS na nejbližších křižovatkách jel vpravo na čočky a proto PČR jízdu BUS po kolejích v celém úseku preventivně zabila.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo a ne. Je dobře, že MČ zabila BKV, ale jsem zvědav, zda tam nakonec zaplatí tu trávu. Nějak jsem o trávě teď nic neslyšel. A zpevněný kryt tam od zast Na Hroudě nahoru nebude, což souvisí s Tvým druhým dotazem. Na zastávce Na Hroudě bude úprava pro BUS, ale před i za zastávkou BUS opět bude najíždět do jízdních pruhů. Poděkuj PČR, která neuměla překousnout, že by BUS na nejbližších křižovatkách jel vpravo na čočky a proto PČR jízdu BUS po kolejích v celém úseku preventivně zabila.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to náhodou výhra? Ted tam bude přece klasická konstrukce.Absolut píše:Příslušná MČ asi před dvěma lety tu zeleň chtěla, ale když došlo na lámání chleba, tak skutek utek. Jsem zvědavý, zda se zachová letos lépe Praha 10, která v roce cca 2007 zastavila repanelizaci úseku Průběžná - Radošovická vyjádřením, že tam chce zatravněný svršek.
Takže mám chápat, že busy budou stále stát v kolonách? Nebo jak bude řešena zastávka Na Hroudě?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
technika v počtu: 1x pv3s asi svářeči, 1x tatra ..jeřáb, 1x tahač s přívěsem (plošinák) 2x bagr s radlicí na trhání gumy( jak se tomu odborně řiká?) . minimalně na bagrech loga dpp.MM-Mikulovsky píše:David.P: V jakém počtu? Nemohla to být i "jen" technika ještě včera "operující" na stejné činnosti na Čechově nám.?
Popravdě řečeno dle mne na demontáž původního svršku (těsnících gum, kolejí a panelů BKV) nemusí být nijak složité a časově omezené povolení = i v malém počtu lidí (díky čemuž by navíc byly malé až nulové zábory pruhů IAD na souběžných PK) a techniky jeho likvidace mezi Hostivařskou a Radošovickou nemůže trvat víc jak pár týdnů = do prázdnin tak jako tak tyto defakto pouze přípravné práce pro vlastní REKO musí být hotovy a jejich provádění pak nebude zdržovat od vlastní stavební (a jí předcházející demoliční - frézařské) činnosti.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
DPP svymi silami bude operovat pouze v useku mezi zastavkami Na Padesatem - Zahradni mesto. Je logické, kdyz se lide, kteri rekonstruuji malou Moskevskou a nyni jim dela zemni teleso externi firma presunou na jine misto, kde mohou pokracovat ve sve cinnosti. Jelikoz jsem tam nebyl a nevidel je, nemohu rici, zda se jedna skutecne o ne,..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
David.P: V jakém počtu? Nemohla to být i "jen" technika ještě včera "operující" na stejné činnosti na Čechově nám.?
Popravdě řečeno dle mne na demontáž původního svršku (těsnících gum, kolejí a panelů BKV) nemusí být nijak složité a časově omezené povolení = i v malém počtu lidí (díky čemuž by navíc byly malé až nulové zábory pruhů IAD na souběžných PK) a techniky jeho likvidace mezi Hostivařskou a Radošovickou nemůže trvat víc jak pár týdnů = do prázdnin tak jako tak tyto defakto pouze přípravné práce pro vlastní REKO musí být hotovy a jejich provádění pak nebude zdržovat od vlastní stavební (a jí předcházející demoliční - frézařské) činnosti.
Popravdě řečeno dle mne na demontáž původního svršku (těsnících gum, kolejí a panelů BKV) nemusí být nijak složité a časově omezené povolení = i v malém počtu lidí (díky čemuž by navíc byly malé až nulové zábory pruhů IAD na souběžných PK) a techniky jeho likvidace mezi Hostivařskou a Radošovickou nemůže trvat víc jak pár týdnů = do prázdnin tak jako tak tyto defakto pouze přípravné práce pro vlastní REKO musí být hotovy a jejich provádění pak nebude zdržovat od vlastní stavební (a jí předcházející demoliční - frézařské) činnosti.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes ráno viděno na Zahradním městě: na kolejich technika a probíhalo trhání gum z BKV. Vzhledem k přistaveným vozidlum nasledovalo i trhání kolejí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Za ten týden co je trať otevřená, jsem ho zatím vždy viděl vypnuté.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Libovka, SSZ Okrouhlická mimo provozz
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Příslušná MČ asi před dvěma lety tu zeleň chtěla, ale když došlo na lámání chleba, tak skutek utek. Jsem zvědavý, zda se zachová letos lépe Praha 10, která v roce cca 2007 zastavila repanelizaci úseku Průběžná - Radošovická vyjádřením, že tam chce zatravněný svršek.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
100% souhlasím, ale musíš tlačit na příslušnou MČ - DP není narozdíl právě od ní správce parků a jiného veřejného prostranství, ale je "jen" dopravce.pawel píše:libovka. oks rulez! a ted jeste nejakou tu zelen.