Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 08.6.2012 22:01

Když otevřu opět téma Hostivaře, tak z tratí pomalu mizí zastávkové sloupky. Na Padesátem a ZM už není ani v jednom směru.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 08.6.2012 21:53

Ad Čechovo náměstí.
Ty otvory v betonových pražcích v oblouku jsou k nějakému jejich speciálnímu upevnění?

jaydee2008
Uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2010 22:11
Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
Kontaktovat uživatele:

Odp.: R a O TT

Příspěvek od jaydee2008 » 08.6.2012 21:33


Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 08.6.2012 20:13

Čechův most jezdím do/z obou směrů stejně - proti 15, po 30. ;-)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 08.6.2012 15:53

MOp píše:Je-li sjezdova vexle leva, jedes se 17 z prime vetve = 30 km/h. Je-li prava, mel bys jet 15.
Osobne bych byl pro, aby se do predpisu dalo, ze splitkove vymeny se dovoluji pojizdet vyssi rychlosti i proti hrotu do odbocky.
Podle mě je splítková výměna od přirozenosti taková, že obě větve jsou přímé, takže předpisu netřeba.
Vždyť by to nedávalo smysl, jet po té samé rovné trati jednou 10 a podruhé 15, jen proto, že někde hodně daleko vpředu je oblouk. A podobně při sjezdu.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 08.6.2012 15:28

Je-li sjezdova vexle leva, jedes se 17 z prime vetve = 30 km/h. Je-li prava, mel bys jet 15.

Osobne bych byl pro, aby se do predpisu dalo, ze splitkove vymeny se dovoluji pojizdet vyssi rychlosti i proti hrotu do odbocky.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 08.6.2012 15:00

Ta Michelská > hleďme je, jak dobře oni =D> JSem si říkal, jestli na to někdo šáhne. I taková flikovačka potěší víc, než třeba dostat hadrem od uklizečky. Děkuji!

Čechovo nám > napadla mě opět otázka, jež se tu asi někdy možná dávno řešila Z:arrow: štíhlá sjezdovka po hrotech 30 či 15 ? Zrovna tady to na 30 nerozhulim, přehopsám si křížení 15 a pak to nechám dokoulet do zastávky. Třeba takový Čechův most teda zrovna přísně 15 nedržím, počkám, až se srovná zadek a kupředu levá...volím stejný rozsah rychlostí jako při jízdě přes srdcovku rozjezdové splítky (jak jsme se onehdá bavili o Hradčanské). Co na to ostatní :?: Z:idea:

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od cwapa » 08.6.2012 14:44

kasme píše:Flora http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... ra/120608/
SSZ Přemyslovská už bliká... :)
To blikalo myslím už druhý den, jen mě, podle fotek, zaráží, že se nedělá rekonstrukce na celý ulici. Nebo se pletu?
Naposledy upravil(a) cwapa dne 08.6.2012 15:36, celkem upraveno 1 x.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 08.6.2012 10:40

Flora http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... ra/120608/
SSZ Přemyslovská už bliká... :)

Nuselská, Moskevská http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tram/vyluky/1206/

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 07.6.2012 22:34

MOp píše:Prasny most byl planovan na jaro 2013. Nevim, zda se neco nezmenilo..
info z dubna
Výluky tram:
Totální výluka tramvaje na def. křižovatku Prašný most 1.7. – 30.9.2013.
Výluka TT v úseku Prašný most – Brusnice od 1.4. – 30.9.2013.

Patočkova - Myslbekova
Letos asi půjde do provozu jen severní polovina ul. Patočkova, konkrétně by se tak mělo stát 20. 12. 2012. Jižní polovina a tramvaj až 04/2013.
1.-31.8. křižovatka s Myslbekovou - tzn zas objíďka přes Malovanku

lokální opravy v Nuselské
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 9.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 1.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 07.6.2012 22:11

dobrý zážitek je také 143 keplerovou :)

sloupik1984
Uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 24.12.2010 9:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sloupik1984 » 07.6.2012 21:57

Karosák píše:No já jsem někde postřehl, že když "zbyde čas", tak se měla Jičínská asfaltovat, ale když už to musí být, tak snad jenom podle Paláce. Já mám tu ulici i s tratí, hřbitovní zdí s břečťanem, platany a výhledem na Parukářku, či od piva z Parukářky pohled do této ulice na sóla pětky se stykovanými kolejemi (krásné jsou u kolejnicových spojů vždy ta 4 měděná kolečka od dracounů v dlažbě, takhle krásně pravidelně to už nikde v Praze není) a dlažbou velmi rád. I s tím chrámem konzumu si ta ulice stále zachovala alespoň trochu poezie staré Prahy. Ještě navíc mám pocit, že taková dlažba jako je v Jičínské jinde není-jednak stylem kladení a velikostí kostek, ale to je možná jen můj dojem, ale každopádně kamenivem. Není šedivé jako jiná dlažba, ale lehce do fialovo/růžova. No ale jestli má někdo problém s hlukem, nebo mu přijdou dlažky otřesné vy(b)lejte to asfaltem....
Já nemám nic proti hlučnosti kostek jako takových, taky mi připadají více poetické než asfalt. Vadí mi však nerovný stav(povrch) zadláždění. A těch míst je dnes v Jičínské habaděj. To když jedete busem 136 od Olšanského náměstí na Floru (nebo obráceně), tak to s vámi klepe div že se z vás nenaklepe řízek... Dnes se jednoduše díra(nerovnost) v dlažbě zaplácne asfaltem místo toho aby místo bylo předlážděno. To neplatí pro Jičínskou, kde se některé výmoly v dlažbě nechaly vyrůst do nestoudných rozměrů :) ...Předláždit je dneska rarita. Nemyslíte?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 07.6.2012 16:58

Prasny most byl planovan na jaro 2013. Nevim, zda se neco nezmenilo..

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.6.2012 12:36

Já byl zase na 2. školení poučen, že Vokovice čeká ještě letos odříznutí na 3 měsíce, protože jsou peníze na Prašný most. Může někdo potvrdit nebo dodat podrobnosti?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.6.2012 10:52

K té Jíčínské - právě nedávno jsem byl na 2. letošním školení poučen, že po její REKO na ní nebude bezpečnostní zastavovací místo! #-o

Odpovědět