Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
MOp: Luxus. Místo prázdného sola na 11 se nám bude na děstské 11 prohánět prázdná kachna
10. Je vlastně náhrada současné 16...takže zase ne až tak velký průser.
Spíš je zajímavější, že Vysočany pojedou na jednu linku v int. 15 minut o víkendu.
A ta X-26 je taky výsměch. Koho proboha napadlo ji tahat na Skalku? To oblast od Radošovické si dá hezky přestup a nebo rovnou vyrazí na pěší tůru na A.
10. Je vlastně náhrada současné 16...takže zase ne až tak velký průser.
Spíš je zajímavější, že Vysočany pojedou na jednu linku v int. 15 minut o víkendu.
A ta X-26 je taky výsměch. Koho proboha napadlo ji tahat na Skalku? To oblast od Radošovické si dá hezky přestup a nebo rovnou vyrazí na pěší tůru na A.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
MŠ:
Dovolím si z dokumentu Auto*Matu citovat:To vše zmizelo, přestože tramvajových vozů jezdí stále přibližně stejně. A zmizelo to proto,
aby mohl být nadále posilován koncept páteřních linek (např. 17 a 22), které jezdí
v koncových úsecích svých tras v řadě období téměř prázdné.
Jinak řečeno: více přestupů na tramvajích nebude kvůli úsporám, ale proto, aby mohli metrolinky v koncových úsecích vozit vzduch, což je dle ROPIDu logické.
Dovolím si z dokumentu Auto*Matu citovat:To vše zmizelo, přestože tramvajových vozů jezdí stále přibližně stejně. A zmizelo to proto,
aby mohl být nadále posilován koncept páteřních linek (např. 17 a 22), které jezdí
v koncových úsecích svých tras v řadě období téměř prázdné.
Jinak řečeno: více přestupů na tramvajích nebude kvůli úsporám, ale proto, aby mohli metrolinky v koncových úsecích vozit vzduch, což je dle ROPIDu logické.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
A pritom by stacilo misto metrolinek udelat svazkovani - 22+23, 9+19, 10+16, 17+21 ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Já tam tedy zdaleka všechny "kraviny" nenašel. Jinak výčet jednotlivostí chápu jako souhrn připomínek obyčejných lidí. Kromě okamžiků, kdy je Evropská plná chápu, že půjdou na 119, protože je to bez přestupu. A také chápu výčet spojení, která zanikla, ostatně podobný jsem nedávno psal na k-rep. Vzhledem k tomu, že lidem za cca stejných peněz na výkony nebylo v tramvajové dopravě poskytnuto nic nového, a na řadě míst se nechutně plýtvá pro zlomek lidí, tak nevidím problém se rozčilovat nad ztrátou přímých spojení. Mně zrovna Ropid zrušil asi čtyři a každý rok mi dopravu MHD znepříjemňuje a pozitivního mi nenabídl vůbec nic. Mně a jiným škrtá, ale to co je potřeba škrtat nechává, to je poněkud nespravedlivé...Jebi píše:Ten první dokument je docela zajímavý (i když jsem nikde plány omezovat céčko neviděl), aspoň trochu se tam snaží porovnávat pro a proti.
Ale ten druhý to mi přijde stejný styl, jak píše ropid, neobjektivní a jsou tam kraviny, jen je to celé bráno z druhé strany.
Třeba ta 218 bude mít samozřejmě přestup na Voz. Vokovice. Vyjmenovávat všechna zaniklá přímá spojení, to není moc objektivní srovnání.. a je rozdíl mezi tím "přijít o spojení bez náhrady" a "muset jednou navíc přestoupit".
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Však jo.. a právě na to mi přijde, že ten auto-matí dokument poměrně kašle, jen chtěli vypsat co nejvíc dvojic míst, mezi kterými ubude přímé spojení. Zajímalo by mě, kolik lidí třeba chce z kotlářky do nuslí a kolik z nich by jich fakt jelo tou šestkou. A druhé uváděné Podolí - I.P.Pavlova neexistuje už teď, tak mi nepřijde dobrý dávat to pod titulek "od září nebude možné..." (je to samozřejmě pravda, ale trochu zavádějící)von Špilberk píše:To jistě, problém je ale v tom, že systém by měl fungovat tak, že směr, který chce nejvíc lidí
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Od 30.6. se bude jezdit takto - aneb at ziji metrolinky 10 a 11 + pasmovani 7.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
To jistě, problém je ale v tom, že systém by měl fungovat tak, že směr, který chce nejvíc lidí, je bez přestupu, a směry,které chce méně lidí, jsou s přestupem. Příklad: linka 11 x 5. Kolik lidí ze Strašnic chce na Hlavák a Masaryčku? Já bych řekl, že asi moc ne. Kdyby to tak bylo, tak bych při jízdách s l.11 pozoroval, jak se mi na Floře DC tramvaj vyprázdní a davy na zastávce čekají na l.5. Ale já nikdy nic takového neviděl. Jediné, co je na l.11 vidět, je jak se pěkně plní od Černokostelecké směrem DC a lidi z ní vystupují u Muzea a na Pavláku. Z toho usuzuji, že je to směr, kterým chtějí jezdit nejvíc a logicky by měl být bez přestupu.Jebi píše:Vyjmenovávat všechna zaniklá přímá spojení, to není moc objektivní srovnání.. a je rozdíl mezi tím "přijít o spojení bez náhrady" a "muset jednou navíc přestoupit".
Navíc je tu ten problém, že se nějaká přímá spojení bez vysvětlení ruší a jiná přímá spojení se bez vysvětlení zavádějí. Takže to vypadá jako změny pro změny. Zkrátka linka X jezdila sem, tak teď ať pro změnu jezdí tam, aby se něco dělo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Ale ta pětka by tam jezdila stejně, místo 15 (36), tak když už tam bude, proč ji nepoužít? 218 by podle mě spíš prospělo, kdyby z dědiny nejela na dejvickou přes ty sklady, ale bylo to obráceně, nejdřív sklady, pak sídliště dědina, a pak rovnou dejvická, ale asi jí tam neni moc kde ukončit. Počkat by samozřejmě mohli, ale mně to nepřijde jako taková katastrofa a jen si prostě myslim, že když někdo něco odsuzuje, měl by si nejdřív zjistit, jak to doopravdy je.m@rtin píše:Problém 218 netkví v jednom přestupu navíc! Kdy už to konečně šotouši a Ropid pochopí? Tramvaj 5 stojí mnohem více peněz než autobus 218. 218 v navrhovaných parametrech a trase nemá šanci přežít více jak pár měsíců. Ať mi Ropid nebo šotouši napíšou skupinu lidí, která by tím chtěla jezdit? Nebo je snad účel od roku 1982, kdy 218 začala fungovat, lidi vyhnat do aut 2 roky před otevřením metra na Veleslavín? Proč 2 roky u 218 nechtějí počkat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
Protože dostali POLITICKÝ úkol rušit souběh a moc jiných úseků prostě není.m@rtin píše:Proč 2 roky u 218 nechtějí počkat?
Re: Linkové vedení
Jebi:Jebi píše:Ten první dokument je docela zajímavý (i když jsem nikde plány omezovat céčko neviděl), aspoň trochu se tam snaží porovnávat pro a proti.von Špilberk píše:Našel jsem docela zajímavé články kritizující ROPID:
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... -01_MC.pdf
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... mentar.pdf
Ale ten druhý to mi přijde stejný styl, jak píše ropid, neobjektivní a jsou tam kraviny, jen je to celé bráno z druhé strany.
Třeba ta 218 bude mít samozřejmě přestup na Voz. Vokovice. Vyjmenovávat všechna zaniklá přímá spojení, to není moc objektivní srovnání.. a je rozdíl mezi tím "přijít o spojení bez náhrady" a "muset jednou navíc přestoupit".
Problém 218 netkví v jednom přestupu navíc! Kdy už to konečně šotouši a Ropid pochopí? Tramvaj 5 stojí mnohem více peněz než autobus 218. 218 v navrhovaných parametrech a trase nemá šanci přežít více jak pár měsíců. Ať mi Ropid nebo šotouši napíšou skupinu lidí, která by tím chtěla jezdit? Nebo je snad účel od roku 1982, kdy 218 začala fungovat, lidi vyhnat do aut 2 roky před otevřením metra na Veleslavín? Proč 2 roky u 218 nechtějí počkat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18.11.2010 13:24
- Bydliště: průnik 214, 225, 264, 568
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Ten první dokument je docela zajímavý (i když jsem nikde plány omezovat céčko neviděl), aspoň trochu se tam snaží porovnávat pro a proti.von Špilberk píše:Našel jsem docela zajímavé články kritizující ROPID:
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... -01_MC.pdf
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... mentar.pdf
Ale ten druhý to mi přijde stejný styl, jak píše ropid, neobjektivní a jsou tam kraviny, jen je to celé bráno z druhé strany.
Třeba ta 218 bude mít samozřejmě přestup na Voz. Vokovice. Vyjmenovávat všechna zaniklá přímá spojení, to není moc objektivní srovnání.. a je rozdíl mezi tím "přijít o spojení bez náhrady" a "muset jednou navíc přestoupit".
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
A to tam ještě chybí zvěrstva typu 14/24 nebo 155/163...willyjeff píše:No hlavně ten druhý odkaz nazvaný Komentáře je velmi vystihující. Situace Ropidu mi připomíná film Matrix II a III. Jedna z organizací Prahy se přebujela a rozmnožila natolik, že Prahu zahubí
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
No hlavně ten druhý odkaz nazvaný Komentáře je velmi vystihující. Situace Ropidu mi připomíná film Matrix II a III. Jedna z organizací Prahy se přebujela a rozmnožila natolik, že Prahu zahubí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Našel jsem docela zajímavé články kritizující ROPID:
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... -01_MC.pdf
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... mentar.pdf
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... -01_MC.pdf
http://www.auto-mat.cz/wp-content/uploa ... mentar.pdf