Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pánové vy mne fakt strašíte - asi budu muset se tam během mého zítřejšího volna tráveného v Praze (a počítám jejím okolí) podívat.
No a navíc je to den, jež jsem nedávno tady označil (díky ukončenému státními svátky "prodlouženému" víkendu) jako nejvhodnější pro začátek prací externí firmy.
No a navíc je to den, jež jsem nedávno tady označil (díky ukončenému státními svátky "prodlouženému" víkendu) jako nejvhodnější pro začátek prací externí firmy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A marigontky DPP a nebo nějaké externí firmy?
Trochu se obávám, aby nakonec nedošlo na šolichání panelů a konec...
Trochu se obávám, aby nakonec nedošlo na šolichání panelů a konec...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem po nějaké době jel 154 a tak jsem sledoval jestli se něco děje na Švehlově. Kousek, za autobusovou zastávkou Sídliště Zahradní město je parkoviště vyhrazené jen pro stavbu..tak třeba se tu něco bude dít. A na konečné v Hostivaři je taky víc mobilizace než tam bylo minulý týden..resp. došlo k obměně. Zmizela těžká technika a přistavili maringotku...
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
+ zbytečná linka X-26 která jezdí poloprázdná ,jako kdyby nestačila linka 1549001 píše:Von: Docela mě začínáte strašit kolego... On zásadní problém je, že i trat v Průběžné od křižovatky je docela mizerná a moc ji nedávám...
Zeptám se znalých. Jak to tedy vypadá s reko? Už něco prosáklo ven?
A nakonec dábělská myšlenka. Myslíte,že kdyby se náhodou trat nerozjela nechají se lidi na Hostivaři přestupovat na metrobus X-22
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Docela mě začínáte strašit kolego... On zásadní problém je, že i trat v Průběžné od křižovatky je docela mizerná a moc ji nedávám...
Zeptám se znalých. Jak to tedy vypadá s reko? Už něco prosáklo ven?
A nakonec dábělská myšlenka. Myslíte,že kdyby se náhodou trat nerozjela nechají se lidi na Hostivaři přestupovat na metrobus X-22
Zeptám se znalých. Jak to tedy vypadá s reko? Už něco prosáklo ven?
A nakonec dábělská myšlenka. Myslíte,že kdyby se náhodou trat nerozjela nechají se lidi na Hostivaři přestupovat na metrobus X-22
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsem na Průběžné učinil šokující zjištění: Rozjezdová výhybka je už zadlážděná, kostky zality asfaltem a...
... nové kolejnice pečlivě svařeny s původními kolejnicemi v BKV panelech.
Sjezdová výhybka zatím připojena k trati není, tak snad je ještě nějaká naděje.
... nové kolejnice pečlivě svařeny s původními kolejnicemi v BKV panelech.
Sjezdová výhybka zatím připojena k trati není, tak snad je ještě nějaká naděje.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Že by přihlašování do následného SSZ? Mě to tam často padá do jízdy. Pěkně seřízené SSZ mimochodem.Fořtík píše:Dnes mám linku 24 a tak jsem se poprvé podíval na reko Bulovku - jako řidič. Dotaz: Tuší někdo, k čemu jsou "jakoby ROV" bedýnky v obvodu uzamykatelné výhybky na Stírce od Bulovky? Ptám se, protože jsou tam jenom tři a daleko od sebe - výhybkové obvody vypadají jinak. Nebo ne?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes mám linku 24 a tak jsem se poprvé podíval na reko Bulovku - jako řidič. Dotaz: Tuší někdo, k čemu jsou "jakoby ROV" bedýnky v obvodu uzamykatelné výhybky na Stírce od Bulovky? Ptám se, protože jsou tam jenom tři a daleko od sebe - výhybkové obvody vypadají jinak. Nebo ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mne by naopak nešlo do hlavy použití bez žlábkové kolejnice jen na dvou cca 100metrových úsecích mezi (značně prudkými) oblouky!Láďa píše:Nějak mi to nejde do hlavy, uděláme reko, ale dáme tam žlábek.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nějak mi to nejde do hlavy, uděláme reko, ale dáme tam žlábek.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
fotoprůjezd Průběžná http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... 12/120703/
časosběrné video z webkamery Trojský most: 9/2011 - 6/2012 http://www.youtube.com/watch?v=rbAR8yWv1L8
časosběrné video z webkamery Trojský most: 9/2011 - 6/2012 http://www.youtube.com/watch?v=rbAR8yWv1L8
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Záleží i na smlouvě, kdy má akce začít. Jinak bych řekl, že akce je sice v režii jiné firmy, ale investorem je DPP. Tedy mělo by platit, že ten kdo platí, také poroučí. A DP by si měl dělat řádný dozor nad plněním termínů, aby to nedopadlo jako loni v Podolí, kde se nejvíc dělníků a techniky objevilo v den uvedení do provozu.7080 píše:Jestli to nebude tím, že je to stavba v režii jiné firmy. Prázdniny jsou docela dlouhá doba, čas ji zatím netlačí. Uvidíme zítra jestli se něco rozjede.
Jinak stavební tempo mají úžasné i jinde. Sice to není TT ale napíšu to sem: REKO Michelská má trvat do listopadu. Místo, aby se snažili zkrátit termín a vrátit dopravu do normálu, tak tam o víkendu není ani noha.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Musím tu zveřejnit svojí zdrcující kritiku na organizaci výluky na lince 11.
a) Mít 3 potkávačky na lince, kterou obhospodařují výhradně vozy KT8 mi přijde hodně velký porno a 2 z nich jsou na světelných křižovatkách a není tam nic moc vidět za roh.
b) Nechat puštěné SSZ na Radhošťské je vážně zajímavé. Zvlášť, když tam ta 11 jezdí v intervalu 5 minut. Cyklus křižovatky jsem spočítal na 90 - 100sec. Takže ikdyž přijede do výstupní přesně, odjížděl jsem třeba i o 5 minut pozdě. Ne nestěžuju si, že bych to na Ípáku neměl stažený, ale tenhle způsob dopravy zdá se mi jaksi nešťastný. Nechci to vidět, když se tam trochu nabalí provoz. Propustnost tohoto kolejového přejezdu totiž není těch 7 minut, co tam máme, ale podle mě tak 10 a možná i 11.
c) editace: tenhle problém mi byl dispečersky vysvětlen, že problém není. Takže když se tam na tom přejezdu něco posejří, tak se prostě vjede do křižovatky a vadný vlak se odtáhne. Sice se zadělá křižovatka, ale jde to.
d) Na Vinohradské ulici je i nyní velmi hustý provoz a dochází tam k nepravidelnostem. Kdyžby se udělal přejezd spíš pro linky 10 a 16 někde u Korunní, tak by se dalo spolehnout na dopravu daleko víc. I pro cestující je velmi nepřehledná situace na té Radhošťské. Oni tam z tý X-11 doslova tečou. Červená nečervená...
a) Mít 3 potkávačky na lince, kterou obhospodařují výhradně vozy KT8 mi přijde hodně velký porno a 2 z nich jsou na světelných křižovatkách a není tam nic moc vidět za roh.
b) Nechat puštěné SSZ na Radhošťské je vážně zajímavé. Zvlášť, když tam ta 11 jezdí v intervalu 5 minut. Cyklus křižovatky jsem spočítal na 90 - 100sec. Takže ikdyž přijede do výstupní přesně, odjížděl jsem třeba i o 5 minut pozdě. Ne nestěžuju si, že bych to na Ípáku neměl stažený, ale tenhle způsob dopravy zdá se mi jaksi nešťastný. Nechci to vidět, když se tam trochu nabalí provoz. Propustnost tohoto kolejového přejezdu totiž není těch 7 minut, co tam máme, ale podle mě tak 10 a možná i 11.
c) editace: tenhle problém mi byl dispečersky vysvětlen, že problém není. Takže když se tam na tom přejezdu něco posejří, tak se prostě vjede do křižovatky a vadný vlak se odtáhne. Sice se zadělá křižovatka, ale jde to.
d) Na Vinohradské ulici je i nyní velmi hustý provoz a dochází tam k nepravidelnostem. Kdyžby se udělal přejezd spíš pro linky 10 a 16 někde u Korunní, tak by se dalo spolehnout na dopravu daleko víc. I pro cestující je velmi nepřehledná situace na té Radhošťské. Oni tam z tý X-11 doslova tečou. Červená nečervená...
Naposledy upravil(a) willyjeff dne 02.7.2012 14:02, celkem upraveno 1 x.