Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Výluky a jiná omezení
Dnes jsem měl tu čest projet se náhradní dopravou za vyloučenou dopravu na Letné.
Zhrozil jsem se když jsem viděl v jakém stavu je způsob řešení NAD, který DP nabízí lidem.
Opravdu se někdo z DP myslí, že je nástup do busu X-1 komfortní. Nejen,že stav komunikace v ulici Ovenecká v katastrofálním stavu. A k tomu ještě, když Vám autobus zastaví metr od obrubníku. Nechci v tomto případě celou vinu házet na řidiče, i když kdyby se chtělo tak se ke hraně zajede. Ale hlavně viním minimální zábor, který znemožňuje dobrý nájezd do zastávky.
Ale DP s*r* na lidi, neděláme to pro ně ale přece pro sebe. Kaštani tam nějak doskáčou, a pokud ne, mají smůlu. Chtěl bych vidět chudáka vozíčkáře, jak by se mu najíždělo do busu v tak debi*ní pozici. Pro příklad přidávám foto. Omlouvám se za špatnou kvalitu.
Hanba DP i Městské části Praha 7.
Další věc, proč bus X-1 končí na Valech (to není Hradčanská - DP pěkně mlží.)
Ať mi nikdo netvrdí, že by byl problém dojet do zastávky v Milady Horákové,nechat vystoupit kaštanstvo a pak to odstavit Na Valech.
Ale zbytečně nechat lidi se trmácet z ulice na Valech zpátky dolů na "Hrádču" a ještě po těch nepříjemných schodech.Fajn to musí být, když chcete na bus 174 či noční 515, to se hezky projdete na zastávku, která je sama nesmyslně daleko od stanice tramvají. Tahle výluka není na týden.Ale proč to dělat jednoduše.... normálně prostě kašleme na lidi a na to jak jdeme vstříc těm hendikepováným a pomáháme jim, si jenom hrajem před volbama, kdy se zas budeme chválit kolik nízkopodlaž. busů se koupilo atd... propaganda v DP kontaktu a v Šestce.... ... "jak jsme výluku dobře zvládli"...
Tak dík DP Praha a náš magistráte a tudíž i obě jednotlivé městské části.
Zhrozil jsem se když jsem viděl v jakém stavu je způsob řešení NAD, který DP nabízí lidem.
Opravdu se někdo z DP myslí, že je nástup do busu X-1 komfortní. Nejen,že stav komunikace v ulici Ovenecká v katastrofálním stavu. A k tomu ještě, když Vám autobus zastaví metr od obrubníku. Nechci v tomto případě celou vinu házet na řidiče, i když kdyby se chtělo tak se ke hraně zajede. Ale hlavně viním minimální zábor, který znemožňuje dobrý nájezd do zastávky.
Ale DP s*r* na lidi, neděláme to pro ně ale přece pro sebe. Kaštani tam nějak doskáčou, a pokud ne, mají smůlu. Chtěl bych vidět chudáka vozíčkáře, jak by se mu najíždělo do busu v tak debi*ní pozici. Pro příklad přidávám foto. Omlouvám se za špatnou kvalitu.
Hanba DP i Městské části Praha 7.
Další věc, proč bus X-1 končí na Valech (to není Hradčanská - DP pěkně mlží.)
Ať mi nikdo netvrdí, že by byl problém dojet do zastávky v Milady Horákové,nechat vystoupit kaštanstvo a pak to odstavit Na Valech.
Ale zbytečně nechat lidi se trmácet z ulice na Valech zpátky dolů na "Hrádču" a ještě po těch nepříjemných schodech.Fajn to musí být, když chcete na bus 174 či noční 515, to se hezky projdete na zastávku, která je sama nesmyslně daleko od stanice tramvají. Tahle výluka není na týden.Ale proč to dělat jednoduše.... normálně prostě kašleme na lidi a na to jak jdeme vstříc těm hendikepováným a pomáháme jim, si jenom hrajem před volbama, kdy se zas budeme chválit kolik nízkopodlaž. busů se koupilo atd... propaganda v DP kontaktu a v Šestce.... ... "jak jsme výluku dobře zvládli"...
Tak dík DP Praha a náš magistráte a tudíž i obě jednotlivé městské části.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Sakra - to byla rychlost
odkaz: Provoz tramvají a autobusů v úseku Dejvická – Divoká Šárka byl obnoven
odkaz: Provoz tramvají a autobusů v úseku Dejvická – Divoká Šárka byl obnoven
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
velmi souhlasím ohledně organizace, ale pevně věřím, že to v zásadě (až na nějaké malé zádrhele v jednotlivcích) bude zvládnutéwillyjeff píše:No hlavně bude zajímavý, jak se zvládne vypravení, když ve Vokovicích je uvězněno spoustu vozů a řidičů a už zítra ve 4 ráno to musí být zorganizovaný (tzn. nový jízdní řády, řidičům přidělené směny a hlavně je informovat o změně). Fakt bych nechtěl mít tyhle starosti na hlavě. Jestli se to zvládne, tak klobouk dolu. Díru zasypou, to je myslim ten nejmenší problém.
Např. dle tohoto fota (od jaydee2008) díra je minimálně pod okraj koleje ZC = ani DC bych manipulační "průtah" VO vozů zbytečně neriskoval.vkocourekpha píše:Osobně se domnívám, že za "mimořádné" situace by asi šlo ty vozy "vytáhnout" po TT ve směru DC, to je dále od té díry. Ohledně její opravdy, už to tam zalévají betonem, co jsem tak viděl...
Zejména když:
1.) ostatní vozovny kromě PA (mající v opravě jednu loď - 5 kolejí, a proto několik desítek vozů přemístěno do jiných vozoven) mají jistě, díky nižšímu prázdninovému vypravení + uzavření značného množství TT, nějaké "volné" vozy
2.) díky náhradě za =M=A byly mimořádné výjezdy na X-A i posílenou a prodlouženou l.25 - co jsem se namátkově koukal, tak jsem přesvědčen, že díky místu vedení těch linek, byla asi valná většina vozů na nich právě z VO
Spíše jsem přesvědčen, že díky množství uzavřených TT bude přebývat mnoho řidičů TRAM (už tak včera jsme na PA studovali, jak je "postaveno" moc záloh) -
DPP by to měl okamžitě řešit dvěma způsoby:
1.) jsou-li mezi řidiči TRAM jedinci s "papíry" na BUS, tak ty dočasně přeřadit na NAD za TRAM
2.) ostatním ve zvýšeném počtu nařídit dovolenou (případně výběr 1 dne neplaceného volna v měsíci, na nějž má každý dle KS právo)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Pár fotek k MÚ Horoměřická:
Autobusová zastávka Horoměřická přesunutá do smyčky Bořislavka:
http://2i.cz/80ecf2d80b
SOR NB18 vypravený na linku 119 přijíždí na Bořislavku:
http://2i.cz/079b85af7c
Ten samý vůz stanicující na tramvajové zastávce Sídliště Červený Vrch. Většina řidičů na linkách 119 a 218 tady nestavěla.
http://2i.cz/71fde3c91a
Onen propad, údajně až šest metrů hluboký.
http://2i.cz/e8647a5083
Ulice Liberijská, po které vede objízná trasa.
http://2i.cz/368a94be6d
Autobusová zastávka Horoměřická přesunutá do smyčky Bořislavka:
http://2i.cz/80ecf2d80b
SOR NB18 vypravený na linku 119 přijíždí na Bořislavku:
http://2i.cz/079b85af7c
Ten samý vůz stanicující na tramvajové zastávce Sídliště Červený Vrch. Většina řidičů na linkách 119 a 218 tady nestavěla.
http://2i.cz/71fde3c91a
Onen propad, údajně až šest metrů hluboký.
http://2i.cz/e8647a5083
Ulice Liberijská, po které vede objízná trasa.
http://2i.cz/368a94be6d
- vkocourekpha
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05.1.2012 22:41
- Bydliště: Praha 5
Re: Výluky a jiná omezení
Osobně se domnívám, že za "mimořádné" situace by asi šlo ty vozy "vytáhnout" po TT ve směru DC, to je dále od té díry. Ohledně její opravdy, už to tam zalévají betonem, co jsem tak viděl...willyjeff píše:No hlavně bude zajímavý, jak se zvládne vypravení, když ve Vokovicích je uvězněno spoustu vozů a řidičů a už zítra ve 4 ráno to musí být zorganizovaný...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No hlavně bude zajímavý, jak se zvládne vypravení, když ve Vokovicích je uvězněno spoustu vozů a řidičů a už zítra ve 4 ráno to musí být zorganizovaný (tzn. nový jízdní řády, řidičům přidělené směny a hlavně je informovat o změně). Fakt bych nechtěl mít tyhle starosti na hlavě. Jestli se to zvládne, tak klobouk dolu. Díru zasypou, to je myslim ten nejmenší problém.
- vkocourekpha
- Uživatel
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05.1.2012 22:41
- Bydliště: Praha 5
Re: Výluky a jiná omezení
Aktuální situace a organizace provozu u MU Horoměřická je již celkem ustálená, přináším pár aktuálních poznatků z provozu včetně fotografií.
Provoz tramvají:
Provoz tramvají je přerušen mezi Dejvickou a Divokou Šárkou, linka X-A ukončena v Podbabě a linka 20 odkloněna přes Pohořelec na Královku (nejspíše kvůli uvolnění kapacity smyčky Podbaba).
Mezi Vítězným náměstím a Divokou Šárkou jezdí poněkud nepravidelně (pozn., to není kritika nýbrž pouze konstatování) NAD X-20.
Kousek pod zast. Horoměřická je zazkratováno od odpoledne i trolejové vedení.
Provoz autobusů:
Do centra bez omezení, z centra po nutné úpravě komunikací odklon přes smyčku Bořislavka, Kladenskou a Liberijskou ulicí – na chodníku mezi smyčkou a Kladenskou operativně uřezáno zábradlí, provizorně vyasfaltovány nájezdy, osazeno dopravními značkami a BUS tak jezdí přes chodník včetně X-20 => zdržení není až tak tragické.
Mezi Horoměřickou a DŠ se jezdí po TT, autobusy pravidelných linek zde navíc fungují zároveň jako NAD za TRAM.
Výluka bude rozhodně trvat i v začátku pracovního týdne, je tedy otázkou, co se stane s tramvajovým provozem (2, 8, 20, 36), protože Podbaba čtyři linky nezvládne a po Evropské se dá dojet tak maximálně k Bořislavce...
Na závěr pár fotografií z terénu.
Provoz tramvají:
Provoz tramvají je přerušen mezi Dejvickou a Divokou Šárkou, linka X-A ukončena v Podbabě a linka 20 odkloněna přes Pohořelec na Královku (nejspíše kvůli uvolnění kapacity smyčky Podbaba).
Mezi Vítězným náměstím a Divokou Šárkou jezdí poněkud nepravidelně (pozn., to není kritika nýbrž pouze konstatování) NAD X-20.
Kousek pod zast. Horoměřická je zazkratováno od odpoledne i trolejové vedení.
Provoz autobusů:
Do centra bez omezení, z centra po nutné úpravě komunikací odklon přes smyčku Bořislavka, Kladenskou a Liberijskou ulicí – na chodníku mezi smyčkou a Kladenskou operativně uřezáno zábradlí, provizorně vyasfaltovány nájezdy, osazeno dopravními značkami a BUS tak jezdí přes chodník včetně X-20 => zdržení není až tak tragické.
Mezi Horoměřickou a DŠ se jezdí po TT, autobusy pravidelných linek zde navíc fungují zároveň jako NAD za TRAM.
Výluka bude rozhodně trvat i v začátku pracovního týdne, je tedy otázkou, co se stane s tramvajovým provozem (2, 8, 20, 36), protože Podbaba čtyři linky nezvládne a po Evropské se dá dojet tak maximálně k Bořislavce...
Na závěr pár fotografií z terénu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
vodovodBobek píše:Na Šumavské se cosi kope (příspěvěk v postřezích), tak nejspíš proto ta Korunní.
Re: Výluky a jiná omezení
Na Šumavské se cosi kope (příspěvěk v postřezích), tak nejspíš proto ta Korunní.
Re: Výluky a jiná omezení
vždyť to šlo na té radhošské vyřešit jednodušeji tak, aby nebyl přejezd přes tu křižovatku. Stačilo californii umístit před zastávku, příjezd na zastávku, otevření dveří vpravo ve směru jízdy ( výstupní ), zavření dveří, přechod na druhou stranu, otevření druhé strany ( nástupní ), a pak odjezd. A nemuselo se zbytečně vexlovat přes křižovatku. Jen snad zda by to vyšlo místo kvůli esíčku.
Re: Výluky a jiná omezení
ono na té floře je více věcí trošku mimo mysl. Když vyjmenujeme: proč tramvaj na vinohradské a né v koruní ( přitom v korunní je menší provoz a byl by větší prostor pro umístění přejezdu = dříve tam již takto byla ukončena výluková linka s tím, že byl přejezd v bývalé vozovně ), proč ukončení tramvaje na radhošské a přejezd za docela velmi frekventovanou křižovatkou ( předevčírem jsem tam jel autem od flory, zahybal jsem do leva, a ten bordel co tam byl. Chudáci řidiči tramvaje ). Nemá to cenu řešit, je to tak, jak to je. Bohužel.
Re: Výluky a jiná omezení
Ještě jeden poznatek k výluce na Floře. Proč je ta zastávka Radhošťská pro X11 daná až za křižovatku? Vždyť když ten autobus jede po Slezský tak mohl zajíždět na Vinohradskou Libickou a stavěl by přímo u tramvaje. Tím pádem by lidi nemuseli přes křižovatku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Tak se omlouvám za mystifikaci, je pravda, že já o tarifu nemám přehled páč jsem držitelem průkazu ZTP, takže mě tarif PID nějak extra nezajímá. Sám téhle problematice moc nerozumím. Dřív když jsem průkazku neměl, tak jsem to sledoval, jenže teď už vůbec.MM-Mikulovsky píše: Sice mám mezery ve znalosti tarifu PID (zejména ceny), ale vím jedno - musím dát v této tvé vítce za pravdu ROPIDU, protože tarif s přestupy počítá. Od posledního zdražování/upravování ceny jízdného je i nejkratší jízdenka PŘESTUPNÍ (a mimochodem, díky její delší časové platnosti, stojí jedna minuta méně než té původní levnější nepřestupní)!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Sice mám mezery ve znalosti tarifu PID (zejména ceny), ale vím jedno - musím dát v této tvé vítce za pravdu ROPIDU, protože tarif s přestupy počítá. Od posledního zdražování/upravování ceny jízdného je i nejkratší jízdenka PŘESTUPNÍ (a mimochodem, díky její delší časové platnosti, stojí jedna minuta méně než té původní levnější nepřestupní)!Pepa z Nuslí píše:...Já ti nevím, ale třeba, když budeš mít (příklad) jednotlivý lupen na jednotlivou jízdu (ne přestupní), tak se radši necháš odvézt spojem až na Spořilov, pokud tam teda jedeš....