Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Také jsem rád, že má úspěch Nečekal jsem tak velký
Chemik: Že nevíš kam co jede bych neříkal moc nahlas nebo nějaký hujer vymyslí přezkoušení pro všechny řidiče. Přece máte oficiálně znát všechny linky nebo se něco změnilo?
Osobně si myslím, že ted s tím nehneme a musíme bohužel čekat na srpen jestli to rada odpíská a nebo posvětí. Pokud to projde tak se začít modlit v září at to řidiči tramvají a busů přežijí ve zdraví.
Chemik: Že nevíš kam co jede bych neříkal moc nahlas nebo nějaký hujer vymyslí přezkoušení pro všechny řidiče. Přece máte oficiálně znát všechny linky nebo se něco změnilo?
Osobně si myslím, že ted s tím nehneme a musíme bohužel čekat na srpen jestli to rada odpíská a nebo posvětí. Pokud to projde tak se začít modlit v září at to řidiči tramvají a busů přežijí ve zdraví.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Je mi jen takovou drobnou záhadou, proč rvali 14/24 na Dělnickou už teď v přesně opačných trasách, než mají jezdit od září. Ale asi je jim to fuk, za měsíc prostě z Masny najednou 24 ahne na Republiku a 14 opačně. Ovšem pak to popírá i logiku připravit lidi na změny dopředu, když se násilně a iracionálně udělá jedna změna, která ale neodpovídá té finální... Prostě naprostý chaos.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Začínám mít obavu, že není dostatečné pro to, co se letos děje a ještě asi dít bude. Doplňte sem ještě někdo "sedací svalstvo". Bude ještě využívanější.Martin Šubrt píše:Že se tu ten ujal .
Re: Linkové vedení
Ahoj Martine,Martin Šubrt píše:Přitom i při těchto výlukách vůbec takový chaos být nemusel. 14 a 24 mohly mít svou trasu. Objezd přes Strašnickou mohla dělat 10 (nikoli 4) a z Kotlářky (Řep) na Zvonařku mohla jezdit normálně 16. Z Lehovce na Olšanské hřbitovy mohla jezdit 19. 3 mohla normálně jezdit na Lehovec, 17 do Ďáblic. 26 mohla nadále jezdit z Černokostelecké a po Miladě Horákové na kolejový přejezd na Letenském nám. 5 dočasně přes Těšnov.
s tím co jsi zde napsal souhlasím na 100%, neb toto si myslím i já. Jinak ti co vymysleli řetězení 14/24 od září by zasloužili vymáchání v koši, neb nedomysleli to, že nepravidelnost na jedné lince se automaticky projeví i na lince druhé a jak jsem zde už v minulosti napsal já osobně pokud se změn týká zavedl bych nějakou linku, která by propojila I.P.P - KN - VN, neb si myslím, že by to bylo spojení, které by lidé hojně viužívali.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Že se tu ten ujal A teď si představ, že o víkendu do toho informujeme lidi o výluce metra a všichni cizinci budou mít v ruce mapu trvalého stavu, v tramvajích jezevčík s trvalým stavem, na zastávkách taky, v metru mapa s travalým stavem...a jen vedle malé A3 s pidi číslíčky, kde člověk absolutně nečeká, že tam najde tu revoluci .
Re: Linkové vedení
To se na mě tady nikdo nezlobte, ale dovolil bych si nazvat změny v LV (ať už ty aktuální, nebo zářijové) za PRASÁRNU a lidi, kteří to vymýšlí, bych nazval CHOROMYSLNÝMI BLÁZNY. Aby se v tom vyznalo. Já nevim kam co jezdí a to jsem zaměstnancem JPT
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Přitom i při těchto výlukách vůbec takový chaos být nemusel. 14 a 24 mohly mít svou trasu. Objezd přes Strašnickou mohla dělat 10 (nikoli 4) a z Kotlářky (Řep) na Zvonařku mohla jezdit normálně 16. Z Lehovce na Olšanské hřbitovy mohla jezdit 19. 3 mohla normálně jezdit na Lehovec, 17 do Ďáblic. 26 mohla nadále jezdit z Černokostelecké a po Miladě Horákové na kolejový přejezd na Letenském nám. 5 dočasně přes Těšnov.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Máš nejakej problém s náhradou 11,19 a 26 u Vozovny Strašnice za 4 a 5, případně s náhradou Zenklovských 10, 24 a 25 za 3 a 4, případně za 17 místo 14 u Vozovny Kobylisy, 4 místo 10+17 v Ďáblicích, 3 místo 8 v Karlíně? A to už se všeci těšíme na tu 11 na Lehovec. Moji známí mě považují za blázna, protože vědí, že se v oblasti MHD pohybuju... Máme změněných 21 ze 24 denních linek, vlastně s dlouhodobou změnou dvojky 22 ze 24 linek a k tomu 3 linky zvláštní . Myslím, že je to rekord . 25 změn na 24 denních linkách .chemik píše:vyzná se někdo vůbec v tom, kam co aktuálně jezdí?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
chemik: Skvělá otázka - možná bych na přímou otázku, jak se někam dostat 100% přesně odpovědět dokázal tak za 5 minut (= asi tak na 3. až 10 pokus). Jistější a tedy vhodnější a taky rychlejší je tazatele "pouze" nasměrovat do přestupního místa a tam ať se zase doptá jak do jím požadovaného cíle.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Linkové vedení
já ne a to mám přehled nejen o pražských linkách... ani jsem nevěděl, že pětka jezdí ve dvojcích
Re: Linkové vedení
vyzná se někdo vůbec v tom, kam co aktuálně jezdí?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Pepa z N: To je právě to silové prosazování změny (pro změnu) a nikoliv pro snahu udělat něco lépe (a to včetně toho, že za levněji) - už i dopravní experti radě hl.m.Prahy předložili výrazné výhrady k nedopracovanosti ROPIDího návrhu, ale ona furt ne a ne rozhodnout o svém mimořádném co nejdřívějším zasedání. Asi to je záměr, aby pak v srpnu mohla říct, že už je pozdě na odložení termínu připravovaných změn.
Jenže to přinese následující sled událostí:
1.) v terénu budou přesně ty problémy, jež uvádí i odborná expertiza od ČVUT - jako naprosto nedostatečná preference BUS či technicky špatné přestupní zastávky
2.) bude nutnost výrazných následujících dalších změn - když ne první změna, tak tato už skutečně odradí mnoho lidí od používání MHD a ti přesednou do IAD = průjezdnost MHD ještě zhorší (přesně jak opět upozorňují i odborníci z ČVUT)
Přitom s výlukovým LV odvozeným od nového plánovaného "problém" nemám - naopak při připravenosti "rozjezdu" nového LV je dobrým mezistupněm/přípravou - furt lepší než, aby před prázdninami bylo původní LV o prázdninách "nějak spatlané" výlukové a po prázdninách nové LV. Ovšem když viditelně nové LV předem nemá šanci na úspěch a to jen kvůli špatné připravenosti na jeho "rozjetí", tak je vhodné se ještě na čas (např. do prosince) vrátit z výlukového LV do původního stálého. Ale je to potřeba rozhodnout zavčas = nejlépe teď hned a ne až 14 dní před připravovaným termínem spuštění nového LV.
Přiznám se, že mne velmi mrzí v dnešním článku idnes prohlášení TOP09 (náměstka primátora Hudečka), které právě "žene" MHD k její právě popsané záhubě!
Jenže to přinese následující sled událostí:
1.) v terénu budou přesně ty problémy, jež uvádí i odborná expertiza od ČVUT - jako naprosto nedostatečná preference BUS či technicky špatné přestupní zastávky
2.) bude nutnost výrazných následujících dalších změn - když ne první změna, tak tato už skutečně odradí mnoho lidí od používání MHD a ti přesednou do IAD = průjezdnost MHD ještě zhorší (přesně jak opět upozorňují i odborníci z ČVUT)
Přitom s výlukovým LV odvozeným od nového plánovaného "problém" nemám - naopak při připravenosti "rozjezdu" nového LV je dobrým mezistupněm/přípravou - furt lepší než, aby před prázdninami bylo původní LV o prázdninách "nějak spatlané" výlukové a po prázdninách nové LV. Ovšem když viditelně nové LV předem nemá šanci na úspěch a to jen kvůli špatné připravenosti na jeho "rozjetí", tak je vhodné se ještě na čas (např. do prosince) vrátit z výlukového LV do původního stálého. Ale je to potřeba rozhodnout zavčas = nejlépe teď hned a ne až 14 dní před připravovaným termínem spuštění nového LV.
Přiznám se, že mne velmi mrzí v dnešním článku idnes prohlášení TOP09 (náměstka primátora Hudečka), které právě "žene" MHD k její právě popsané záhubě!
Koaliční TOP 09 září považuje za závazný termín. "Změna od září je odsouhlasená. Na tom se nic nezměnilo. Po třech měsících změny vyhodnotíme a případně se udělají úpravy, které zohlední i zmíněný posudek," řekl náměstek primátora Tomáš Hudeček.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Včera psali v Metru, že linkové vedení se mění, že je to příprava na září. Tak nevím.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Už mi přímo leze krkem, jak ROPID svým LV metrolinek či metrosvazků TRAM viditelně naprosto zbytečně omezuje směrovou nabídku přímých spojů preferovaných linek, které se vždy na obou svých koncích někde potkávají či minimálně velmi přibližují - 3/17 Modřany - Palačák =M=B a Stírka - Kobylisy =M=C, 9/10 s 16 Řepy - Anděl =M=B a NNŽ - Biskupcova, 22/26 s 5 Nádr. Hostivař - Na Hroudě a přiblížení Malostaranská =M=A či Pražský hrad - Malovanka /Hradčanská =M=A.
Opravdu nechci roubovat na Prahu "brněnský velký třesk" v LV TRAM z 95.roku, ale obdobu výše uvedených nesmyslů v Brně nenajdeme a nenašla by se ani v mém někdejším návrhu pražského LV o 9-ti linkách s NONSTOP provozem (protínajících se vzájemně v centru - na Lazarské) + 4 obvodových a 3 doplňkových.
Opravdu nechci roubovat na Prahu "brněnský velký třesk" v LV TRAM z 95.roku, ale obdobu výše uvedených nesmyslů v Brně nenajdeme a nenašla by se ani v mém někdejším návrhu pražského LV o 9-ti linkách s NONSTOP provozem (protínajících se vzájemně v centru - na Lazarské) + 4 obvodových a 3 doplňkových.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
idnes to už jednou psal (a dnes na to opět odkázal v aktuálním článku.von Špilberk píše:Že by naděje
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/c ... 20724.html