Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Sjezdová splítka v Jičínské
Hhoonnzzaa: Je tam zakružovací oblouk a v něm nesmí být výhybková výměna.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dneska jsem jel kolem a jsou vykoupané "strouhy" k silnici. Trochu se bojím o SSZ
Další detail. Všimli jste si, že X-22 jezdí ve standartech?
Další detail. Všimli jste si, že X-22 jezdí ve standartech?
- majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
jj ale je blokován 2X pravý pruh ,u benzínky před Špárem a u zastávky Na Groši .pak ještě před vším tím omezením v pravým pruhu vzniklo bunkoviště cca 3 obyt. boudy za sebou s logem EUROVIA .Copak to asi bude .Mno jezdím skoro každý den 2X okolo tak to budu sledovat .9001 píše:Není to tím, že Libenák je časovaná bomba a DPP nechce investovat do něčeho co třeba půjde za dva roky komplet pryč?
Zítra to vypadá na nějakou akci v Hostivaři od Hostivařské po Park. Po krajích silnice otočené cedule na zúžení silnice na jeden pruh.
Že by dopadla ta nejhorší varianta? Přibudou dvě zastávky a zůstanou všechny OR kromě Na Padesátém
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem byl na Floře a překvapila mě extrémně dlouhá sjezdová splítka. Splítka je super, ale mohl by někdo znalý vysvětlit, proč je nutná tak dlouhá?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
von Š: souhlas - ještě by měl někdo znalý odpovědět, jak to vypadá s další "časovanou mostní bombou" a to žel hned sousedním Hlávkovým mostem.
Mluvilo se, o jeho opravě hned po otevření Blanky a převedení do ní nemalého procenta dopravy ze SJM (a tedy něj - jeho součásti), ale asi se při tom už zase počítalo s opraveným (novým) Libeňákem.
Aby nám nakonec nespadly (nebyly minimálně statiky uzavřeny) oba naráz!
Mluvilo se, o jeho opravě hned po otevření Blanky a převedení do ní nemalého procenta dopravy ze SJM (a tedy něj - jeho součásti), ale asi se při tom už zase počítalo s opraveným (novým) Libeňákem.
Aby nám nakonec nespadly (nebyly minimálně statiky uzavřeny) oba naráz!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Staré panely nevadí, když mají v pořádku žlábek. Mezi Výtoní a Palačákem použili v únoru také staré panely a tvrdí, že to má vydržet 10 let. Na mne ta oprava na Libeňském mostě působí přesně obráceně než na některé zde přítomné. Beru to jako výraz toho, že oprava Libeňského mostu je naprosto v nedohlednu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A vy byste si udělal novou koupelnu do bytu, kde za dva roky vybouráte celé jádro? Prostě DP nebude v úseku, kde se bude most možná i bourat, dělat trať, která má vydržet v přímé 20 let...jeffer píše:Od Palmovky sa už na nový asfalt kladú staré panely. Škoda, že vrámci tejto havaríjnej opravy nešlo urobiť rovno W-Tram.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to tím, že Libenák je časovaná bomba a DPP nechce investovat do něčeho co třeba půjde za dva roky komplet pryč?
Zítra to vypadá na nějakou akci v Hostivaři od Hostivařské po Park. Po krajích silnice otočené cedule na zúžení silnice na jeden pruh.
Že by dopadla ta nejhorší varianta? Přibudou dvě zastávky a zůstanou všechny OR kromě Na Padesátém
Zítra to vypadá na nějakou akci v Hostivaři od Hostivařské po Park. Po krajích silnice otočené cedule na zúžení silnice na jeden pruh.
Že by dopadla ta nejhorší varianta? Přibudou dvě zastávky a zůstanou všechny OR kromě Na Padesátém
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zrovna tady by podle mě měly zůstat BKV až do totálního vyhubení, vždyť tam mají pomník. Aby to nedopadlo jako křižovatka typu Těšnov, kterou na Těšnově nenajdetejeffer píše:Od Palmovky sa už na nový asfalt kladú staré panely. Škoda, že vrámci tejto havaríjnej opravy nešlo urobiť rovno W-Tram.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
koukam že se opravdu tratě flikujou jak se dá ,mazec- a to jeden pán od DPP tvrdil že podnik je v kladných číslech a vydělal miliony- otázka je komu........
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Od Palmovky sa už na nový asfalt kladú staré panely. Škoda, že vrámci tejto havaríjnej opravy nešlo urobiť rovno W-Tram.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pan Hejl řídil podnik dávno před Lečem, tak dobře ví, že je možné letos tramvajovou trať zatravnit a příští rok jí zrekonstruovatPetrpes píše:Což, můžou si zatravnit oblouk Na padesátém a nechat se u toho společně s Lichým vyfotit do tisku.
Aby se vidělo, co udělali pro občany :]
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Což, můžou si zatravnit oblouk Na padesátém a nechat se u toho společně s Lichým vyfotit do tisku.
Aby se vidělo, co udělali pro občany :]
Aby se vidělo, co udělali pro občany :]
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Praha 10 se chystá zatravňovat tramvajové trati
Zatravňování tramvajových tratí připravuje městská část Praha 10 ve spolupráci s pražským Dopravním podnikem. Ten plánuje v letošním roce celkovou rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Průběžná – Švehlova v takzvaném otevřeném provedení kvůli snížení hluku. „V souvislosti s tím jsme vytipovali úseky v obytné zástavbě, kde chceme v rámci rekonstrukce tramvajovou trať zatravnit a kromě hluku tak v těchto místech snížit ještě prašnost,“ vysvětlil cíle akce starosta městské části Praha 10 Milan Richter (ODS).
V dolní části ulice Průběžné v úseku Radošovická až k hasičské stanici chce městská část Praha 10 jako první v hlavním městě využít za tímto účelem méně náročných odrůd tzv. extenzní zeleně. „Důvodem je snížení nákladů na údržbu této zeleně zejména při jejím zavlažování či sekání,“ vysvětlil uvolněný předseda výboru zastupitelstva Prahy 10 Martin Hejl, který se na projektu podílel. Nově vytvořený pás zeleně by měl být podle něj navíc zakončen i nově vybudovanou tramvajovou zastávkou Dubečská.
Tento pilotní projekt, chce následně městská část Praha 10 vyhodnotit a případně tohoto způsobu pro zvyšování zelených ploch využít i na dalších místech. „Uvažujeme, že obdobným způsobem bychom mohli řešit i tramvajové tratě v Olšinách nebo ve Vršovicích,“ doplnil Hejl.
vytvořeno 17. července 2012 12:33
Zatravňování tramvajových tratí připravuje městská část Praha 10 ve spolupráci s pražským Dopravním podnikem. Ten plánuje v letošním roce celkovou rekonstrukci tramvajové tratě v ulici Průběžná – Švehlova v takzvaném otevřeném provedení kvůli snížení hluku. „V souvislosti s tím jsme vytipovali úseky v obytné zástavbě, kde chceme v rámci rekonstrukce tramvajovou trať zatravnit a kromě hluku tak v těchto místech snížit ještě prašnost,“ vysvětlil cíle akce starosta městské části Praha 10 Milan Richter (ODS).
V dolní části ulice Průběžné v úseku Radošovická až k hasičské stanici chce městská část Praha 10 jako první v hlavním městě využít za tímto účelem méně náročných odrůd tzv. extenzní zeleně. „Důvodem je snížení nákladů na údržbu této zeleně zejména při jejím zavlažování či sekání,“ vysvětlil uvolněný předseda výboru zastupitelstva Prahy 10 Martin Hejl, který se na projektu podílel. Nově vytvořený pás zeleně by měl být podle něj navíc zakončen i nově vybudovanou tramvajovou zastávkou Dubečská.
Tento pilotní projekt, chce následně městská část Praha 10 vyhodnotit a případně tohoto způsobu pro zvyšování zelených ploch využít i na dalších místech. „Uvažujeme, že obdobným způsobem bychom mohli řešit i tramvajové tratě v Olšinách nebo ve Vršovicích,“ doplnil Hejl.
vytvořeno 17. července 2012 12:33
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak Na Padesátém pracují svářeči DP. Koleje už komplet (ještě chybí štěrk) a připojeny na starou trať na obou koncích.
Ve smyčce Hostivař se dělá zádlažba vjezdového esíčka. Jinak nic. (Koleje u Zahradního Města ZC nepřipojeny.)
Ve smyčce Hostivař se dělá zádlažba vjezdového esíčka. Jinak nic. (Koleje u Zahradního Města ZC nepřipojeny.)