Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MMM: Kdyby ses tam byl podivat osobne, zjistil bys, ze to takto vest nejde- duvod znacny vyskovy rozdil.
DPP se rozhodl, ze bude pro nej jednodussi a prijatelnejsi hrat si na svem pozemku a ubourat si kus vozovny pro napojeni obloukem na kusou kolej, nez vymyslet broskvoviny jak to vest ulici Za vokovickou vozovnou.
DPP se rozhodl, ze bude pro nej jednodussi a prijatelnejsi hrat si na svem pozemku a ubourat si kus vozovny pro napojeni obloukem na kusou kolej, nez vymyslet broskvoviny jak to vest ulici Za vokovickou vozovnou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: Teda nevím co meleš o nebezpečnosti vedení jedné (jednosměrné) koleje vedenou ul Za Vokovickou vozovnou.
Tato kolej by mohla vés místo jedné řady podélných parkovacích stání (zachycených zde vpravo), která by byla přeložena k pravé straně vozovky = k dodům u západní strany ulice. Kolej by v uvedeném místě byla běžně jednosměrně pojížděna nejen TRAM, ale i místní IAD. Dále by nová vjezdová kolej levým obloukem vedla do ulice U Kolejí, z níž by se napojila na současnou kusou kolej - zajímavá je v příslušném místě v oplocení VO nějaká stará plechová brána!
Tato kolej by mohla vés místo jedné řady podélných parkovacích stání (zachycených zde vpravo), která by byla přeložena k pravé straně vozovky = k dodům u západní strany ulice. Kolej by v uvedeném místě byla běžně jednosměrně pojížděna nejen TRAM, ale i místní IAD. Dále by nová vjezdová kolej levým obloukem vedla do ulice U Kolejí, z níž by se napojila na současnou kusou kolej - zajímavá je v příslušném místě v oplocení VO nějaká stará plechová brána!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Což o to, ono by se to kolem těch bytovek protáhlo (fyzicky), ale lidi by asi řvali jak protržený a bezpečnost taky nic moc (jezdilo by se jim pomalu v obejváku). Takže je lepší ubourat roh vozovny kvůli oblouku a hnát to předem. To se (prý) má dělat taky příští rok v rámci tý uzávěry (+nějaký to zpevňování kolejí v lodi).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kudy? Zavazejí tam jakési bytovky...9001 píše:Spíš jiná otázka. Kolej do Vokovic "zadem" asi nepřipadá v úvahu?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Taky nechápu proč se to nemá rekonstruovat... Řekněme, že TT je na 20-30 let a to mi přijde jako akorát...
Spíš jiná otázka. Kolej do Vokovic "zadem" asi nepřipadá v úvahu?
Spíš jiná otázka. Kolej do Vokovic "zadem" asi nepřipadá v úvahu?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To snad není důvod k nereko, vždyť Vlastina začíná až za smyčkou.m@rtin píše:Jediný úsek nereko má být od vozovny po Šárku, kde dojde v budoucnu k napojení tratě na Dědinu.
Proč? Je tam 9 m, to je třeba jako na trati do Hanychova.gabuliatko píše:Obávám se, že šíře ulice Vlastina neumožňuje tramvajovou trať. Ano, vím, studie a malůvky to snesou, ale ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Obávám se, že šíře ulice Vlastina neumožňuje tramvajovou trať. Ano, vím, studie a malůvky to snesou, ale ...m@rtin píše: Jedná se jak o dostavbu metra tak o strop na Dejvické. Chce se to udělat sakumprásk příští rok. Jediný úsek nereko má být od vozovny po Šárku, kde dojde v budoucnu k napojení tratě na Dědinu. Už jsem ale slyšel i hlasy, že TT na Dědinu nebude, protože nemá co nahrazovat. Parametry 206 rozhodně neodpovídají tramvajové lince, byť by byla jen jedna. 218 umře ještě do konce tr.
218 bude zpět na Dejvickou
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jedná se jak o dostavbu metra tak o strop na Dejvické. Chce se to udělat sakumprásk příští rok. Jediný úsek nereko má být od vozovny po Šárku, kde dojde v budoucnu k napojení tratě na Dědinu. Už jsem ale slyšel i hlasy, že TT na Dědinu nebude, protože nemá co nahrazovat. Parametry 206 rozhodně neodpovídají tramvajové lince, byť by byla jen jedna. 218 umře ještě do konce tr.MOp píše:Nikoliv dostavba metra ale izolace stropni desky metra Dejvicka.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nikoliv dostavba metra ale izolace stropni desky metra Dejvicka.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, slyšel jsem, že to tam stejně bude zavřený kvůli dostavbě metra (dodělávání vestibulů a tak), takže se to prý má sfouknout v rámci toho. Ale již jsem poučen, neuvěřím dokud neuvidím.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Také bych si myslel, že otevření A umožní minimální nutnou náhradku při reko Evropské, nestátí 119 v kolonách, když pojede jen na Veleslavín apod... Očekával bych jedině reko Červený Vrch - Divoká Šárka - ...?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nechci malovat čerta na zeď ale Evropskou vidím až po otevření A. Podle mne Hostivař něco posune a dle mne to bude právě Evropská. Ale jen můj názor.m@rtin píše: Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Vím jen to, že měl být OKS a S49. Eurofondy snad mají přispět na úsek Vozovna Vokovice-Bořislavka. Úsek Bořislavka-Dejvická by měl být ze zdrojů DP (tedy Hadovka, Thákurova a Dejvická bez infopanelů...asi).
Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
UŽ jsem na ten obrat u voz.SA přišel - jízda NAD takto kolem ní - protisměru hodinových ručiček.MM-Mikulovsky píše:... 3.) v provzu NAD mezi Želivského-Strojimport (s manipulačním obratem BUS v TRAM obratišti Olšanské hřbitovy) a křižovatkou Vinice (ovšem nenapadá mne žádný vhodný obrat). ...
Přestup v jediné zastávce - v této občasné zastávce Voz.SA, z níž by vznikla dočasná Nad Primaskou:
1.) hrana - hrana
a) z BUS na TRAM ve směru ŽELVA - ČERNOKOSTELECKÁ(a UDDP)
b) z TRAM na BUS ve směru NÁDR.HOSTIVAŘ(s Nádr. Strašnice - Strašnickou) - ŽELVA
2.) přestup z/na prorisměrnou stálou zastávku totožného názvu:
a) z TRAM na BUS od ČERNOKOSTELECKÉ(a UDDP) k ŽELVĚ
b) z BUS na TRAM od ŽELVY k NÁDR.HOSTIVAŘ(s Nádr. Strašnice - Strašnické)
Osobně se P6 nedivím a zvedám "všech 10" PRO zatravnění TT Kulaťák - DŠ v těchto úsecích:m@rtin píše:...rekonstrukce Evropské...
Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.
1.) Kulaťák - Thákurova, protože úsek mezi domy a v ulici je zeleně minimum.
2.) od křižovatky s ul. Kanadskou za zastávky u 1. nové stanice =M=A, poněvadž do ulice (byť částečně obklopené zelení) je orientováno několik desítek domů a jejich osazenstvo by nemuselo při pohledu z okna si připadat jak na nějaké periferii, když je u jedné z hlavních tříd města
3.) kolem zastávek Červený vrch - alspoň cca 150m poblíž nákupní středisko = centrální ulici přechází v místě mnoho lidí, kteří také zaslouží "oku lahodící pohled"
případně i návazných cca 240m - opět do ulice orientovány budovy málo (ze severu - vzhledem k jejich výšce) či vůbe (z jihu) odděleny zelení.
4.) kolem dalšího přestupu na/ze stanice =M=A na Veleslavíně mít jen OKS by byla přímo ostuda!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Vinici tipuji otáčení NAD jako na jaře X22/X26 (viz odkaz) nebo rovnou přes koleje.
http://www.mapy.cz/#x=14.492281&y=50.07 ... MflNMh0OOp
http://www.mapy.cz/#x=14.492281&y=50.07 ... MflNMh0OOp
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Vím jen to, že měl být OKS a S49. Eurofondy snad mají přispět na úsek Vozovna Vokovice-Bořislavka. Úsek Bořislavka-Dejvická by měl být ze zdrojů DP (tedy Hadovka, Thákurova a Dejvická bez infopanelů...asi).Looki píše:A ví se teda o tom něco víc? (už jsem se ptal, ale skončilo to u záchranky )m@rtin píše:...rekonstrukce Evropské...
V jakym rozsahu, jak dlouho, bezžlábek? Co se teda původně plánovalo, když chce P6 trávu atd. Dík.
Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.