Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 05.9.2012 20:15

MMM: Kdyby ses tam byl podivat osobne, zjistil bys, ze to takto vest nejde- duvod znacny vyskovy rozdil.

DPP se rozhodl, ze bude pro nej jednodussi a prijatelnejsi hrat si na svem pozemku a ubourat si kus vozovny pro napojeni obloukem na kusou kolej, nez vymyslet broskvoviny jak to vest ulici Za vokovickou vozovnou.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.9.2012 20:10

Bobik: Teda nevím co meleš o nebezpečnosti vedení jedné (jednosměrné) koleje vedenou ul Za Vokovickou vozovnou.
Tato kolej by mohla vés místo jedné řady podélných parkovacích stání (zachycených zde vpravo), která by byla přeložena k pravé straně vozovky = k dodům u západní strany ulice. Kolej by v uvedeném místě byla běžně jednosměrně pojížděna nejen TRAM, ale i místní IAD. Dále by nová vjezdová kolej levým obloukem vedla do ulice U Kolejí, z níž by se napojila na současnou kusou kolej - zajímavá je v příslušném místě v oplocení VO nějaká stará plechová brána!

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 05.9.2012 7:13

Což o to, ono by se to kolem těch bytovek protáhlo (fyzicky), ale lidi by asi řvali jak protržený a bezpečnost taky nic moc (jezdilo by se jim pomalu v obejváku). Takže je lepší ubourat roh vozovny kvůli oblouku a hnát to předem. To se (prý) má dělat taky příští rok v rámci tý uzávěry (+nějaký to zpevňování kolejí v lodi).

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 05.9.2012 0:17

9001 píše:Spíš jiná otázka. Kolej do Vokovic "zadem" asi nepřipadá v úvahu?
Kudy? Zavazejí tam jakési bytovky... :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2012 23:53

Taky nechápu proč se to nemá rekonstruovat... Řekněme, že TT je na 20-30 let a to mi přijde jako akorát...

Spíš jiná otázka. Kolej do Vokovic "zadem" asi nepřipadá v úvahu?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 04.9.2012 23:38

m@rtin píše:Jediný úsek nereko má být od vozovny po Šárku, kde dojde v budoucnu k napojení tratě na Dědinu.
To snad není důvod k nereko, vždyť Vlastina začíná až za smyčkou.
gabuliatko píše:Obávám se, že šíře ulice Vlastina neumožňuje tramvajovou trať. Ano, vím, studie a malůvky to snesou, ale ...
Proč? Je tam 9 m, to je třeba jako na trati do Hanychova.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 04.9.2012 23:17

m@rtin píše: Jedná se jak o dostavbu metra tak o strop na Dejvické. Chce se to udělat sakumprásk příští rok. Jediný úsek nereko má být od vozovny po Šárku, kde dojde v budoucnu k napojení tratě na Dědinu. Už jsem ale slyšel i hlasy, že TT na Dědinu nebude, protože nemá co nahrazovat. Parametry 206 rozhodně neodpovídají tramvajové lince, byť by byla jen jedna. 218 umře ještě do konce tr.
Obávám se, že šíře ulice Vlastina neumožňuje tramvajovou trať. Ano, vím, studie a malůvky to snesou, ale ...
218 bude zpět na Dejvickou :D

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 04.9.2012 22:25

MOp píše:Nikoliv dostavba metra ale izolace stropni desky metra Dejvicka.
Jedná se jak o dostavbu metra tak o strop na Dejvické. Chce se to udělat sakumprásk příští rok. Jediný úsek nereko má být od vozovny po Šárku, kde dojde v budoucnu k napojení tratě na Dědinu. Už jsem ale slyšel i hlasy, že TT na Dědinu nebude, protože nemá co nahrazovat. Parametry 206 rozhodně neodpovídají tramvajové lince, byť by byla jen jedna. 218 umře ještě do konce tr.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 04.9.2012 21:28

Nikoliv dostavba metra ale izolace stropni desky metra Dejvicka.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 04.9.2012 21:20

No, slyšel jsem, že to tam stejně bude zavřený kvůli dostavbě metra (dodělávání vestibulů a tak), takže se to prý má sfouknout v rámci toho. Ale již jsem poučen, neuvěřím dokud neuvidím.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 04.9.2012 20:33

Také bych si myslel, že otevření A umožní minimální nutnou náhradku při reko Evropské, nestátí 119 v kolonách, když pojede jen na Veleslavín apod... Očekával bych jedině reko Červený Vrch - Divoká Šárka - ...? ;-)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 04.9.2012 19:30

m@rtin píše: Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Vím jen to, že měl být OKS a S49. Eurofondy snad mají přispět na úsek Vozovna Vokovice-Bořislavka. Úsek Bořislavka-Dejvická by měl být ze zdrojů DP (tedy Hadovka, Thákurova a Dejvická bez infopanelů...asi).

Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.
Nechci malovat čerta na zeď ale Evropskou vidím až po otevření A. Podle mne Hostivař něco posune a dle mne to bude právě Evropská. Ale jen můj názor.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.9.2012 18:55

MM-Mikulovsky píše:... 3.) v provzu NAD mezi Želivského-Strojimport (s manipulačním obratem BUS v TRAM obratišti Olšanské hřbitovy) a křižovatkou Vinice (ovšem nenapadá mne žádný vhodný obrat). ...
UŽ jsem na ten obrat u voz.SA přišel - jízda NAD takto kolem ní - protisměru hodinových ručiček.
Přestup v jediné zastávce - v této občasné zastávce Voz.SA, z níž by vznikla dočasná Nad Primaskou:
1.) hrana - hrana
a) z BUS na TRAM ve směru ŽELVA - ČERNOKOSTELECKÁ(a UDDP)
b) z TRAM na BUS ve směru NÁDR.HOSTIVAŘ(s Nádr. Strašnice - Strašnickou) - ŽELVA
2.) přestup z/na prorisměrnou stálou zastávku totožného názvu:
a) z TRAM na BUS od ČERNOKOSTELECKÉ(a UDDP) k ŽELVĚ
b) z BUS na TRAM od ŽELVY k NÁDR.HOSTIVAŘ(s Nádr. Strašnice - Strašnické)
m@rtin píše:...rekonstrukce Evropské...
Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.
Osobně se P6 nedivím a zvedám "všech 10" PRO zatravnění TT Kulaťák - DŠ v těchto úsecích:
1.) Kulaťák - Thákurova, protože úsek mezi domy a v ulici je zeleně minimum.
2.) od křižovatky s ul. Kanadskou za zastávky u 1. nové stanice =M=A, poněvadž do ulice (byť částečně obklopené zelení) je orientováno několik desítek domů a jejich osazenstvo by nemuselo při pohledu z okna si připadat jak na nějaké periferii, když je u jedné z hlavních tříd města
3.) kolem zastávek Červený vrch - alspoň cca 150m poblíž nákupní středisko = centrální ulici přechází v místě mnoho lidí, kteří také zaslouží "oku lahodící pohled"
případně i návazných cca 240m - opět do ulice orientovány budovy málo (ze severu - vzhledem k jejich výšce) či vůbe (z jihu) odděleny zelení.
4.) kolem dalšího přestupu na/ze stanice =M=A na Veleslavíně mít jen OKS by byla přímo ostuda!

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 04.9.2012 18:25

Na Vinici tipuji otáčení NAD jako na jaře X22/X26 (viz odkaz) nebo rovnou přes koleje.
http://www.mapy.cz/#x=14.492281&y=50.07 ... MflNMh0OOp

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 04.9.2012 18:11

Looki píše:
m@rtin píše:...rekonstrukce Evropské...
A ví se teda o tom něco víc? (už jsem se ptal, ale skončilo to u záchranky :D )
V jakym rozsahu, jak dlouho, bezžlábek? Co se teda původně plánovalo, když chce P6 trávu atd. Dík.
Jak jsem nakoupil, tak prodávám. Vím jen to, že měl být OKS a S49. Eurofondy snad mají přispět na úsek Vozovna Vokovice-Bořislavka. Úsek Bořislavka-Dejvická by měl být ze zdrojů DP (tedy Hadovka, Thákurova a Dejvická bez infopanelů...asi).

Praha 6 se vyjádřila tak, že o tom chce dál jednat a v některých místech chce prosadit trávu. Víc nevim.

Odpovědět