Pokud myslíš ten Pavlák, tak včera jsme na to koukali na té kameře a běžný nájezd aut po padnutí signálu stůj trvá 7 sekund. Tj. mezičas je spočítaný podle normy, tramvaj by v ten okamžik měla být již čumákem za křižovatkou a odbočující řidič by to do ní z boku napálit neměl. Nicméně při shodě rozjezdu řidiče na žlutou a rozhodnutí tramvajáka brzdit a pak teprve přidat je pravděpodobná situace lisování mezi tramvaj a výstup z metra, která nastala v neděli. Součástí řešení by snad mělo být tedy i prodloužení tohoto mezičasu.Brejšín píše:Opravdu jsou tam vyklízecí časy takové, že pokud je tram blíže jak 50 metrů (při 50 km/h) před SSZ a padne na stůj - bezpečně projede
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Re: Preference / antipreference MHD
Opravdu jsou tam vyklízecí časy takové, že pokud je tram blíže jak 50 metrů (při 50 km/h) před SSZ a padne na stůj - bezpečně projede
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Preference / antipreference MHD
Tak IPP dneska šlape jak má. Ještě jednou díky za nápravu. Snad nám to vydrží.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Palec nahoru klidným řidičům kteří se nebojí v průběhu volna po nábřeží otevřít dveře a sledujíc chodeckého panáčka zase je pak zavřít. Z pozorování mi pevný program nepřijde, jen těch tramvají od KN je trochu moc. (oproti červnu baby 3, zbytečná 6 a 18). Potvrzuji zpoždění okolo 10 minut (max. fronta až na Moráň do stanice).Petrpes píše:Na Palačák kolona tram již z Moráně, ostatní směry též dlouho vyčkávají. To je tam pevnej program, či co???
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Tak to asi bydlím někde jindeBrejšín píše:Hradčanská se naštěstí uklidnila. Hold si pěšáci uvědomili, že tramvajáci nemají čas sledovat čočky, když si je hlídají a tak prostě čekají dokud tram neprojede, ikdyž mají zelenou.
Re: Preference / antipreference MHD
Hradčanská se naštěstí uklidnila. Hold si pěšáci uvědomili, že tramvajáci nemají čas sledovat čočky, když si je hlídají a tak prostě čekají dokud tram neprojede, ikdyž mají zelenou.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dostat na PN +9 při 6 min konci na Řepích, to je paráda :]
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Na Palačák kolona tram již z Moráně, ostatní směry též dlouho vyčkávají.
To je tam pevnej program, či co???
To je tam pevnej program, či co???
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Nebojte, podobné řešení je na spadnutí na IPP... Jde jen o to, zda vyhraje 30 nebo 20 km/h....Bobik píše:Jak to, že se s Hradčanskou nic nedělá? Vždyť tam přece zavedli to úžasný systémový řešení OR 35.....
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jak to, že se s Hradčanskou nic nedělá? Vždyť tam přece zavedli to úžasný systémový řešení OR 35.....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Brejšín: To je přece pohoda. Kolik má na "kontě" Hradčanská? A nic se s ní nedělá...
Re: Preference / antipreference MHD
IPP - klídek a pohoda s novou SSZ
bilance:
7 nehod
1 mrtvý
2 těžce zranění
4 zranění
škoda 2,1 milionu.
bilance:
7 nehod
1 mrtvý
2 těžce zranění
4 zranění
škoda 2,1 milionu.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Je to tam humus. Že to nejde na jeden zátah jsem si zvykl, ale čekat 55s dole a 75s nahoře...to je rozkoš. A bezpečnosti to zrovna nepřispívá, protože valim odspoda a poprvé pro jistotu zastavim u čoček na volno, podruhý řikám, že držej a....to víte, že nevydržely. Takže se ani nedivim, že za poslední týden 2 rány
Ale vyplé SSZ vždy potěší, dnes Myslbekova x Dlabačov, libovka, klídek, tma
Ale vyplé SSZ vždy potěší, dnes Myslbekova x Dlabačov, libovka, klídek, tma
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Preference / antipreference MHD
I.P.Pavlova dnes opět rozhozená koordinace křižovatek. Od spodu neprojede ani jedna souprava. Začalo to už v pátek, ale to ještě alespoň jedna zespoda projela.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Mírák a Blanická byly podle mě v pevném a koordinovaném cyklu.
Nahoru to šlo bez zastavení, ideálně pro neodporové vozy, jak se píše níže.
Dolu z Blanické pomalu a po Francouzké rychleji až rychle. Večer však nastoupil rychlejší cyklus, kdy bylo projetí najednou již nebezpečné.
Tramce od Jany Masaryka to padalo před čumákem, autům v tu samou chvilku na volno a přechod hned za tím, kde si chodci chodí jak chtějí bez ohledu na semafor.
I když jak vypadá to chození, jak si chtějí, to je jedno kde:
Kolikrát mají zelenou a čumí na řidiče, zda-li je tramka nepřejede, ač má otevřené dveře.
A když je červená, vlítnou klidně pod jedoucí vůz...
Rozjezdy s 15T bez zvonku jsou parádní, naložit tomu co nejméně a sledovat chodce, lepší než zvonek jak se rozutečou.
Narozdíl od zrychlu to začne pískat, kvičet, nebo jak by se ten zvuk 15T při 2 km/h dal nazvat, že ledas kdo zpozorní.
Nahoru to šlo bez zastavení, ideálně pro neodporové vozy, jak se píše níže.
Dolu z Blanické pomalu a po Francouzké rychleji až rychle. Večer však nastoupil rychlejší cyklus, kdy bylo projetí najednou již nebezpečné.
Tramce od Jany Masaryka to padalo před čumákem, autům v tu samou chvilku na volno a přechod hned za tím, kde si chodci chodí jak chtějí bez ohledu na semafor.
I když jak vypadá to chození, jak si chtějí, to je jedno kde:
Kolikrát mají zelenou a čumí na řidiče, zda-li je tramka nepřejede, ač má otevřené dveře.
A když je červená, vlítnou klidně pod jedoucí vůz...
Rozjezdy s 15T bez zvonku jsou parádní, naložit tomu co nejméně a sledovat chodce, lepší než zvonek jak se rozutečou.
Narozdíl od zrychlu to začne pískat, kvičet, nebo jak by se ten zvuk 15T při 2 km/h dal nazvat, že ledas kdo zpozorní.