TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od P_V » 06.6.2017 10:21


Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 26.9.2012 0:19

MM: Tak kdyby se stavělo podle těhle diskuzí, tak B jezdí do Rudné, máme trasu D do Jesenice, a o takových 20 km TT více než ted. Takže asi tak....

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.9.2012 0:03

Odpoledne jsem v rádiu zaslechl nějakou informaci, že v poslední době ožívají plány této TT a MČ Suchdol bude pořádat nějakou diskuzi s občany, jak se k uvedeným plánům změn dopravy v Suchdolu mají postavit.
Ovšem na webu MČ nic k tomu nenacházím.

Doplnění: Tak už jsem právě něco nalezl v článku metra - http://www.metro.cz/jak-do-suchdola-zav ... e-deje_bel, žel to bylo už včera!

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 24.1.2012 22:49

Kdyby ČR ;) Celý svět co k nám jezdí na výměnné pobyty pomocí Erasmu. Oni pak píšou že máme kvalitní jídlo, pití, pěkné holky ale nekvalitní a nefungující dopravu :) Pravda afričanům z Keni, Zimbabwe, Ghany atd... to tolik nevadí, kor těm co sou zvyklí běhat a takových máme taky několik, ti se tomu jen pousmějí co že to řešíme :)
Oni i v Brně na mendelce mají srandu z toho jak se tady tlačíme, na druhou stranu, když sem byl já u nich, tak sem asi taky chytil nějakou špičku a eště navíc hromadu ožralů v pátek :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 24.1.2012 22:08

Aby to neskončilo jako 14T. To je prakticky ekvivalent 1,7 x 2xT3, ale podle plánovačů se to rovná...

MŠ: Tak ono v těch busech jsou občané celé ČR :lol: Suchdolských bych řekl, že tam bude menšina...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Martin Šubrt » 24.1.2012 21:18

Ploki: Dvoukloubové autobusy jsou ale od prvopočátku výmysl Ropidu. Praha 6 se toho chytila jen proto, že to vypadá jako řešení, že se o tom dá hezky psát, ale ve skutečnosti se problém JuPa spočívající prostě v tom ostrůvku před kruhákem neřeší. Praha 6 tuto věc řešit prostě nechce, neboť tvrdí, že to její problém není, v busech nejsou její občané a zatížení okolních ulic zatím nepovažuje za problém... Praze 6 dnešní JuPa zcela vyhovuje.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Bobik » 24.1.2012 21:11

Nebude tam náhodou potřeba těch stavebních úprav víc než jen zastávky? Třeba ten šílenej kruháč dole u mostu přes trať? Když jsem tam zabloudil před vánoci (v sobotu dopoledne a přišlo mi že ta 107 je dost plná), tak zrovna v tomhle místě jsem měl pocit že se ten kloub musí zlomit. Nedokážu si představit, jak by se tam omotal dvoukloub.

Uživatelský avatar
Ploki
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 05.10.2008 12:00

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Ploki » 24.1.2012 18:08

Nevím, zda to někdo přehlédl nebo si pouze nevšiml, ale kromě samotné radnice Prahy 6 už o dvoukloubových autobusech mluví v oficiálním dokumentu také ROPID.

Cituji:
Zefektivnění dopravní obsluhy relace Dejvice – Suchdol
Rozšiřování vysokoškolského areálu České zemědělské univerzity v Suchdole generuje stále rostoucí poptávku po dopravě mezi stanicí metra A Dejvická a Suchdolem. Zejména linka 107 vykazuje prakticky v průběhu celého dne kapacitní problémy a je již na hranici technickoprovozních možností. Efektivním řešením této problematiky je přivedení kolejové dopravy, v tomto případě tramvajové trati, do oblasti MČ Praha-Suchdol. Vzhledem k obtížím, které vznikly pří zpracování projektové dokumentace, však není pravděpodobné, že by tato tramvajová trať mohla být zprovozněna v nejbližších letech. Proto je nutné nalézt pro krátkodobý horizont rychlé a efektivní řešení, neboť posilování linky 107 zkracováním intervalu již není možné vzhledem ke kapacitě obratišť. Budou prověřeny možnosti nasazení kapacitnějších dvoukloubových autobusů, které jsou provozovány v ostatních zemích EU, například v Německu (Hamburk), Švýcarsku (Ženeva), Nizozemsku (Utrecht) a mnoha dalších. Jejich výhodou je, že za minimální navýšení provozních nákladů nabízejí významně vyšší kapacitu. Pro provoz takových autobusů je třeba sjednat legislativní výjimku a stavebně upravit vybrané zastávky.


Na jiném místě dokumentu se pak píše také toto:
Prudký nárůst obyvatel v okolí Prahy bude vyžadovat kromě modernizace a rozvoje klasické železnice i rozvoj lehkých kolejových systémů do oblastí, které jsou dnes závislé jen na autobusové dopravě. Napojení na kolejovou dopravu do regionu zohledňuje i pražský koncept územního plánu, ve kterém Praha nabízí například možnost prodloužení tramvajové tratě ze Suchdola do Roztok nebo z Vozovny Kobylisy do Odolena Vody. Kvalitní napojení lehkým kolejovým systémem by bylo vhodné prověřit rovněž pro Brandýs nad Labem-Starou Boleslav nebo Jesenici. V případě Jesenice by předstupněm kolejové dopravy mohl být vyhrazený koridor pro autobusy k metru „D“ Depo Písnice, se kterým obce ve svých územních plánech počítají.


Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 08.12.2011 19:20

Looki: Opravdu si myslíš, že těch pár domů co v Suchdole je tramvaj uživí mimo semestr? Potenciál P+R tam není a proč stavět souběh s vlakovou tratí do Roztok? Levnější je udělat zastávku vlaku na Podbabě a nacpat tam Elefanty... A ty satelity nejsou tramvají obsloužitelné... A další velké město jsou Kralupy, ale tu jsou už u D8 takže na Letnany...

Tom: Taky dobrý matroš :lol:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Tom » 08.12.2011 17:53

A třeba by se dalo vyvětvit metro z Dejvické anebo protáhnout chalupoidu až na Suchdol :)
Jsou tam pro to všechny předpoklady:

Z:arrow: Pole a možná i nějaký ten sysel se najde
Z:arrow: v okolí se občas konají významné světové kulturní akce - např. Mistrovství světa v orbě
Z:arrow: mnoho volných pozemků pro hypersuper
Z:arrow: možnost postavit obří terminál, větší než v letňanech
Z:arrow: možnost postavit obří parkoviště P+R pro celý sever
Z:arrow: dálniční přivaděč již brzy
:D

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Looki » 08.12.2011 14:28

tramvaj tam je potřeba, nikoliv ale jen pro ČZU.
Těch aut, co se ze severu valí, to není problém jen JugoPako, ale hodně i Horoměřický, kde je ráno standardem zpoždění 20min a rozhodně to není omezeníma kvůli stavbě metra.
Je potřeba vyvést tramvaje k hranicím Prahy, mnohde i za ně. To je jediná rozumná budoucnost!

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od Damir Holas » 07.12.2011 20:51

Mno, do Suchdola jezdím od roku 2008 a faktem je, že už mi 107 nepřijde tak prů*erová, jak bývala... Ale on tu je jeden zásadní rozdíl - od letošních nových studijních plánů mají, alespoň u nás na Provozně ekonomický fakultě, nejen studenti Ing. oborů (tam to bylo odjakživa), ale i Bc. oborů všechna cvičení jen jednou za 14 dní, každý týden jsou akorát přednášky. Takže i to by mohlo hrát roli.
Tramvaj jen kvůli univerzitě určitě ne. A trolejbus je utopie, takže budoucnost 107 je myslim celkem jistá :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol

Příspěvek od 9001 » 07.12.2011 19:44

Encore píše:Nechci naše autobusy nějak podceňovat, ale mam pocit, že i obyčejný jednokloub si na tom kruhovym obejzdu vyláme zuby. Škoda, že se už blíží konec semestru a já tam nebudu jezdit tak často. Docela bych to divadlo rád viděl..
Děkuji za potvrzení mého názoru, že tramvaj by tam byla na nic, když už 7.12. píšeš o úbytku studentů díky pomalému ukončení semestru. :D

Odpovědět