To mohlo být i proto, že KT na Malostranské náměstí mohou jen přes příkaz PD, kvůli splítceMayk píše:Tak tohle KT si za plného provozu nějaký řidič vyfotil za Malostranským náměstí v pozadí se sv. Mikulášem. Když jsem jel kolem něj v protisměru, tak jsem nechápal.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tak tohle KT si za plného provozu nějaký řidič vyfotil za Malostranským náměstí v pozadí se sv. Mikulášem. Když jsem jel kolem něj v protisměru, tak jsem nechápal.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Cedule říkala Manipulační jízda, pragotron Služební jízda.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Pokud se nepletu, tak na cvičku. Nebo jestli to byla jenom šotojízda s transparentama cvičky?thriller2 píše:Nevíte někdo, kam jela 9048 po skončení raního šejdru?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nevíte někdo, kam jela 9048 po skončení raního šejdru?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Na nově udělané trati bude i KTN nepochybně tišší. Tím nezpochybňuji vaše tvrzení, že je hlučnější než 14T, což sice nemohu posoudit ač s tím jezdím ale nedivil bych se tomu
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
presne tak, kachna vresti - a jak. o bkv to podle me take neni. kazdopadne subjektivne je slyset nejvice, hlavne kdyz to rozpali ze sumavske zc. proste dabluv stroj!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A není to spíš než o síle zvuku o frekvenci? Totiž, že v decibelech to vyjde podobně, ale kachna "vřeští" výš a tedy jí člověk postřehne snáze?DG7021 píše:Něco na tom je, já bydlím 2x za rohem od trati a v létě jsem jízdu KT8 na 11 běžně slýchal v obýváku, zatímco běžný provoz T3/15T ke mně dolehne jen občas.
Uznávám, že 15T bude asi tišší tak jako tak.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To byl Renault, či co. Je to pozůstatek...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
http://transphoto.ru/photo/557285/ lidová tvořivost či pozůstatek po reklamě?
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Něco na tom je, já bydlím 2x za rohem od trati a v létě jsem jízdu KT8 na 11 běžně slýchal v obýváku, zatímco běžný provoz T3/15T ke mně dolehne jen občas.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Hlavní průser Korunní nejsou KTN ani 14T ale trať z BKV. Samozřejmě T3 se s tímto materiálem popasují asi nejtiššeji? Nebo snad 15T??
Nebydlím u tramvaje, bydlím u rybníka :]
Nebydlím u tramvaje, bydlím u rybníka :]
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
KT8(N) jsou fajn, ale od té doby, co mi jezdí pod okny na 16, je úplně nemusím. rámus je překvapivě větší než z 14T (korunní = rovná trať bez křížení).
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To je úžasně "čerstvá" zpráva. gratuluji.romanek763 píše:Dne 18.4.2012 ve vozovně v Pisárkách uvedl PRAGOIMEX a.s. společně s vedením DPMB, a.s. slavnostně do provozu stou modernizovanou tramvaj KT8D5 realizovanou na území České republiky. Modernizace spočívá především ve vložení středního nízkopodlažního článku.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=128
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Dne 18.4.2012 ve vozovně v Pisárkách uvedl PRAGOIMEX a.s. společně s vedením DPMB, a.s. slavnostně do provozu stou modernizovanou tramvaj KT8D5 realizovanou na území České republiky. Modernizace spočívá především ve vložení středního nízkopodlažního článku.
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=128
http://www.pragoimex.cz/l.php?id=128