Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
MM: Ale jak píše Syvyerin. Místní úprava je nadrazena!! Nevím co řešíš. Že tam tramvaják jel jak hovado a nabral autobus, který dokončoval manévr v křižovatce je věc jiná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Řešíme to, že situace nejen na uvedeném místě (ale i několika dalších - u zastávek Geologická, Pražský hrad a potažmo Třebenická) využívá rozporů tzv. silničního a drážního zákona, čímž odporuje ČR podepsané - tzv. ratifikované, ale ovšem naprosto opomíjené-nedodržované mezinárodní tzv. Vídeňské smlouvě.syverin píše:Nějak nechápu, co tady řešíte.
Místní úprava je ze zákona nadřazená obecné úpravě. Jak je tam jednou značka, je úplně jedno, že v zákoně je to jinak. To bychom/bysme taky mohli zpochybňovat každou křižovatku osazenou dopravníma značkama...
Někdo by to konečně měl "prohnat soudním kolečkem" jinak se dočkáme např.
1.) přechodu prochodce opatřeného dodatkovou tabulkou v obráceném významu "přednost (chodců) před TRAM"
2.) či DZ A 3 - Křižovatka upozorňující na křižovatku, kde není přednost v jízdě upravena svislými dopravními značkami, ale doplněnou dodatkovou tabulkou "přednost zleva"
A snad mi nikdo zrovna tady nechce tvrdit, že kterýkoliv z výše uvedených případů DZ místo přispění k bezpečnosti provozu naopak přispívá (by přispěl) k jeho nebezpečnosti, protože jej značně znepřehlední, což se bezpochyby musí odrazit na chybném chování účastníků provozu v situacích, kde se mají řídit obecnými pravidly tzv. silničního zákona!
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Nějak nechápu, co tady řešíte.
Místní úprava je ze zákona nadřazená obecné úpravě. Jak je tam jednou značka, je úplně jedno, že v zákoně je to jinak. To bychom/bysme taky mohli zpochybňovat každou křižovatku osazenou dopravníma značkama...
Místní úprava je ze zákona nadřazená obecné úpravě. Jak je tam jednou značka, je úplně jedno, že v zákoně je to jinak. To bychom/bysme taky mohli zpochybňovat každou křižovatku osazenou dopravníma značkama...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já si to myslel, ale čekal jsem na vyjádření věcí znalejšího.Martin Šubrt píše:Dle mého je to značka E2a - tvyr křižovatky...příslušně upravená místním, podivným, podmínkámLáďa píše:Měl bych dotaz ohledně dodatkové značky na "křižovatce" ulic Do Klukovic a Werichova. O jakou dopravní značku se jedná? Našel jsem E10, ale to je železniční přejezd. To, co je na Barrandově je poněkud zvláštní vjezd a následný výjezd z pozemní komunikace... Díky.
Jenže je otázka, kdo takovou žalobu může podat?Bobik píše: ... Láďa: Barrandov bohužel nemá absolutně cenu jakkoli řešit. Zdejší provedení přejezdů naprosto odporuje zákonu, jenže nikoho ze zodpovědných to nedrásá, protože oni to tak chtěj. Jediný co zbývá je žaloba. Možná se pak po deseti letech dočkáme nápravy. Možná...
Vlastník a správce TT - DP (a potažmo jeho majitel HL. M. Praha) to jistě neudělá!
Ještě mne napadá jestli (rozhodnutí o) osazení současného DZ bylo rozporováno u nadřízeného správního orgánu - Ministerstva dopravy, protože bez toho by možná stejně žaloba neměla šanci na úspěcha, i přes to že současné DZ je viditelně v rozporu s platnou obecnou úpravou = jako by existoval přechod pro chodce s dodatkovou tabulkou "přednost (chodců) před TRAM"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Dle mého je to značka E2a - tvyr křižovatky...příslušně upravená místním, podivným, podmínkámLáďa píše:Měl bych dotaz ohledně dodatkové značky na "křižovatce" ulic Do Klukovic a Werichova. O jakou dopravní značku se jedná? Našel jsem E10, ale to je železniční přejezd. To, co je na Barrandově je poněkud zvláštní vjezd a následný výjezd z pozemní komunikace... Díky.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Bobik: Napsat zastánce ROPIDu je větší uraážka, než říct chlapovi do očí že neumí řídit
Značka je naprosto ok. Přece podobná verze je i u Hradu...
Značka je naprosto ok. Přece podobná verze je i u Hradu...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Vždyť jsi psal, že je to E10. Značky, které uvádějí nějakou místní informaci, přece nemůžou být zpodobněny ve vyhlášce přesně do poslední čárky (všechny možné tvary křižovatek např.)Láďa píše: Vzhledem k tomu, že mezi dodatkovými dopravními značkami není nikde uvedena, jedná se v rámci zákona o neexistující dopravní značku?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Barrandov řeším právě ve své maturitní práci. Co se tedy týče té dodatkové značky. Vzhledem k tomu, že mezi dodatkovými dopravními značkami není nikde uvedena, jedná se v rámci zákona o neexistující dopravní značku?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
TJ: Šmarjá, nadsázka. Sis nevšim toho smajlíka na konci? Dyk ty už startuješ pomalu jak Milan...
Láďa: Barrandov bohužel nemá absolutně cenu jakkoli řešit. Zdejší provedení přejezdů naprosto odporuje zákonu, jenže nikoho ze zodpovědných to nedrásá, protože oni to tak chtěj. Jediný co zbývá je žaloba. Možná se pak po deseti letech dočkáme nápravy. Možná...
Láďa: Barrandov bohužel nemá absolutně cenu jakkoli řešit. Zdejší provedení přejezdů naprosto odporuje zákonu, jenže nikoho ze zodpovědných to nedrásá, protože oni to tak chtěj. Jediný co zbývá je žaloba. Možná se pak po deseti letech dočkáme nápravy. Možná...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Měl bych dotaz ohledně dodatkové značky na "křižovatce" ulic Do Klukovic a Werichova. O jakou dopravní značku se jedná? Našel jsem E10, ale to je železniční přejezd. To, co je na Barrandově je poněkud zvláštní vjezd a následný výjezd z pozemní komunikace... Díky.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tohle řekneš/napíšeš ještě jednou a osobně tě přijedu kopnout do zadku ! Jsem všechno možný, ale rozhodně nejsem zastáncem ROPIDu, taková parta amatérů a slabomyslných jedinců nemá ani u nás v republice moc obdoby9001 píše:Další zastánce ROPIDu...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 452
- Registrován: 18.2.2009 22:45
- Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A co takova linka 154? Ta mozna pres cely mesto jezdila, ale ted jezdi tak mozna pres 2 stanice metra, ale tim to hasne
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
On je problém také v tom, že takto jsou metrobusy ze strany ROPIDu prezentovány.Bobik píše:... Díky této sice drobné, avšak naprosto klíčové záměně pak dochází k mylným asociacím vzbuzujícím pocit, že jde o nějaký rychlý a často jezdící druh dopravy, zatímco ve skutečnosti to znamená že to jezdí přes celé město a tudíž se díky tomu na to nedá jakkoli spolehnout.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Další zastánce ROPIDu.trainzjohny píše:Od kdy jezdí například linka 167 (Na Knížení-Nemoc. Na Homolce) přes celé město ? myslím že nepochopení tohoto termínu je na straně ROPIDu a ne lidí, imho kdo lidem tento termín osvětlil když to ROPID tak slavně zaváděl ?Bobik píše:Na slově METROBUS není nic úsměvného. Veškeré omyly plynou z nepochopení onoho názvu, neboť tento, jak se však naprostí většina mylně domnívá, nijak nesouvisí se slovem metro, nýbrž metropole. Díky této sice drobné, avšak naprosto klíčové záměně pak dochází k mylným asociacím vzbuzujícím pocit, že jde o nějaký rychlý a často jezdící druh dopravy, zatímco ve skutečnosti to znamená že to jezdí přes celé město a tudíž se díky tomu na to nedá jakkoli spolehnout.
Myslím že lidi vychází ze zkoušeností z jiných měst kde metrobus je autobus co jezdí častěji než často většinou značně oddělen od aut a tedy připomíná to metro na povrchu....
Ona se i 167 dočká podle toho co prosakuje Stačí se podívat jak se dorazila 125.
Zkušenosti z jiných měst jsou sice super, ale v Praze jaksi nerealizovatelné, když pruhy nejsou, máme nepreferenční SSZ...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Od kdy jezdí například linka 167 (Na Knížení-Nemoc. Na Homolce) přes celé město ? myslím že nepochopení tohoto termínu je na straně ROPIDu a ne lidí, imho kdo lidem tento termín osvětlil když to ROPID tak slavně zaváděl ?Bobik píše:Na slově METROBUS není nic úsměvného. Veškeré omyly plynou z nepochopení onoho názvu, neboť tento, jak se však naprostí většina mylně domnívá, nijak nesouvisí se slovem metro, nýbrž metropole. Díky této sice drobné, avšak naprosto klíčové záměně pak dochází k mylným asociacím vzbuzujícím pocit, že jde o nějaký rychlý a často jezdící druh dopravy, zatímco ve skutečnosti to znamená že to jezdí přes celé město a tudíž se díky tomu na to nedá jakkoli spolehnout.
Myslím že lidi vychází ze zkoušeností z jiných měst kde metrobus je autobus co jezdí častěji než často většinou značně oddělen od aut a tedy připomíná to metro na povrchu....