Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od S_M_Lomoz » 03.4.2013 15:28

Vážně jenom Vozovna Vokovice - Nádraží Veleslavín? A to ještě rok bude přeložka na Horoměřické?
Je pravda, že se nějaká paní odvolala proti ÚR na rekonstrukci TT na Evropské, ale bylo to právě kvůli úseku mezi zastávkami Nádraží Veleslavín a Nad Džbánem, páč dotyčná odvolatelka bydlí v ulici Ke Dvoru. Nechce tam otevřené těleso (hluk, nemožnost sanitek na kolejích, atd., atd., líbí se mi důvod "otevřený kolejový svršek neumožní bezpečný přechod osob mimo přechody pro chodce").

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 03.4.2013 13:59

Chybí mi tam Svatovítská, Komunardů, ...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 03.4.2013 13:43

MM-Mikulovsky píše:zajímavé info z webu Metra o plánovaných uzavárkách ulic (jež jsem odcitoval ve vlákně z tisku) - je tam uvedeno REKO TT ve Švehlově, ale již ne v Průběžné :!: :!: :!: Ovšem osobně si myslím, že v Průběžné je stav TT horší #-o
To mě osobně taky docela dostalo... Třeba se dočkáme M32 :devilsmokin Nádraží Strašnice - Nádraží Hostivař :lol:

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 03.4.2013 13:36

MM-Mikulovsky píše:zajímavé info z webu Metra o plánovaných uzavárkách ulic (jež jsem odcitoval ve vlákně z tisku) - je tam uvedeno REKO TT ve Švehlově, ale již ne v Průběžné :!: :!: :!: Ovšem osobně si myslím, že v Průběžné je stav TT horší #-o
Stejně tak mi tam nesedí ta Evropská. Dneska jsem dostal potvrzeno, že by mělo jít opravdu jen o úsek Vozvona Vokovice-Nádraží Veleslavín. Prázdniny 2014 Nádraží Veleslavín-Horoměřická + smyčka ČV.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 03.4.2013 12:25

zajímavé info z webu Metra o plánovaných uzavárkách ulic (jež jsem odcitoval ve vlákně z tisku) - je tam uvedeno REKO TT ve Švehlově, ale již ne v Průběžné :!: :!: :!: Ovšem osobně si myslím, že v Průběžné je stav TT horší #-o

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 03.4.2013 11:18

Podbíječka na Patočkově
1058.jpg
další foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... va/130403/

Nové pražce na Sirotčinci
1028.jpg
další foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/130403/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kasme dne 03.4.2013 14:11, celkem upraveno 2 x.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 02.4.2013 9:03

Myslbekova - Patočkova http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130401/f/

Sirotčinec - PM http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130401/f/

Hradčanská ulice http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 130331/mh/

Hradčanská výluka http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130331/v/

Troja http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.4.2013 13:55

gabuliatko píše:
MM-Mikulovsky píše:... důvodem pro osazení OR!
No a? Je-li OR, jedu dle OR. Kde je problém?
Zbytečná OR je jako "škrabat se za pravým uchem levou rukou" a akorát prodlužuje jízdní doby a dělá z řidičů TRAM ( z pohledu neznalých) blbce atd.
Osobně si myslím, že i ta OR 20 těsně před zastávkou Hlobětín DC být také nemusela. Stačilo jen chtít "překopat" (respektive převařit) kovové zábradlí nad levou stranou obezdění výstupu z podchodu tak, aby nebylo nad jeho středem, ale více vpravo (cca o 10 až 15cm dál od TT = přesně nad hranou stěny u schodiště. S tím, že horní zakončení té stěny by mělo být zkosené k TT, což by mělo odrazovat od chůze po ní těsně po/za hranicí průjezdního profilu TRAM.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 01.4.2013 10:53

Řidič má v rámci možností sledovat stav trolejového vedení a kolejového svršku, ale pokud někde vypadnu na lomu, nebo povoleném převěsu jedu max. povolenou rychlostí, je vše OK!!!
Pokud si něčeho takového všimnu, rychlost upravím, nebo zastavím a oznámím PDT.
Ale zda-li budou na mostě sloupy mezi kolejema, nebo se strany, nebo jen příčné převěsy na nějaké součásti mostu je mě skutečně jedno.
Pomineme-li estetický efekt, ale kromě pár šotoušů si běžnej občan ani nevšimne, že tam nějaká tramvaj jezdí :wink:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 31.3.2013 22:10

MM-Mikulovsky píše:... důvodem pro osazení OR!
No a? Je-li OR, jedu dle OR. Kde je problém?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.3.2013 19:49

Petrpes píše:Pro mě je podstatné, aby tam trolej byla, jak bude připevněna je mě v zásadě jedno...:]
Dovoluji si nesouhlasit - i sloup TV může být osazen tak nevhodně blízko průjezdnímu profilu TRAM, že bude (tak jako zábradlí výstupu z podchodu na zastávku Hloubětín DC či upevnění protipovodňového utěsnění podjezdu železnice za zastávkou Nádr. Holešovice - elektrárna ZC) důvodem pro osazení OR!

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 31.3.2013 19:19

Pro mě je podstatné, aby tam trolej byla, jak bude připevněna je mě v zásadě jedno...:]

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.3.2013 16:25

m@rtin: Omlovám se za chybné nařčení - v této zemi viditelně (viz. nejen schéma odkazované Neo_Moucha, ale také problematika řešená ve vlákně preference atd.) odpovědní logicky nejednají.

Neo_Moucha: Osobně se mi zdá, že skutečný průjezd obloukem má menší šíři než je na odkazovaném schématu, ale hlavní je proč zbytečně cpát stožáry, kde nejsou vůbec potřeba?

P_V: Přesně, tak jsem si to logicky představoval - EDIT: viz způsob jakým je TV uchycena na Barrandovské trati k nosným obloukům (např. hned 4. foto z 92)!

Petrpes: Pevně věřím, že myslíš variantu podrobně popsanou P_V.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 31.3.2013 16:16

To tam ani nebude vidět :]

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 31.3.2013 15:57

m@rtin píše:V čem je ta otázka tak nesmyslná, když i Vy se pouze domníváte? Já se právě obávám, že TV uchytit k závěsným tyčím jen tak nepůjde. Jak by takové uchycení vypadalo v praxi a jak by se vyřešila izolace?
V praxi by to byla svěrka na tyči, nebo nějaké elegantní svěrná objímka. S očkem, na očku izolátor, na něm převěs.

Odpovědět