Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Proč nejsou koleje ve "velké" Jičínské svařené k sobě a sváry vyhlazené?
Klape to pěkně jako na lokálkách , jinde v síti jsem si toho nevšim.
Klape to pěkně jako na lokálkách , jinde v síti jsem si toho nevšim.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
matyaspilz: máš nějakou divnou klávesnici.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vopatrně, máš nějak extra silnej matroš.
- matyaspilz
- Uživatel
- Příspěvky: 35
- Registrován: 30.4.2013 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Chce to novou traŤ z Řep přes luka, řeporyje, slivenec, radotín, zbraslav a komořany do modřan a začít konečně s tratí slivenec - sídliště barrandov, chtělo by to novou vozovnu na barrandově a zprovoznit zrušenou vozovnu královské vinohrady s využitím jako odstavná a záložní vozovna, traŤ je potřeba na jižní město z nádru hostivař, spořilova i levskýho s prodloužením do čestlic k aquapalace a z šárky přes kopaninu, podbabu s návazností na původní traŤ a dále přes řeku do čimic, bohnic s návazností na zast. vozovna kobylisy, průjezd by byl vozovnou. Prachy na to česko udělá zlatýma českýma rukama, bez pomoci deheventní EU!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
I kdyby, tak na horší než 20 km/h bych to neviděl a tolik se tam v podstatě jezdí už teď, když zrovna není mrtvo a není rybíz na to to tam trochu provětrat. Když je tam větší frmol, tak je to tak akorát a necítím se být omezen jako tou néééékonečnou 10kou teď na Karláku
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No pánové já nevím, ale v této poloze už stanice byla do 2.11.1985, takže je to vlastně návrat k původnímu a i tehdy lidé přecházeli ve stejných místech. Budeme si na to holt muset všichni zvyknout.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
To já taky ne, ale OR a zpomalení provozu na sebe pak nenechá dlouho čekat.9001 píše:Kandidáty na Darwinovu cenu bych neřešil...gabuliatko píše:Víc mi vadí že přecházející za soupravou budou potkávat dojíždějící tramvaj do stanice. Teď ani tak ne, ale až se obnoví stanice metra ...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Kandidáty na Darwinovu cenu bych neřešil...gabuliatko píše:Víc mi vadí že přecházející za soupravou budou potkávat dojíždějící tramvaj do stanice. Teď ani tak ne, ale až se obnoví stanice metra ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Víc mi vadí že přecházející za soupravou budou potkávat dojíždějící tramvaj do stanice. Teď ani tak ne, ale až se obnoví stanice metra ...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hmm. Mohli to udělat do ztracena. Mohli to dodělat až ke zdi. Ale takhle...? (marně doufám v dodělání varianty č.2, když už se nezadařilo 1, a pokud ne, tak ať ten kdo to vymyslel každý den aspoň jednou zakopne o zvednutý kraj koberce, čouhající dlaždici nebo podobné překážedlo.)
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Doplním třemi fotkami dokumentující zvýšení nástupní hrany znovu prodloužené zastávky (snad to nedopadne jako na Náměstí Republiky)vávra píše:Po dokončení úprav nástupní hrany (důvod stávajícího dočasného posunu ZPĚT) se zastávka od příštího týdne posunuje VPŘED na sloup veřejného osvětlení, kde již jednou byla.thriller2 píše:Tak na Národní třídě už zase stojí sloupek tam, co ho na začátku stavby Copy posunuli. Odstranili též stávající sloupek u vchodu do Máje a postavili přenosný sloupek kousek před vchod + posunuli též ceduli začátku zastávky. Proč to všechno?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Po dokončení úprav nástupní hrany (důvod stávajícího dočasného posunu ZPĚT) se zastávka od příštího týdne posunuje VPŘED na sloup veřejného osvětlení, kde již jednou byla.thriller2 píše:Tak na Národní třídě už zase stojí sloupek tam, co ho na začátku stavby Copy posunuli. Odstranili též stávající sloupek u vchodu do Máje a postavili přenosný sloupek kousek před vchod + posunuli též ceduli začátku zastávky. Proč to všechno?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Osobně se domnívám, že mají nějaké složité POV počítající s tím, že se v některých obdobích stavby vozí nějaký materiál ze Spálené a v některých ne.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak na Národní třídě už zase stojí sloupek tam, co ho na začátku stavby Copy posunuli. Odstranili též stávající sloupek u vchodu do Máje a postavili přenosný sloupek kousek před vchod + posunuli též ceduli začátku zastávky. Proč to všechno?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jojo, i u nás bují zeleň. U Braníka celkem úsek Přístaviště > N. Braník a v závěru je to celkem na prd, že není vidět "za roh", ale určitě dále dolů Trojskou a alej na Bělohorské-mladé jírovce už mají bujnou korunu a z těch velkých a starých padají suché větve, takže je na čase, aby to Kyrill trochu proklestil Jinak krásně "střižená" thuje je také na výjezdu z obratiště Březiněveská