S tímto by jsem souhlasil až na "drobnost" = chybnému parkování (na zákazech) se musí předejít stavebními úpravami - např. instalací podélných prahů mezi jízdní pruh a TT (nutně by bylo potřeba obousměrně NBS - křižovatka s Táborskou ul. a ZC od křižovatky Otakarova - NBS), či výsadbou zeleně do volných ploch, kde nechceme parkující IAD.von Špilberk píše:Omlouvám se, ale ještě dovětek k tomu, co jsem napsal o parkování. Chtěl jsem auta v centru pod zem uklidit, ne násobit počet parkovacích míst. Rovnici: víc parkovacích míst v centru = víc aut v centru rozumím a souhlasím. Takže současně s parkováním pod zemí bych v dané lokalitě okamžitě omezil parkování na povrchu. A ten zákaz bych taky systematicky kontroloval a vymáhal, jeho porušení tvrdě trestal. Takže tak.
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Takže řidiči TRAM vždy:gabuliatko píše:Proč, trasu má v APEXu.9001 píše:To bude pokut za sjetí z trasy
1.) odhlašují 100% správně = nikdy nezapomenou odhlásit zastávku či naopak neodhlásí dvě naráz, takže se skutečně nemůže stát, aby se ROV před "nosem" postavila jinam než má?
2.) poslouchají -opravdu vnímají- hlášení zastávek, aby si podle něj stavěli EOV?
Osobně ani jednomu vůbec nevěřím = souhlasím s 9001.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Omlouvám se, ale ještě dovětek k tomu, co jsem napsal o parkování. Chtěl jsem auta v centru pod zem uklidit, ne násobit počet parkovacích míst. Rovnici: víc parkovacích míst v centru = víc aut v centru rozumím a souhlasím. Takže současně s parkováním pod zemí bych v dané lokalitě okamžitě omezil parkování na povrchu. A ten zákaz bych taky systematicky kontroloval a vymáhal, jeho porušení tvrdě trestal. Takže tak.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Proč, trasu má v APEXu.9001 píše:To bude pokut za sjetí z trasy
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
To bude pokut za sjetí z trasyBobik píše:Jo, příprava na další kvedlání. 5 má jezdit do ÚDu a tam stačej sola(z Podbáby, Chotkáčema). Fláká se po vozovnách nějakej oběžník se změnou linkovýho vedení. Moc si to nepamatuju, bo jsem to nečet, respektive skončil u čísla 5 a pak to znechuceně zahodil. Nějak mě už nebaví co chvíli podepisovat nový linkový vedení, tak jsem se rozhodl to napříště ignorovat (oběžník).gabuliatko píše:... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
N právě, tak se tam mohlo parkovat. Ale nebude. Modré zóny by asi dávaly málo peněz kdyby se každý odstavil na P+R.9001 píše:Veleslavín není moc dobrý příklad. Tam se bude fárat do metra
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jo, příprava na další kvedlání. 5 má jezdit do ÚDu a tam stačej sola(z Podbáby, Chotkáčema). Fláká se po vozovnách nějakej oběžník se změnou linkovýho vedení. Moc si to nepamatuju, bo jsem to nečet, respektive skončil u čísla 5 a pak to znechuceně zahodil. Nějak mě už nebaví co chvíli podepisovat nový linkový vedení, tak jsem se rozhodl to napříště ignorovat (oběžník).gabuliatko píše:... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Milane, Milane, uz jednou tu bylo napsano, ze "Zvonik u matky bozi" si rikas asi jenom ty sam. Pro vsechny jsi Sloupek a ne Zvonik. A kdyz se o tvem vyzvaneni mluvi, tak ve spojeni "zvonit jako magor" - opet zadny zvonik.
Jinak ja se snazim zvonit co mozna nejmene, respektive vubec. Na kolonu cinknu, kdo chce uhnout, uhne - trolly za volantem nekrmim. Jinak jak jsi me tuhle stridal na 17 nebo co to bylo, tak jsi z Palacaku na Vyton prozvonil to, co ja za celej den.
Jinak ja se snazim zvonit co mozna nejmene, respektive vubec. Na kolonu cinknu, kdo chce uhnout, uhne - trolly za volantem nekrmim. Jinak jak jsi me tuhle stridal na 17 nebo co to bylo, tak jsi z Palacaku na Vyton prozvonil to, co ja za celej den.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Veleslavín není moc dobrý příklad. Tam se bude fárat do metragabuliatko píše:Přesně, na Veleslavíně postavíme P+R? A s tou dopravou do města ... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla.von Špilberk píše:Jinak parkování na okraji města a doprava do města MHD: Krásná vize, mně se líbí, ale nevidím ji v terénu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Přesně, na Veleslavíně postavíme P+R? A s tou dopravou do města ... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla.von Špilberk píše:Jinak parkování na okraji města a doprava do města MHD: Krásná vize, mně se líbí, ale nevidím ji v terénu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Chci auta schovat do podzemních garáží, ne na nějaké odstavné plochy, na ty není místo.
Jinak parkování na okraji města a doprava do města MHD: Krásná vize, mně se líbí, ale nevidím ji v terénu. Navíc část lidí nikdy MHD používat nebude, je to jejich filosofie a nehne s nimi ani ta nejkvalitnější MHD.
Vnitrobloky: nechci likvidovat vnitrobloky, které mají zeleň. Ale spousta vnitrobloků je oázou špíny, bordelu, černých skládek a rozpadajících se kůlen a všelijakých přístaveb, které na nic nejsou. Krom toho i parkoviště ve vnitrobloku může být podzemní, nad ním parčík a dětské hřiště. Navíc nemusí zabrat celý vnitroblok, ale třeba jen půlku, protože na druhé půlce jsou kvalitní vzrostlé stromy. Vývod zplodin komínem až nad střechu domu.
Jinak parkování na okraji města a doprava do města MHD: Krásná vize, mně se líbí, ale nevidím ji v terénu. Navíc část lidí nikdy MHD používat nebude, je to jejich filosofie a nehne s nimi ani ta nejkvalitnější MHD.
Vnitrobloky: nechci likvidovat vnitrobloky, které mají zeleň. Ale spousta vnitrobloků je oázou špíny, bordelu, černých skládek a rozpadajících se kůlen a všelijakých přístaveb, které na nic nejsou. Krom toho i parkoviště ve vnitrobloku může být podzemní, nad ním parčík a dětské hřiště. Navíc nemusí zabrat celý vnitroblok, ale třeba jen půlku, protože na druhé půlce jsou kvalitní vzrostlé stromy. Vývod zplodin komínem až nad střechu domu.
Re: Preference / antipreference MHD
von spilberk a parkovani: karosak to popsal presne. cim vic mist, tim vic aut. a tak je to i v pripade onech komerc./kancelarskych ploch - vsechny nove projekty prave musi obsahovat velke mnozstvi park. stani, cimz se nabidka dale rozsiruje. to se tyka i novych obytnych domu. a parkovani ve vnitroblocich, to myslis vazne? vnitrobloky jsou obvykle prave oazou klidu a zelene, coz si na nich obyvatele velmi ceni - schovane zelene plice celych ctvrti. jakmile se v nich udela parkoviste (videno na mnoha mistech), pridana hodnota zmizi, misto toho stoupne hluk a prasnost. touhle cestou jde mozna moskva nebo kyjev, rozhodne vsak ne vyspela zapadni mesta.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MM: Samozřejmě. Auto ti může vypovědět službu i na přejezdu, ale snad se nenajde nikdo, kdo by pokutoval auto s poruchou na kolejích...
To už bych jim radši pražil dálkovými světly. Díky postavení světel u T3 je to daleko efektivnější než zvonit...
Diskuze se opět vrhá mým "oblíbeným" směrem. Řidič auta něco mezi Luciferem a Hitlerem, řidič tramvaje od Boha výše a ještě křížený s matkou Terezou...
To už bych jim radši pražil dálkovými světly. Díky postavení světel u T3 je to daleko efektivnější než zvonit...
Diskuze se opět vrhá mým "oblíbeným" směrem. Řidič auta něco mezi Luciferem a Hitlerem, řidič tramvaje od Boha výše a ještě křížený s matkou Terezou...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
V pořádku, jsou to však případy, kdy selhala ta tolerance a rozum Můžeš mít klidnou víkendovou cojávím, provoz na pohodu a o zvonek nezavadíš za celou směnu...někdy však...
Re: Preference / antipreference MHD
Nevím, jak zvoní kolega Milan. Ale já zvonek používám jen když to jinak nejde. Když přede mnou zastaví taxík na kolejích, kde nabírá klienty, tak mě to netěší. A zvoním v případech, když si nejsem jistý, že ostatní o mně ví. Nebo, když někdo stojí zbytečně na kolejích, i když má místa dost napravo. apod. A na Moráni zvoním snad při každé cestě, protože je vždy překvapením pro lidi, že tam přijíždí tramvaj.