Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MOp: Jak by řekl Káem. Ze Zelené se chodí na metro po svých
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Může to být třeba i přes 1000 cestujících. Ano, chápu, je to zanedbatelné množství.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím kolik procent lidí je to z těch co jdou na metro z tramvaje na Dejvické, ano, uznávám že od Podbaby je to většina, ale myslím že ve výsledku to není zase tak moc lidí....
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Podbabě a Zelené nastoupí dost vysoký počet lidí, co pak na Kulaťáku vystoupí a jde na metro...Dovolil bych si tvrdit, že i většina cestujících.trainzjohny píše:Ze Zelené jede kolik procent lidí ?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ze Zelené jede kolik procent lidí ?
Pane MOpe chápu že pro vás je to dál, ale pro naprostou většinu je to lepší, bude se muset hold přizpůsobit, nebo jste nepřizpůsobivý ?!
jannn - vypadá to na větší osovku a tak možný provoz bus
Pane MOpe chápu že pro vás je to dál, ale pro naprostou většinu je to lepší, bude se muset hold přizpůsobit, nebo jste nepřizpůsobivý ?!
jannn - vypadá to na větší osovku a tak možný provoz bus
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tuší někdo, proč zde probůh nemohli udělat TT na zvýšeném tělese? Dokonce ani na ty bumlíky to zatím nevypadá
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mop:
Pokud se opravdu podaří zrealizovat společnou zastávku BUS+TRAM, odsunutí mi vůbec nevadí.
Pokud se opravdu podaří zrealizovat společnou zastávku BUS+TRAM, odsunutí mi vůbec nevadí.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A odkdy mi jede tramvaj ze Zelene pres Dejvickou? Argument typu prestup na HR neberu - dlouho faram + vystojim dulek na krizovatce Prasny most. Tady jsem vybehnul, do 2 minut byl na perone v metru a hezky to obcas o vikendu navazovalo. Mozna jeste vzniknou i nejaka dalsi svetla ve Svatovitske, tudiz dalsi potencialni zdrzeni. Dekuji, nemam zajem.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Do metra to bude stejně daleko z Dejvické kde je i bezpečnější přístup, ne ?MOp píše:Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.
Při příjezdu z druhého směru zůstává Hradčanská, takže jediné protažení to bude o kus pro linku 2 ve směru na Evropskou a tam se stále dá přestoupit až na Evropské.
Myslím že v reálu to jenom přinese zlepšení dopravy na kulaťáku neboť lidi nebudou pořád vartovat na těch přechodech hned u něj.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Čili v místě dnešních zastávek nočních autobusů budou zastávky autobusu i tramvaje, chápu to tak dobře?m@rtin píše: Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.
Proč hrůza?MOp píše: Ani to videt nechceme, bude to hruza.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ani to videt nechceme, bude to hruza.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.Neral píše:Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
takže ještě jednou přehlednějiMM-Mikulovsky píše:jó, tady také souhlasím - ovšem kéž by DP měl jen 20 dceřinovek, ale on (jak jsem upozornil v minulém příspěvku) má vlastnické vztahy propleteny tak, že přes jednu (100%) dceřinovku nově vlastní většinu (60%) jiné dceřinovky, v níž má ve svém majetku přímo menšinový (40%) podíl = musí být provázanost značně nepřehledná = neefektivní = výhodná pro ztrátu výnosů z činností!Bobik píše:Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.
Osobně by se mi líbilo to mít pod jednou jedinou - nejlépe nejstarší/nejznámější = Pražskou strojírnou, která by se dělila třeba na sekce:
- "výroba kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současná Praž. strojírna)
- "montáž a opravy kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současní svářeči "přímo" v DP Praha a.s. a v GTR-DP Praha s.r.o.)
- "montáž a rekonstrukce kolejových vozidel" (zejména současné TRAM dílny = lakovna, elektrikáři atd., jež by mohly využívat dodavatelství současné Pražské strojírny - jistě schopné výroby i částí či dokonce celých vozových skříní)
Pražská strojírna a.s. - výroba, montáž, rekonstrukce a opravy kolejových a ocelových konstrukcí a vozidel
rozdělená do sekcí:
- výroba kolejových a ocelových konstrukcí (v areálu současné Praž. strojírny ve Vinoři)
- montáž a opravy kolejových a ocelových konstrukcí (práce v terénu - u zákazníků, ať již na tratích DPP či jiných svářečských a souvisejících stavebních činnostech)
- montáž a rekonstrukce vozidel (drážních i silničních - např. člověk schopný nalakovat TRAM jistě dokáže nalakovat i BUS či NÁKLAĎÁK a opačně, výroba by to nebyla - tyto současné součásti DPP nemají a dále by neměly vývoj atd., ale byly by, jako dosud, schopny z dodaných komponentů složit i zcela nové vozy - ať již pro účely samotného DPP či jiných svých zákazníků/dopravců či naopak výrobců těch vozidel s nedostatečnou vlastní kapacitou pro rychlé dodání nárazové objednávky).