Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
jannnn
Uživatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01.3.2010 22:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od jannnn » 26.6.2013 17:55

Tuší někdo, proč zde probůh nemohli udělat TT na zvýšeném tělese? Dokonce ani na ty bumlíky to zatím nevypadá :(

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 26.6.2013 17:41

Mop:
Pokud se opravdu podaří zrealizovat společnou zastávku BUS+TRAM, odsunutí mi vůbec nevadí.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 26.6.2013 17:10

A odkdy mi jede tramvaj ze Zelene pres Dejvickou? Argument typu prestup na HR neberu - dlouho faram + vystojim dulek na krizovatce Prasny most. Tady jsem vybehnul, do 2 minut byl na perone v metru a hezky to obcas o vikendu navazovalo. Mozna jeste vzniknou i nejaka dalsi svetla ve Svatovitske, tudiz dalsi potencialni zdrzeni. Dekuji, nemam zajem.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 26.6.2013 16:58

MOp píše:Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.
Do metra to bude stejně daleko z Dejvické kde je i bezpečnější přístup, ne ?
Při příjezdu z druhého směru zůstává Hradčanská, takže jediné protažení to bude o kus pro linku 2 ve směru na Evropskou a tam se stále dá přestoupit až na Evropské.

Myslím že v reálu to jenom přinese zlepšení dopravy na kulaťáku neboť lidi nebudou pořád vartovat na těch přechodech hned u něj.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 26.6.2013 16:52

Zcela jiste nova zabradli a tim nucene prechody, posun zastavek => do metra to bude vyrazne dal.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neral » 26.6.2013 16:10

m@rtin píše: Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.
Čili v místě dnešních zastávek nočních autobusů budou zastávky autobusu i tramvaje, chápu to tak dobře?
MOp píše: Ani to videt nechceme, bude to hruza. :-(
Proč hrůza?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 26.6.2013 14:56

Ani to videt nechceme, bude to hruza. :-(

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 26.6.2013 14:44

Neral píše:Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.
Měly by být posunuty jižněji za křižovatku velkého okruhu VN a společné s autobusy. Kafkova pro autobusy má být zrušena.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neral » 26.6.2013 14:30

Není někde k vidění plán, jaká bude výsledná podoba Svatovítské ulice po rekonstrukci? Četl jsem, že se mají posouvat tramvajové zastávky Vítězné náměstí, a celkově nějak upravovat uspořádání uličního prostoru.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.6.2013 11:06

MM-Mikulovsky píše:
Bobik píše:Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.
jó, tady také souhlasím - ovšem kéž by DP měl jen 20 dceřinovek, ale on (jak jsem upozornil v minulém příspěvku) má vlastnické vztahy propleteny tak, že přes jednu (100%) dceřinovku nově vlastní většinu (60%) jiné dceřinovky, v níž má ve svém majetku přímo menšinový (40%) podíl = musí být provázanost značně nepřehledná = neefektivní = výhodná pro ztrátu výnosů z činností!
Osobně by se mi líbilo to mít pod jednou jedinou - nejlépe nejstarší/nejznámější = Pražskou strojírnou, která by se dělila třeba na sekce:
- "výroba kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současná Praž. strojírna)
- "montáž a opravy kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současní svářeči "přímo" v DP Praha a.s. a v GTR-DP Praha s.r.o.)
- "montáž a rekonstrukce kolejových vozidel" (zejména současné TRAM dílny = lakovna, elektrikáři atd., jež by mohly využívat dodavatelství současné Pražské strojírny - jistě schopné výroby i částí či dokonce celých vozových skříní)
takže ještě jednou přehledněji
Pražská strojírna a.s. - výroba, montáž, rekonstrukce a opravy kolejových a ocelových konstrukcí a vozidel
rozdělená do sekcí:
- výroba kolejových a ocelových konstrukcí (v areálu současné Praž. strojírny ve Vinoři)
- montáž a opravy kolejových a ocelových konstrukcí (práce v terénu - u zákazníků, ať již na tratích DPP či jiných svářečských a souvisejících stavebních činnostech)
- montáž a rekonstrukce vozidel (drážních i silničních - např. člověk schopný nalakovat TRAM jistě dokáže nalakovat i BUS či NÁKLAĎÁK a opačně, výroba by to nebyla - tyto současné součásti DPP nemají a dále by neměly vývoj atd., ale byly by, jako dosud, schopny z dodaných komponentů složit i zcela nové vozy - ať již pro účely samotného DPP či jiných svých zákazníků/dopravců či naopak výrobců těch vozidel s nedostatečnou vlastní kapacitou pro rychlé dodání nárazové objednávky).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 25.6.2013 9:50

Von: Třeba ty Nusle se daly bez problémů vyřešit během noci.

Olšiny jsou hlavně průserové u Alberta... Tam se hojně odbočuje vlevo, tramvaj začne brzdit kvůli OR a tak hodně aut vycítí možnost odbočit... Tam se taky asi dočkáme dobrých ran... Ono jinak celá Vršovická je výživná. Kde jsou ty časy, kdy se to za Otakarvou dalo kalit...

Osobně na těchto problémových místech bych bral OR 30 jako naprosté provozní minimum...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.6.2013 6:19

MM-Mikulovsky píše:
9001 píše:Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
=D> =D>
Ano, já jsem taky kritik stavu TT a taky mi vadí různé rádoby opravy - flikovačky. Jen nevím, jak moc to házet na DP. Věřím tomu, že kdyby měl DP dost peněz od města, tak by opravoval více a lépe. A když už peníze na RTT náhodou jsou, tak to zabrzdí hromada požadavků kde koho, a když ani to ne, tak výběrové řízení. #-o #-o

Přitom fakt nechápu, jak chtějí takhle pokračovat :?: Hostivař měla být loni, letos už měla být V Olšinách. Evropská nebude. O Poděbradské se taky radši nemluví. Přitom z Olšin je už pěkná houpačka a jestli někdo potřebujete písek, skočte si na Vršovickou, tam je ho dost. #-o Obloukem od Nuselské radnice k Paloučku už jezdím 30. A co jsem slyšel, tak Zlíchov a Zenklova nám bez OR taky moc dlouho nevydržely. Fakt nevím, co bude. :roll: :roll:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.6.2013 22:04

9001 píše:Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...
=D> =D>
Bobik píše:
MM-Mikulovsky píše:V TĚCHTO SOUVISLOSTECH FAKT NECHÁPU, KDE MÁ DP PRAHA PROBLÉM SI DĚLAT REKONSTRRUKCE TT SÁM - VLASTNÍMI SILAMI :!: :!: :!: #-o #-o #-o
Já spíš nechápu, proč má DPP 20 dceřinejch firem, vlastní traťováky a všichni dělaj to samý. Proč to není v jednom.
jó, tady také souhlasím - ovšem kéž by DP měl jen 20 dceřinovek, ale on (jak jsem upozornil v minulém příspěvku) má vlastnické vztahy propleteny tak, že přes jednu (100%) dceřinovku nově vlastní většinu (60%) jiné dceřinovky, v níž má ve svém majetku přímo menšinový (40%) podíl = musí být provázanost značně nepřehledná = neefektivní = výhodná pro ztrátu výnosů z činností!
Osobně by se mi líbilo to mít pod jednou jedinou - nejlépe nejstarší/nejznámější = Pražskou strojírnou, která by se dělila třeba na sekce:
- "výroba kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současná Praž. strojírna)
- "montáž a opravy kolejových a železných/ocelových/svařovaných konstrukcí" (současní svářeči "přímo" v DP Praha a.s. a v GTR-DP Praha s.r.o.)
- "montáž a rekonstrukce kolejových vozidel" (zejména současné TRAM dílny = lakovna, elektrikáři atd., jež by mohly využívat dodavatelství současné Pražské strojírny - jistě schopné výroby i částí či dokonce celých vozových skříní)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 24.6.2013 21:48

Bobik píše:proč má DPP 20 dceřinejch firem
Přece aby se mohlo vést víc papírování :twisted:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.6.2013 21:19

Pepa: Spíš je k pláči s přístupem k tramvajovému svršku. Místo toho, aby se řešilo jak to úplně odstranit, tak bereme vítězství "jenom" 5 cm. Do Hostivař nejezdí 14T,15T a T3 přece jenom toho snese poměrně hodně.
Tramvaje nejsou symbolem rychlosti, ale přístupem a nárůstem OR to schytávají ještě více...

Odpovědět