Pracuje se na tom pro RTT Karlovo náměstí. Integrace sloupů na straně k náměstí. Garantem je kancelář veřejného prostoru na ÚRM. Eltodo je samozřejmě soukromá firma, ale má s městem smlouvy a pokud město má zájem o spolupráci, lze se dohodnout velmi dobře. Problém dosud byl spíše na městě než kdekoli jinde, protože to bývá práce umět říct, co chceme. Druhá vcě jsou nesmírně složité možnosti dohod a budoucího uspořádání s majiteli nemovitostí.P_V píše:Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy. A vymyslet i odvážnější druhy kombinovaných sloupů, jako třeba lucerna na napájecím sloupu, na napínacím sloupu, aby tyto nemusely stát zvlášť... Blízko k ideálu má třeba Podolské nábřeží, kde jediný sloup nese trolej, svítí na obě strany, a opticky nepřekáží na kraji cesty.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Struktura Eltoda, je mimochodem vysvětlena na jejich stránkách
http://www.eltodo.cz/skupina-eltodo/skr ... onari.html
http://www.eltodo.cz/skupina-eltodo/skr ... onari.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
bobik: značně se pleteš:
1.) [quote="Obchodní rejstřík podle firem (po zadání slova "Eltodo")"]Název subjektu: ELTODO-CITELUM, s.r.o. Identifikační číslo: 257 51 018
Spisová značka: C 66926 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 31.03.1999
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
2/4
Název subjektu: ELTODO dopravní systémy s.r.o. Identifikační číslo: 282 33 468
Spisová značka: C 134163 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 28.01.2008
Sídlo: Praha 4 - Lhotka, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
3/4
Název subjektu: ELTODO EG, a.s. Identifikační číslo: 452 74 517
Spisová značka: B 1573 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 06.05.1992
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
.... [/quote] výše uvedené firmy jsou jediné odpovídajícího názvu se sídlem v Praze, ani u jedné není jako (spolu)vlastník uvedeno hl. město Praha - jestli jsem pochopil výpisy platných, tak hlavní je firma ELTODO EG, a.s. mající uvedeno:
2.) Jó upínaly se (dle stále ještě existujících úseků) TV dříve na běžné/tenké/slabé sloupy VO, ale viditelně se "pod" tlakem/repektive tahem ohýbají/vyvrací = musí být z nich TV převěšována na jiná místa. Osobně si myslím, že je to tím, že se dnes používá TV vypnutá (pomocí závaží), což snad dříve nebylo, ale v takovém případě prověšená trolej prý mohla mít negativní vliv na jízdní vlastnosti TRAM.
1.) [quote="Obchodní rejstřík podle firem (po zadání slova "Eltodo")"]Název subjektu: ELTODO-CITELUM, s.r.o. Identifikační číslo: 257 51 018
Spisová značka: C 66926 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 31.03.1999
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
2/4
Název subjektu: ELTODO dopravní systémy s.r.o. Identifikační číslo: 282 33 468
Spisová značka: C 134163 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 28.01.2008
Sídlo: Praha 4 - Lhotka, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
Výpis platných Úplný výpis Sbírka listin
3/4
Název subjektu: ELTODO EG, a.s. Identifikační číslo: 452 74 517
Spisová značka: B 1573 vedená u Městského soudu v Praze Den zápisu: 06.05.1992
Sídlo: Praha 4, Novodvorská 1010/14, PSČ 142 01
.... [/quote] výše uvedené firmy jsou jediné odpovídajícího názvu se sídlem v Praze, ani u jedné není jako (spolu)vlastník uvedeno hl. město Praha - jestli jsem pochopil výpisy platných, tak hlavní je firma ELTODO EG, a.s. mající uvedeno:
a ostatní dvě výše jmenované společnosti jsou její tzv. "dceřinky" = Eltodo není městská firma, ale soukromá firma, která má jen smluvní vztah s městem = to chce rozhodně "odřít o maximum možného" (peněz) = nehodí se jí "do krámu" VO integrované do silných/pevných sloupů TV dodávaných/instalovaných DP.... Akcie: 996 162 ks kmenové akcie na jméno v listinné podobě ve jmenovité hodnotě 200,- Kč ...
2.) Jó upínaly se (dle stále ještě existujících úseků) TV dříve na běžné/tenké/slabé sloupy VO, ale viditelně se "pod" tlakem/repektive tahem ohýbají/vyvrací = musí být z nich TV převěšována na jiná místa. Osobně si myslím, že je to tím, že se dnes používá TV vypnutá (pomocí závaží), což snad dříve nebylo, ale v takovém případě prověšená trolej prý mohla mít negativní vliv na jízdní vlastnosti TRAM.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
"To nejde". Uvědom si, že i kdyby si na každym sloupu přirazili "jen" tisícovky (a tak málo to asi nebude), udělá to slušnej balík. Jak DP tak i Eltodo jsou městské organizace, takže dohodnou se dá. Nebo jim to vlastník nařídí. Do určité doby se trolej na lampy věšela běžně. Takže v tom bude "jinej zájem".P_V píše:Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy.....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Brejšín:
MŠ: V Ženevě jsem viděl, že při výstavbě nové TT (r. 2011) uchytili TV na průčelí kostela. Vážně by mě zajímala švýcarská legislativa.
MŠ: V Ženevě jsem viděl, že při výstavbě nové TT (r. 2011) uchytili TV na průčelí kostela. Vážně by mě zajímala švýcarská legislativa.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono by pro začátek stačilo, kdyby se alespoň dohodl DP s Eltodem, aby si každý nestavěl svoje nezávislé sloupy. A vymyslet i odvážnější druhy kombinovaných sloupů, jako třeba lucerna na napájecím sloupu, na napínacím sloupu, aby tyto nemusely stát zvlášť... Blízko k ideálu má třeba Podolské nábřeží, kde jediný sloup nese trolej, svítí na obě strany, a opticky nepřekáží na kraji cesty.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Také mě sloup zaujal. Kancelář veřejného prostoru na ÚRM bude mít práci. Už by to opravdu chtělo nějak systémově navrátit možnosti uchycení na budovách, najít možnosti vypořádání s majiteli, včetně realizace ve veřejném zájmu, věcných břemen a závazku údržby. Já vím, moc složité... Ale tohle DP sám nezvládne, tady potřebuje silnou pomoc od města...Brejšín píše:také Vám ten sloup TV ve Svatovícké přijde tak sexy. Už vím co bude první terč politiků.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
také Vám ten sloup TV ve Svatovícké přijde tak sexy. Už vím co bude první terč politiků.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hradčanská - nic se neděje
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130724/
Prašný most - oblepování kolejnic, příprava na zalití - za týden bude na koleje převeden provoz Svatovítská dc
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130724/x/
Svatovítská - obrubníkové šílenství vrcholí
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 130724/sv/
reko stropu Dejvická - izolace se blíží k závěru, leží pak dalších kolejnic
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/130724/
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130724/
Prašný most - oblepování kolejnic, příprava na zalití - za týden bude na koleje převeden provoz Svatovítská dc
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... /130724/x/
Svatovítská - obrubníkové šílenství vrcholí
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 130724/sv/
reko stropu Dejvická - izolace se blíží k závěru, leží pak dalších kolejnic
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/130724/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dotace je přes 10 mld. Kč, to by byla úspora. Jenže i kdyby zrušili MHD, tak ROPID by určitě zrušen nebyl a každý rok by z těch 10 mld. utratil 5 mld. při práci na projektu s názvem: Variantní analýza přípravy strategie budoucího zavedení MHD v Praze.piskvorrr píše: nejekonomičtější by bylo zrušit celou MHD, když už si na to hrajeme. _Kolik_ že to požere na dotacích?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
piskvoor: Jenže maximálně 10 lidí na soupravu 2T je fakt extrém...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, nejekonomičtější by bylo zrušit celou MHD, když už si na to hrajeme. _Kolik_ že to požere na dotacích?9001 píše: Hrajeme si na ekonomičnost provozu. Tady tramvaj je fakt out.
Káem na Krepu už prorokuje ukončení pravidelného provozu k ÚD a Vozovně Pankrác . A při jeho ROPIDím myšlení...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hrajeme si na ekonomičnost provozu. Tady tramvaj je fakt out.piskvorrr píše:A když tam už jezdí 125, proč to vlastně rekonstruovat, žejo - aneb bratislavské električky v Prahe .9001 píše: Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.
Káem na Krepu už prorokuje ukončení pravidelného provozu k ÚD a Vozovně Pankrác . A při jeho ROPIDím myšlení...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A když tam už jezdí 125, proč to vlastně rekonstruovat, žejo - aneb bratislavské električky v Prahe .9001 píše: Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pomalu by měli na ROPIDu řešit přetrasování 125 "spodem" a bude klid... Odvozí se to stejně + se přihodí SD Hostivař - Nádraží Strašnice - Strašnická a bude svatý pokoj.romanek763 píše:cituji z FB Trat švehlova. Pražská integrovaná doprava okomentoval(a) váš příspěvek na zdi.
Pražská integrovaná doprava napsal(a): „Dobrý den, rekonstrukce měla proběhnout letos v létě, nicméně kvůli odvoláním neúspěšných uchazečů výběrového řízení na zhotovitele stavby se termín opět odkládá, zatím není stanoveno, kdy k rekonstrukci dojde, ale stejně jako vy doufáme, že to bude co nejdříve.“