Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Linkové vedení
Já jezdím s kočárkem MHD v Praze denně už dva a půl měsíce. A dalo mi to mnoho cenných zkušeností. Například tu, že lid se často sám vnucuje, že mi pomůže s kočárkem. Takže si myslím, že uživatel "mejla" to trochu nafukuje, asi podle vyprávění manželky. Taky se mi už dvakrát stalo, že jsem se s kočárkem nevešel do vysokopodlažního autobusu, protože spoluobčani byli líní se přemístit. No a dokážu s tím žít. Moje žena pravidelně při cestách k jednomu z klientů chodí s kočárkem dvě zastávky tramvaje pěšky, protože nechce žádat lidi o pomoc a nechce čekat na NP spoj. Na Modřanské rokli by jistě v případě nedostatku spolucestujících jela až na konec, tam požádala řidiče a pak by šla pěšky dolů. Bohužel malé dítě je o omezeních. Často se něco dělá jinak a trvá to mnohem déle než bez dítěte. A cestování MHD zrovna patří k těm snesitelnějším omezením, přerušování spánku v noci mi vadí víc Přeju Vám i vaší ženě více smíření s realitou a radost z miminka
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Linkové vedení
Mnoho z n8s si to vyzkoušelo. Dokonce mnoho z nás jezdilo v kočárku v době kdy nebylo na IAD a nebyly nízkopodlažní vozidla a taky jsme se k doktorovi (přes půl Prahy) dostali.mejla píše:no myslel jsem, ze se tu diskutuje věcně... Před rychlými soudy bych doporučoval si vyzkoušet po císařském řezu (20cm jizva uprostřed břicha) tahat sám kočárek po 3 schodech v tramvaji...i já jsem si párkrát zkusil pár lidí požádat a dočkal jsem se odpovědí typu: mně bolí záda, já jsem po operaci, já to neunesu atd. Ano, najdou se i tací, co pomuzou, ale neni nic prijemneho zustat trcet na zastavce, kdyz vsichni odmitnou.
Nicméně zpět k věci: zarazi mne, ze casto nikdopodlazni vozy linky 3 konci v Braniku a dal do Modran pokracuji jen ty klasicke. Nebylo by logictejsi dal posilat ty nizkopodlazni, aby byly vice vyuzite? casto dle jizdniho radu jich jede nekolik za sebou a pak dlouho nic...
S rozložením nízkých podlah souhlasím, nicméně do Modřan jezdí také 17 kde je nízkých podlah relativně dost. Takže bych celkem tiše s panem MMM souhlasil.
PS: Jsou země kde se kočár vůbec nepoužívá a dítě se nosí.
Re: Linkové vedení
Vždy jsem se snažil příspěvky a názory MMM respektovat (či ignorovat), ale když vidím, jak tu veřejně nazývá něčí ženu jako "blbou", tak ho tu přede všemi vyzývám k odvolání tohoto slova a veřejné omluvě, jestli v sobě má alespoň špetku nějaké cti!
Re: Linkové vedení
no myslel jsem, ze se tu diskutuje věcně... Před rychlými soudy bych doporučoval si vyzkoušet po císařském řezu (20cm jizva uprostřed břicha) tahat sám kočárek po 3 schodech v tramvaji...i já jsem si párkrát zkusil pár lidí požádat a dočkal jsem se odpovědí typu: mně bolí záda, já jsem po operaci, já to neunesu atd. Ano, najdou se i tací, co pomuzou, ale neni nic prijemneho zustat trcet na zastavce, kdyz vsichni odmitnou....No a kdyby nebyla (s prominutím) blbá...
Nicméně zpět k věci: zarazi mne, ze casto nikdopodlazni vozy linky 3 konci v Braniku a dal do Modran pokracuji jen ty klasicke. Nebylo by logictejsi dal posilat ty nizkopodlazni, aby byly vice vyuzite? casto dle jizdniho radu jich jede nekolik za sebou a pak dlouho nic...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
No a kdyby nebyla (s prominutím) blbá a nelezla s kočárkem do druhého vozu soupravy, ale prvního, tak ji z TRAM řidič/ka v případě nepřítomnosti jiných cestujících (mezi něž by se, z logiky věci, neměly počítat osoby viditelně tělesně znevýhodněné) pomůže vystoupit (nastoupit) i na jiné zastávce než je konečná!Oponent píše:A bude vadit, pokud požádá někoho, kdo pokračuje dál? Pokud dojede ne vlastní vinou o zastávku výš, tak tam ji chtě nechtě pomůže řidič/ka...
Jinak navíc pokud rodiče nevybírají viditelně nepraktické kočárky (s malými kolečky či také i s minimální stabilitou - celkem 3 kolečka, kde 1 je "pod" řídítky), tak díky páru velkých koleček na straně pod řídítky dokáže kočárek být svežen/vytažen ze/do schodů i jednou jedinou osobou = i bez pomoci přítomných okolních cestujících je možné (jak jsem osobně mnohokrát viděl) kočárek vyložit a případně (i když trochu obtížněji) také naložit z/do TRAM se standardní/vysokou podlahou. Ovšem je logické, že "jízda po schodech" není v hodná při spaní dítěte v kočáře, páč je očekávatelná hrozba rychlejšího rázu = nechtěného probuzení dítěte.
Sice s velikostí sídlišť máš možná pravdu - jenže není podstatná rozloha, ale množství obyvatel/potencionálních cestujících. No a jak tu nedávno (např. v diskuzi o prodloužení TT z Divoké Šárky do nové konečné Dědinská) padlo - TT do Modřan je značně nezdařená - pro trasování velmi daleko od početného osídlení (i pro "vizuální dojem" - zahrnující např. kvalitu přístupů na zastávky). Z uvedeného se dá vyvodit, že v daném místě (narozdíl od spojení sídl. Barrandov či Řepy - zde myšleno doposud, bez zprovoznění poměrně blízké stanice =M=A u Nem. Motol) je pro větší část obyvatel sídl. Modřany z MHD praktičtější BUS + =M=C než možnost využití místní TRAM!mejla píše:zdravím, chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo vice informaci ke zruseni (omezeni tram linky 3 do Modran). Nyni pouze kazda druha a pouze ve spicce. Bydlim u zastavky Modranska rokle....Prijde mi, kdyz to porovnam s jinymi konecnymi, tak jinde je mnohem vice tramvajovych linek - Barrandov, Repy apod. Pritom to jsou mensi sidliste.
Re: Linkové vedení
A bude vadit, pokud požádá někoho, kdo pokračuje dál? Pokud dojede ne vlastní vinou o zastávku výš, tak tam ji chtě nechtě pomůže řidič/ka...
Re: Linkové vedení
zdravím, chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo vice informaci ke zruseni (omezeni tram linky 3 do Modran). Nyni pouze kazda druha a pouze ve spicce. Bydlim u zastavky Modranska rokle, kde pred casem zrusili autobus 117 (jedine prime spojeni na nejblizsi metro Kacerov) a ted i to omezeni tramvaji. Je to hlavne omezujici pro mou zenu, ktera jezdi s kocarkem a casto se stava, ze nizkopodlazni 3ka konci v Braniku a pak musi cekat na nizkopodlazni 17, protoze v dopolednich hodinach vystupuje malo lidi, kteri by ji mohli pomoci s kocarem.
Prijde mi, kdyz to porovnam s jinymi konecnymi, tak jinde je mnohem vice tramvajovych linek - Barrandov, Repy apod. Pritom to jsou mensi sidliste.
Prijde mi, kdyz to porovnam s jinymi konecnymi, tak jinde je mnohem vice tramvajovych linek - Barrandov, Repy apod. Pritom to jsou mensi sidliste.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Zrovna ta TT potřebuje opravit nejvíc. Ale taky nesouhlasím se zastávkama. Podle mě úplně zbytečně vyhozené peníze oknem.von Špilberk píše:Tak dík za info. Teď jen doufám, že to nezhatí rekonstrukci celé ulice a hlavně TT.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Tak dík za info. Teď jen doufám, že to nezhatí rekonstrukci celé ulice a hlavně TT.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
von Špilberk: Zastávky Otakarova kousek za křižovatkou v Bělehradské nejsou produktem Ropidu, ale Prahy 2 a snahy je navázat na chystaný stavební rozvoj přilehlého areálu Nuselského pivovaru. Celé to je ovšem v intencích poslední doby, kdy ke každé zastávce musí být docházková vzdálenost do 100 m, protože 300 m je vražedná dálka . DP ani TSK s umístěním této zastávky zásadně nesouhlasí. Rovněž si nemyslím, že je pro zřízení přestupu mezi 7/24 a 11/13 potřeba zřizovat zastávku, stačí obnovit šestku v původní trase .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Já se bojím, že není, protože jednak "dolaďování" metropolitní sítě MHD skončilo, a jednak někdo nahoře nemá rád konečnou na Čechově nám. Ale zkuste si napsat na radnici Prahy 10, ať to na ROPIDu požaduje; jste jejich ovčan. Já jsem ovčan Prahy 4.9001 píše:Tohle je ale průchozí...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Tohle je ale průchozí... Taky se oficiálně nepřiznala chyba 11 na Spojovací... a ráno jsem ji viděl docela slušně zaplněnou...von Špilberk píše:V případě Otakarky je jasné, že v tom má prsty ROPID. Když si ale myslí, že bude o přestup tak velký zájem, že to stojí za budování zastávky, tak se nabízí provokativní otázka: Nebylo by lepší zavést v relaci Vršovice - Otakarova - Pavlák přímou linka, která by vytvořila nové (dosud neexistující) atraktivní spojení. Třeba prodloužením linky 13 na Kubánské nám. Ekonomicky by se to kompenzovalo zkrácením linky 4 na Čechovo nám.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
V případě Otakarky je jasné, že v tom má prsty ROPID. Když si ale myslí, že bude o přestup tak velký zájem, že to stojí za budování zastávky, tak se nabízí provokativní otázka: Nebylo by lepší zavést v relaci Vršovice - Otakarova - Pavlák přímou linku, která by vytvořila nové (dosud neexistující) atraktivní spojení. Třeba prodloužením linky 13 na Kubánské nám. Ekonomicky by se to kompenzovalo zkrácením linky 4 na Čechovo nám.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 11.9.2013 8:08, celkem upraveno 1 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Pod Karlovem ZC žije jenom díky zastavovacímu místu jinak by díky dostupnosti Nuselských schodů na zrušení... Z druhé strany vyhozené peníze.
Otakarova DC mě taky rozštípala.
Hodně mi vadí i ta nová Kabešova v Poděbradské. Při vhodném přesunutí Podkovářské blíž k zástavbě bohatě stačilo...
Otakarova DC mě taky rozštípala.
Hodně mi vadí i ta nová Kabešova v Poděbradské. Při vhodném přesunutí Podkovářské blíž k zástavbě bohatě stačilo...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Linkové vedení
Hlavně že bude v Bělehradské zastávka Otakarova a Pod Karlovem DC.
Vždycky, když se přidávají zastávky, přechody a semafory, si vzpomenu na úryvek ze Saturnina: "Celý život propagoval elektřinu a říkají o něm, že před lety vypracoval plán na elektrizaci Polabí a po celé délce horního toku řeky projektoval jednu elektrárnu na druhé, takže by byla nakonec voda v Labi už vůbec netekla, musela by být dávána do sudů a posílána do Hamburku vlakem."
Protože doprava taky musí "téct".
Vždycky, když se přidávají zastávky, přechody a semafory, si vzpomenu na úryvek ze Saturnina: "Celý život propagoval elektřinu a říkají o něm, že před lety vypracoval plán na elektrizaci Polabí a po celé délce horního toku řeky projektoval jednu elektrárnu na druhé, takže by byla nakonec voda v Labi už vůbec netekla, musela by být dávána do sudů a posílána do Hamburku vlakem."
Protože doprava taky musí "téct".