Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem tam jednou jel a není to nejhorší
Nejnižší OR jsou u hasičárny, 10 ZC a 20 DC.
A třeba 40 se sídliště dolů ke Groši mě přijde skoro přehnaná, ale 50 jsem to nezkoušel
I když ty jsi tu otázku myslel nepochybně jinak...
PS: Řekl bych že už začínáme mít horší místa než Hostivař. Celkově snad kromě pár úseků v lepším stavu veškeré tratě s BKV.
PPS: Z Krejcárku je OR 50 a zdálo se mě, že je tam nějaká dodatková cedulka, ví někdo jaká?
Nejnižší OR jsou u hasičárny, 10 ZC a 20 DC.
A třeba 40 se sídliště dolů ke Groši mě přijde skoro přehnaná, ale 50 jsem to nezkoušel
I když ty jsi tu otázku myslel nepochybně jinak...
PS: Řekl bych že už začínáme mít horší místa než Hostivař. Celkově snad kromě pár úseků v lepším stavu veškeré tratě s BKV.
PPS: Z Krejcárku je OR 50 a zdálo se mě, že je tam nějaká dodatková cedulka, ví někdo jaká?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stále dokola všemi omílaná otázka - jak to vypadá s tratí na Hostivař?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
tam jdou zebriky v s49, nikoliv wtram
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V to také doufám, že jestli půjdou do W Tram tak s předpovědí počasí to moc dobře nevidím... Má přijít první sníh a po ránu už je taky docela chladnovon Špilberk píše:Tak snad komplet REKO, když nám Absolut líčí novou podobu zastávky Průběžná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak snad komplet REKO, když nám Absolut líčí novou podobu zastávky Průběžná.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A to se dočkáme komplet reko a nebo to bude flikování panelů, aby to ještě chvíli přežilo? Přece jenom zima se blížímartyn píše:Ten Kaliforňan na Bořislavce od 24.10. by měl být, ke stejnému datu se má otevřít vedle Bádenky taky Francouzská a Moskevská. Po volbách je ještě v plánu zavřít úsek Kubánské náměstí-Průběžná.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten Kaliforňan na Bořislavce od 24.10. by měl být, ke stejnému datu se má otevřít vedle Bádenky taky Francouzská a Moskevská. Po volbách je ještě v plánu zavřít úsek Kubánské náměstí-Průběžná.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Toto jsou přibližné vzdálenosti mezi zastávkami:9001 píše:Von: Takhle jsem to i myslel. Viz nová Kabešova na Poděbradské. Kdyby se udělala jedna zastávka cca ve středu obytné zástavby mohla být jedna a byl klid... Takže si zastavít dvakrát na úseku, který se dal projíždět klidně tratovou rychlostí...
Nádraží Libeň - Kabešova 400 m
Kabešova - Podkovářská 370 m
Podkovářská - U Elektry 420 m
U Elektry - Starý Hloubětín 350 m
Rozumím snaze nespomalovat tramvaje zbytečnými zastávkami, ale zrovna Kabešova je smysluplná, protože se jedná o docela hustě osídlenou lokalitu a FINEP zde pokračuje v budování dalších bytových domů.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ty zastávky na Poděbradské jsou u příčných ulic, odkud se k nim přichází. Kdyby byly na půl cesty, budou to k nim mít daleko úplně všichni. Ten "střed obytné zástavby" je na druhé straně neprostupného bloku.9001 píše:...Viz nová Kabešova na Poděbradské. Kdyby se udělala jedna zastávka cca ve středu obytné zástavby mohla být jedna a byl klid... Takže si zastavít dvakrát na úseku, který se dal projíždět klidně tratovou rychlostí...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
zast. polikl. brevnov by bylo vhodne umistit do prostoru mezi ulicemi slavnikova a 8. listopadu = obslouzena je jak oblast byvale zast. u kastanu vc. posty, tak i billa a poliklinika. pokud nedojde ke zruseni zastavky u kastanu, bude se stavet - zejmena smerem do centra - doopravdy kazdych par metru.
jinak vitam rekonstrukci a pevne doufam, ze dojde take na chodniky, povrchy zastavek, mobiliar, zelen (stromy), verejne osvetleni a vubec koncepci verejneho prostoru (parkovaci mista..). belohorska je v tomhle ohledu hodne zanedbanou ulici.
jinak vitam rekonstrukci a pevne doufam, ze dojde take na chodniky, povrchy zastavek, mobiliar, zelen (stromy), verejne osvetleni a vubec koncepci verejneho prostoru (parkovaci mista..). belohorska je v tomhle ohledu hodne zanedbanou ulici.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Takhle jsem to i myslel. Viz nová Kabešova na Poděbradské. Kdyby se udělala jedna zastávka cca ve středu obytné zástavby mohla být jedna a byl klid... Takže si zastavít dvakrát na úseku, který se dal projíždět klidně tratovou rychlostí...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já bych i zastávku Poliklinika Břevnov vzal na milost, protože Kaštan je daleko (a na polikliniku určitě chodí hodně starších lidí) a Drinopol ještě dál, ale v tom případě je naopak potřeba zastávku U Kaštanu zrušit, protože bude 180 m od této.
Navíc někdo pořád hudrá nad náklady, tak by měl taky někdo konečně hodně nahlas říct, že každá nová zastávka a nový semafor (s "dočasným" pevným cyklem) zvyšuje náklady, protože každý rozjezd stojí peníze. Ale zase je to cesta jak ušetřit na RTT. Zrušíme rekonstrukce TT a jen se všude nasekají zastávky a semafory, takže už nebude vadit, že se jezdí pomalu. Protože než se na těch opravených kolejích rozjedu, tak už zase zastavuji v zastávce nebo před nesmyslným semaforem. Čili je ta oprava zbytečná.
Navíc někdo pořád hudrá nad náklady, tak by měl taky někdo konečně hodně nahlas říct, že každá nová zastávka a nový semafor (s "dočasným" pevným cyklem) zvyšuje náklady, protože každý rozjezd stojí peníze. Ale zase je to cesta jak ušetřit na RTT. Zrušíme rekonstrukce TT a jen se všude nasekají zastávky a semafory, takže už nebude vadit, že se jezdí pomalu. Protože než se na těch opravených kolejích rozjedu, tak už zase zastavuji v zastávce nebo před nesmyslným semaforem. Čili je ta oprava zbytečná.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To si dělají srandu?? Dyt to těch tramvají už nikdo nevleze jak to bude smutně pomalé....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Noviny Prahy 6 napsaly:
Jo ještě: Evropská v říjnu hotová nebude, možná se 24. obnoví provoz z Kulaťáku na Bořislavku.http://www.sestka.cz/index.php?clanek=3704
Čili rekonstrukce TT a těšme se na novou zastávku. Počet nových semaforů článek neuvádí.Velká rekonstrukce tramvajové trati Bělohorská v úseku Královka – křižovatka Vypich je naplánována na příští rok. Její součástí je také zatravnění již rekonstruovaného úseku mezi Falckou ulicí a zastávkou Obora Hvězda. V úseku Patočkova – Za Strahovem bude trať zatravněna. Součástí opravy bude změna zastávky. „Vyhovuje se přání občanů a zřizuje se nová zastávka „Poliklinika Břevnov“ v úrovni polikliniky v ulici Pod Marjánkou,“ upřesnil René Pekárek. Na rekonstrukci již bylo vydáno stavební povolení.
Jo ještě: Evropská v říjnu hotová nebude, možná se 24. obnoví provoz z Kulaťáku na Bořislavku.http://www.sestka.cz/index.php?clanek=3704