Chování zaměstnanců DP

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mixik
Uživatel
Příspěvky: 617
Registrován: 07.10.2008 23:04
Bydliště: Přívory - Všetaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od mixik » 22.4.2014 19:48

Negativní chování řidičů autobusů je v číselných kodech.
každý kód je finančně ohodnocen.
zde jsou prohřešky v kodech.

http://i57.servimg.com/u/f57/11/29/10/30/21042010.jpg
http://i57.servimg.com/u/f57/11/29/10/30/21042011.jpg
http://i57.servimg.com/u/f57/11/29/10/30/21042012.jpg
http://i57.servimg.com/u/f57/11/29/10/30/21042014.jpg

zde, na kolik vás to přijde.

http://i57.servimg.com/u/f57/11/29/10/30/21042015.jpg
http://i57.servimg.com/u/f57/11/29/10/30/21042016.jpg

jak jsou na tom tramvajáci a metráci?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.10.2013 21:57

9001 píše:...Tak beru zpět. Ovšem jsme opět u zakladní problému. Když nejsou peníze na vozy, tak tohle je hudba budoucnosti.
Interiér už taky není zakázané sledovat a nahrávat. Viz DPMB.
Rozdíl je, že sledování/nahrávání interiéru se uváděný zákon o ochraně osobních údajů týká a je tedy zákonné jen s předcházejícím povolení ÚOOÚ (Úřadu pro ochranu osobních údajů), a dokonce i DP hl. m. Praha by jej mělo mít vydáno - ovšem pro BUS (používáno jen v značce SOR) a (na rozdíl od TRAM DPMB) jen pro záznam rizikového momentu od stisknutí tlačítka "tíseň" řidičem.

Jenže vedení JPT DPP tvrdí, že takové povolení by muselo být získáno i pro snímání dění před vozem - jenže ÚOOÚ říká, že takový záznam se považuje za nesystematické = náhodné sbírání osobních údajů Z:arrow: čímž příslušný zákon a jeho pravomoc se na něj nevztahují.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od 9001 » 11.10.2013 15:13

MM-Mikulovsky píše:9001: to si pamatuješ blbě - několik odborových organizací dokonce cca před rokem (po mém sporu s vedením jednotky Provoz tramvaje) sepsalo společnou výzvu, aby DPP tyto zařízení (sledování okolí vozu a nikoliv interiéru - zejména kabiny, jenž by bylo na rozdíl od ostatního v rozporu se zákonem o ochraně osobních údajů) do vozů začalo instalovat.

Žel uvedení vedoucí pracovníci si prý stále stojí za svým chybným názorem, že i požadované je v rozporu se jmenovaným zákonem.
Tak beru zpět. Ovšem jsme opět u zakladní problému. Když nejsou peníze na vozy, tak tohle je hudba budoucnosti.

Interiér už taky není zakázané sledovat a nahrávat. Viz DPMB.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.10.2013 14:12

9001: to si pamatuješ blbě - několik odborových organizací dokonce cca před rokem (po mém sporu s vedením jednotky Provoz tramvaje) sepsalo společnou výzvu, aby DPP tyto zařízení (sledování okolí vozu a nikoliv interiéru - zejména kabiny, jenž by bylo na rozdíl od ostatního v rozporu se zákonem o ochraně osobních údajů) do vozů začalo instalovat.

Žel uvedení vedoucí pracovníci si prý stále stojí za svým chybným názorem, že i požadované je v rozporu se jmenovaným zákonem.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od 9001 » 11.10.2013 14:03

MM-Mikulovsky píše:Velmi mne zaujala informace v článku o sporu v pravosti jízdenky v českobudějovické MHD viewtopic.php?f=21&t=559&p=182065#p182065 - kde je uvedeno, že revizoři nahrávají (asi zvukový záznam) pro ověření správnosti postupu při případných konfliktech s cestujícími!

Velmi by mne zajímalo, jestli náš nový GŘ (shodou okolností "přišlí" z uvedeného DPČB) zavede obdobné praxe v DPP.
Samozřejmě jako řidiče mne zajímá nejvíce možnost snímání dění před vozidlem MHD = získání důkazního materiálu o nezavinění na MU (a osobně mi je jedno jestli tuto techniku do vozů instaluje zaměstnavatel či mi jen umožní používání vlastní).
Myslím, že GŘ bude mít dost starostí jiných. Pokud si dobře pamatuji, tak tohle stoply odbory ne?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.10.2013 13:57

Velmi mne zaujala informace v článku o sporu v pravosti jízdenky v českobudějovické MHD viewtopic.php?f=21&t=559&p=182065#p182065 - kde je uvedeno, že revizoři nahrávají (asi zvukový záznam) pro ověření správnosti postupu při případných konfliktech s cestujícími!

Velmi by mne zajímalo, jestli náš nový GŘ (shodou okolností "přišlí" z uvedeného DPČB) zavede obdobné praxe v DPP.
Samozřejmě jako řidiče mne zajímá nejvíce možnost snímání dění před vozidlem MHD = získání důkazního materiálu o nezavinění na MU (a osobně mi je jedno jestli tuto techniku do vozů instaluje zaměstnavatel či mi jen umožní používání vlastní).

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od Petrpes » 10.10.2013 22:27

Dneska řádím na 22 se zrychlovačem a courání mě skutečně nebaví. Tak že čekám do času.
Minuta LeDohrádek, Újezd ač není KB, skoro 2 u NT, Štěpánská, Bohemka ;)
Ten zrychl prostě lítá, lidi jsou spokojení že dlouho nečekají na dešti. Před kolem na Průběžné dokonce stihli 22 na Hostivař, spoje co nejezdí na ten vošklivej
Hostík mám rád.
I když neženu to tak, jak by se dalo, prostě jeden našláp na zastávku, pokud to jde.
Ale na Karlových L. s 18 taky čekám u kontaktu do SSZ na za 4 Třída :)
Se 17 se dalo i 3 min. čekat u Dívadla.
Tož Milane, mudruj ;)
Naposledy upravil(a) Petrpes dne 10.10.2013 22:32, celkem upraveno 1 x.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od MF » 10.10.2013 19:08

XSC píše:U autobusu bych se na to tak nedíval. Zvlášť pokud má na trase spoustu zastávek na znamení. Courat se po silnici a zdržovat tím ostatní moc nemůže.
Teď jsem jezdil 186 a od určité doby (musím přiznat, že jsem si toho dříve nějak nevšiml) je zastávka Plynárna Satalice a Sportareál Satalice počítána na stejný čas. Počítá se tedy, že se tam prostě nezastavuje - obě jsou na znamení.

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od chemik » 10.10.2013 17:08

MM-Mikulovsky píše:... l.18 na ND DC a hlavně KB na NT DC...
@3632 @3632 @3632
http://www.youtube.com/watch?v=CMpzQeFKrYc
:smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od Fořtík » 10.10.2013 12:35

MM-Mikulovsky píše:
Fořtík píše:... Jinak si myslím, že je to zbytečný, jak píše MF - dobře, tak autobus nemůže moc zdržovat, ale u tramvaje si můžeš najít x způsobů, jak se zbavit přebytečného času...
a jsou všechny (na rozdíl od delšího stanicování) 100% bezpečné a navíc pro pochopení řidičů TRAM jednodušší než vyhledání hlášení či zadání jeho kódu do "palubáku"?
Ano, jsou. Ale musí se u toho myslet. 8-)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.10.2013 8:17

Fořtík píše:... Jinak si myslím, že je to zbytečný, jak píše MF - dobře, tak autobus nemůže moc zdržovat, ale u tramvaje si můžeš najít x způsobů, jak se zbavit přebytečného času...
a jsou všechny (na rozdíl od delšího stanicování) 100% bezpečné a navíc pro pochopení řidičů TRAM jednodušší než vyhledání hlášení či zadání jeho kódu do "palubáku"?
Jako příklad - jeden dlouhý čas jezdila l.18 na ND DC a hlavně KB na NT DC, pro volný průjezd kolem Karlovek, značně (i o ty 2 minuty) předjetá = "odrbávala" pak l. 6, 9 a 22 - ano já a někteří další kolegové při vědomí nadbytku času jsme si to odstáli s TRAM před přihlášením do SSZ ND = cca zde (kdy souběžná IAD již může projet podél TRAM + tato je viditelná řidiči aut vyjíždějících z ul. Divadelní, jenž občas chtějí vlevo a musí dát přednost zprava) - nikdy jsem si však nebyl jistý 100% bezpečností stání v onom místě a rozhodně jsem přesvědčen, že už jen dopočítat dostačující jízdní dobu do následujícího KB je pro některé kolegy přímo nadlidský úkol a to ani nemluvě o potřebě zapamatování si, že v ulici je předsazené přihlášení do SSZ a navíc přesně znát místo jeho začátku!

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od Fořtík » 10.10.2013 1:16

A nebo "Jménem DPP i jménem řidiče, který právě řídí si vás dovolujeme upozornit, že jsme právě zastavili v zastávce. Z důvodu nečekaně plynulé
dopravní situace, musí tento spoj
vyčkat svého pravidelného odjezdu ze zastávky. Děkujeme za pochopení." :lol: Případně by se to dalo dále upravit tak, aby to bylo ještě delší. Kdepak - v jednoduchosti je krása, dlouhá hlášení nikdo neposlouchá. Naštěstí už na to DPP přišel a svá nejen výluková hlášení ostříhal.

Jinak si myslím, že je to zbytečný, jak píše MF - dobře, tak autobus nemůže moc zdržovat, ale u tramvaje si můžeš najít x způsobů, jak se zbavit přebytečného času...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.10.2013 23:42

XSC píše:
MF píše:Spouští se to ručně a ED tuto hlásku nechtěli. Já ji taky nepoužívám, to bych mohl rovnou hlásit: vážení, jsem idi-ot a lítám s vama jak utrzeny z řetězu a teď tu proto budeme dvě minuty koukat.
U autobusu bych se na to tak nedíval. Zvlášť pokud má na trase spoustu zastávek na znamení. Courat se po silnici a zdržovat tím ostatní moc nemůže.
a u TRAM - nepravidelně ovlivňované IAD (ať již souběžnou či křižovanou) to jako nemůže platit :?: #-o #-o = Ať už z důvodu IAD či nepožadavku stanicování v zastávkách Na znamení by to hlášení mohlo být "Vážení cestující, z důvodu nečekaně plynulé dopravní situace, musí tento spoj vyčkat svého pravidelného odjezdu ze zastávky. Děkujeme za pochopení.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.10.2013 23:38

Bobik píše:Ono to spíš bude v uživatelské ne/příjemnosti jednotivých zařízení, než v ne/umětelství řidičů.
Já se považuju za "hračičku" co v Apexu dost "štourá", přesto ten přístroj dost často mé snaze "úspěšně odolává". :cry:
=D> =D> =D> :smt023 = i mé

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Chování zaměstnanců DP

Příspěvek od XSC » 09.10.2013 20:21

MF píše:Spouští se to ručně a ED tuto hlásku nechtěli. Já ji taky nepoužívám, to bych mohl rovnou hlásit: vážení, jsem idi-ot a lítám s vama jak utrzeny z řetězu a teď tu proto budeme dvě minuty koukat.
U autobusu bych se na to tak nedíval. Zvlášť pokud má na trase spoustu zastávek na znamení. Courat se po silnici a zdržovat tím ostatní moc nemůže.

Odpovědět