Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Shit, a já už tajně doufal, že nevznikne, podobně jako jsem vždy před zvoněním doufal, že úča zapomene na domácí úlohu Jinak BKV též Čechovo náměstí ZC a podbíječka v akci mezi Elektrou a Podkovou...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Asi během dneška byly položeny vysloužilé BKV panely do prostoru budoucí zastávky Krymská DC.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když se na to podíváš pořádně, tak ten "hrot" připomíná jazyk vexle. Takže to je na to stavěný. Na tý Pobřežní cestě jsem na to taky nejdřív koukal divně, ale nedělá to nic ani když jsem to chroustnul v +/- padesátce. Už se to tam chvíli válí a žádná OR se neobjevila (zatim)
Sice to vypadá "nelogicky" a taky netuším proč se to dělá jednou tak a jednou onak, ale z praxe můžu potvrdit že to problémů nečiní.
Sice to vypadá "nelogicky" a taky netuším proč se to dělá jednou tak a jednou onak, ale z praxe můžu potvrdit že to problémů nečiní.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mám na mysli hrot na vnitřní straně, kde je okolek. V sousední koleji je to po hrotu. Ale dám na Absoluta.thriller2 píše:Není to náhodou tak, že na začátek té dilatace se vjíždí proti hrotu a na konci po hrotu? Na fotce je vidět jen konec.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to náhodou tak, že na začátek té dilatace se vjíždí proti hrotu a na konci po hrotu? Na fotce je vidět jen konec.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U této dilatace je úplně fuk, zda se pojíždí po hrotu nebo proti. Ostatně testovací provoz probíhá na vjezdu do zastávky Pobřežní cesta už dlouho, aniž by budil zájem šotoušů.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já tedy vidím rozdíl jen v tom zda je špička vpravo nebo vlevo, což je teoreticky fuk, páč kolo by mělo být teoreticky uprostřed, takže podle mě je to úplně fuk, zda je špička vpravo nebo vlevo...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U Nuselského mostu je použita dilatace stejně na trati metra (proti hrotu) viz foto z metroweb.czMM-Mikulovsky píše:velmi zajímavý podnět - může někdo znalý odpovědět?P_V píše:Mám dojem, že ten dilatační styk je přidělán obráceně (tedy zrcadlově, na nesprávné kolejnici popř. koleji). Ve směru jízdy by kola neměla jet proti špičce, ale po špičce. Mýlím se?
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
špičku tvořit bude, ale jde o směr běžného/pravidelného pojíždění TRAM po/proti ní!trainzjohny píše:Jak toho prosím dosáhnout ? Vždy bude přece ta kolej tvořit špičku !
Na fotu se díváme na pravé kolejnici=po směru jízdy proti hrotu špičky a P_V měl zajímavý dotaz, jestli není bezpečnější, aby vlaky jezdili pravidelně po hrotu špičky.
PS: Velmi se přiznám, že ani nevím jak je to instalováno u stejného typu dilatačního zařízení v zastávkách Pobřežní cesta.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak toho prosím dosáhnout ? Vždy bude přece ta kolej tvořit špičku !
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
velmi zajímavý podnět - může někdo znalý odpovědět?P_V píše:Mám dojem, že ten dilatační styk je přidělán obráceně (tedy zrcadlově, na nesprávné kolejnici popř. koleji). Ve směru jízdy by kola neměla jet proti špičce, ale po špičce. Mýlím se?
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Boční kmitání, stejně jako na barrandovské estakádě. Zde je cca z půlky rovinky po sekci před obloukem.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co je důvodem OR na Krejcárku, jen pro vozy T3 a T6?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mám dojem, že ten dilatační styk je přidělán obráceně (tedy zrcadlově, na nesprávné kolejnici popř. koleji). Ve směru jízdy by kola neměla jet proti špičce, ale po špičce. Mýlím se?
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Platí pro vozy T3 a T6.Petrpes píše: PPS: Z Krejcárku je OR 50 a zdálo se mě, že je tam nějaká dodatková cedulka, ví někdo jaká?