Linkové vedení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Linkové vedení
Všechny problémy jsou řešitelné...
Re: Linkové vedení
Absolut: tak nemusí být na všech pořad všech linek, ale na těch kde jsou dobytčáky v co největší míře, stejně se 14T pro svou kapacitu do denního provozu moc nehodí... stejně by nemohli kvůli té Lazarské...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Linkové vedení
KTman: Na to nemáme dost 14T.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Někdy v šest to jede z konečný domů. V půl sedmý (poslední myslím někdy kolem 6:40) seš ve vozovně.martin8211 píše:V kolik že zatahuje/převléká poslední noční tramvaj?
Poslední rozjezd z Lazara je 5:15.
Re: Linkové vedení
Tak kapacitně by bylo na to nasadit 14T ne? Akorát by se opět neřešil přestup na lazarské, ale kdyby se "nějak" chytře vymysleli pořadí, tak by se tam snad pár vešlo na ty největší dobytčáky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Linkové vedení
V kolik že zatahuje/převléká poslední noční tramvaj?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Šmarjá nestraš. Už takhle si vyrábíme další dobytčáky ráno tím prodloužením (měl jsem poslední 59 z Řep a byla libová, 58 ještě po ní musí bejt pro lidi fakt žůžo).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Protože nikdo neprodlouží provoz metra, to je drahý a kombinaci metro + nočky už známe... Stejně v rámci šetření spíš bude brzy nastupovat ještě o fous dřív noční provoz...23:45?MOp píše:jo samozrejme, myslel jsem CT.. Jenze kdyz tam bude ta 20 minuta, tak je otazka, proc by nemohly jezdit denni linky dele..
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Protože to je zbytečný. Nemá cenu tahat déle nic, co nejezdí skrz centrum. I ty nočky jsou v pá, so třetinu noci přetížený, jenže 2/3 nevytížený.
Tady by to chtělo nějaký K2 jako maj v Brně.
Tady by to chtělo nějaký K2 jako maj v Brně.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
jo samozrejme, myslel jsem CT.. Jenze kdyz tam bude ta 20 minuta, tak je otazka, proc by nemohly jezdit denni linky dele..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Bobik: No vidíš, už to zblblo i mě . No s tím návratem k 24 54 po druhý hodině by to bylo v ty volný dny ještě poněkud složitější. Odjezdy návazné dopravy by byly různé v jednu a pak zas ve dvě.
Mop: Hezký, ale pak rovnou na celý týden. Jinak by zrovna o víkendu nejely ty spoje co celý týden, zrovna tyhle by jely +-10 min... A k nim by se musely upravit návazné busy o +-10.
Mop: Hezký, ale pak rovnou na celý týden. Jinak by zrovna o víkendu nejely ty spoje co celý týden, zrovna tyhle by jely +-10 min... A k nim by se musely upravit návazné busy o +-10.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Vidis Martine, me by treba neurazil takovyto jizdni nerad..
celotydenne:
0: 19 39 59
1: 19 39 59
2: 19 39 59
3: 29 59
4: 29 59
5: 29 59
celotydenne:
0: 19 39 59
1: 19 39 59
2: 19 39 59
3: 29 59
4: 29 59
5: 29 59
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
Počkej, teď ti nerozumím. V pá, so bude přece ten půlenej interval jen řekněme do dvou, pak se to vrátí do normálu.
Tedy od řekněme tří (rozjezd v půl třetí) to bude stejný jako prac. dny (24, 54 a ne 29, 59), nebo ne?
A co mám zkušenosti, tak lidi líp berou posunutí na později, jdou si na svůj čas, případně vědí že nemusí zas tak spěchat a maj jistotu, že jim to neujede.
A do těch tří to nemusí zas tak řešit, bo to "jede furt".
Tedy od řekněme tří (rozjezd v půl třetí) to bude stejný jako prac. dny (24, 54 a ne 29, 59), nebo ne?
A co mám zkušenosti, tak lidi líp berou posunutí na později, jdou si na svůj čas, případně vědí že nemusí zas tak spěchat a maj jistotu, že jim to neujede.
A do těch tří to nemusí zas tak řešit, bo to "jede furt".
Naposledy upravil(a) Bobik dne 14.12.2013 20:45, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Linkové vedení
Tak samozřejmě můžeme z konečných odjíždět o 4-7 minut později a Lazarskou to dorovnat. Je pravda, že to cestující přežije, protože bude prostě čekat na svůj spoj o 4-7 minut déle, ale v jízdním řádu to bude vypadat poněkud divně a asi by to lidi mátlo. A i pro ty nočky směr centrum by se musely upravit návaznosti na nějaké přijíždějící busy, ale jen v ty pátky a soboty, což by bylo jiné než všechny ostatní dny.
Třeba JŘ 59 na Národní třídě dc by pak vypadal takto:
neděle-čtvrtek
0: 24 54
1: 24 54
2: 24 54
3: 24 54
4: 24 54
5: 24 54
pátek, sobota, den před volným dnem
0: 29 44 59
1: 14 29 44 59
2: 29 59
3: 29 59
4: 29 59
5: 29 59
A to už je pro normálního člověka poněkud nepřehledné. Princip je jednoduchý, vložené spoje, půlený interval, jede o 5 minut později, ale čistá přehlednost nočních jízdních řádů poněkud mizí. Čímž neříkám, že čekačky při intervalu 15 min. jsou řešení, to se tam stejně nevejde.
Při zachování Lazarské jako přestupního bodu by měly zůstat i čekačky a pak to směřuje k tomu int. 20 min celotýdenně v sólech.
Třeba JŘ 59 na Národní třídě dc by pak vypadal takto:
neděle-čtvrtek
0: 24 54
1: 24 54
2: 24 54
3: 24 54
4: 24 54
5: 24 54
pátek, sobota, den před volným dnem
0: 29 44 59
1: 14 29 44 59
2: 29 59
3: 29 59
4: 29 59
5: 29 59
A to už je pro normálního člověka poněkud nepřehledné. Princip je jednoduchý, vložené spoje, půlený interval, jede o 5 minut později, ale čistá přehlednost nočních jízdních řádů poněkud mizí. Čímž neříkám, že čekačky při intervalu 15 min. jsou řešení, to se tam stejně nevejde.
Při zachování Lazarské jako přestupního bodu by měly zůstat i čekačky a pak to směřuje k tomu int. 20 min celotýdenně v sólech.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Linkové vedení
MŠ - Ne nutně musí odjíždět o 4-7 min dřív. Proč? Nechám to tak jak to je dnes, ale bez čekaček, takže něco pojede z Lazarský v 13, něco 15, něco 17 (a ne v 15 vše jako dnes). Například. Dneska jsou odjezdy z konečnejch stavěný na rozjezd na Lazarskou, ve chvíli kdy odpadne, je jedno kdy to odjede. A díky tomu, že odpadá čekání nejen na Lazarský, to můžu z konečný poslat dokonce později (odpadne mi stání na Jaroši, Andělu, Republice, Otakarce atd atd.) Ano, problém by mohl nastat směrem z Lazarský, kdy čekání taky už nikde nebude a najednou to jede brzo, ale ve směru Z centra vidím menší problém, než ve směru DO centra. A tam mi to pojede později.
Návazný busy by problém asi byl, ale protože ty jsou taky dobytčák, alespoň ty "hlavní" (505, 510, 511), tak bych je posílil taky.
Lazarskou bych nerušil, protože mi přijde jako docela fungující systém. Nic lepšího se asi nevymyslí a jít do zhoršení nemá smysl. Beztak se jedná akorát o dva dny a jenom část noci. Jindy problém není.
P.S. Pravidelní cestující, kterých je pár, si spojení zjistí a zapamatují a valná většina ostatních stejně jezdí "na blint" (dobíhači sloupků a podobně), takže bych to s těmi časy tolik nehrotil.
A v současný situaci kdy nepobíráš a všude čekáš než se ti podaří zavřít dveře už ten interval 35min beztak je. Někde i 40. Viz tento pátek (Já s 51 zc Štross +4, Letenský +5, Hradčanská +6, kolega říkal, že s 56 dojel na Petřiny +10, já to na tu Šárku dotáh alespoň s těma šesti minutama).
Návazný busy by problém asi byl, ale protože ty jsou taky dobytčák, alespoň ty "hlavní" (505, 510, 511), tak bych je posílil taky.
Lazarskou bych nerušil, protože mi přijde jako docela fungující systém. Nic lepšího se asi nevymyslí a jít do zhoršení nemá smysl. Beztak se jedná akorát o dva dny a jenom část noci. Jindy problém není.
P.S. Pravidelní cestující, kterých je pár, si spojení zjistí a zapamatují a valná většina ostatních stejně jezdí "na blint" (dobíhači sloupků a podobně), takže bych to s těmi časy tolik nehrotil.
A v současný situaci kdy nepobíráš a všude čekáš než se ti podaří zavřít dveře už ten interval 35min beztak je. Někde i 40. Viz tento pátek (Já s 51 zc Štross +4, Letenský +5, Hradčanská +6, kolega říkal, že s 56 dojel na Petřiny +10, já to na tu Šárku dotáh alespoň s těma šesti minutama).