Nic proti 15T ale na křížení a v obloucích se ve vztahu k turistům jeví velmi podobně. Turisti se nejvíc diví vevnitř když pilot veme za knipl a oni běží tramvají vzad.m@rtin píše:pawel píše:rovinata nerovinata, porad je pesa a 14T propastny rozdil. nerikam, ze chci misto 15T tramvaje s pevnymi podvozky - to vubec. o 15T neeni rec. ale radeji bych mel misto pojizdnych zelezarstvi 14T s mimoradne spatne resenym interierem pesu, kterou muzu bez obav vypravit i na linky typu 9 ci 10 + nebude ostuda, kdyz projede kolem turisty, nedejboze pres krizeni.
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Re: Škoda 14T (Porschetra)
O 14T není řeč, v tom se shodne snad většina lidí. To byl jeden velký omyl. Na druhou stranu, i PESY si prošly svými začátky.pawel píše:rovinata nerovinata, porad je pesa a 14T propastny rozdil. nerikam, ze chci misto 15T tramvaje s pevnymi podvozky - to vubec. o 15T neeni rec. ale radeji bych mel misto pojizdnych zelezarstvi 14T s mimoradne spatne resenym interierem pesu, kterou muzu bez obav vypravit i na linky typu 9 ci 10 + nebude ostuda, kdyz projede kolem turisty, nedejboze pres krizeni.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Máš tohle tvrzení něčím podložené?MM-Mikulovsky píše:Prostě mne nikdo nevymluví logické vysvětlení, že příčinou "odcházení" převodovek je jejich doslova přemáhání/přetěžování častostí průjezdů oblouky o malých poloměrech!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
(viz Brno - jeho 13T) mohla mít také 14T lepší/kapacitnější uspořádání interiéru (ať již rovnou z výroby či dodatečně - např. při určitém stupni revize/opravy přebudovaného)pawel píše:... ale radeji bych mel misto pojizdnych zelezarstvi 14T s mimoradne spatne resenym interierem pesu, kterou muzu bez obav vypravit i na linky typu 9 ci 10 + ....
Ale protože, jak známo, nevhodnost uspořádání interiéru není nejpodstatnějším problémem provozu 14T v Praze, tak proč jej řešit, když ty vozy ve zdejším náročném "terénu" se nemají šanci zdaleka dožít délky služby srovnatelné s T3 Prostě mne nikdo nevymluví logické vysvětlení, že příčinou "odcházení" převodovek je jejich doslova přemáhání/přetěžování častostí průjezdů oblouky o malých poloměrech!
Re: Škoda 14T (Porschetra)
rovinata nerovinata, porad je pesa a 14T propastny rozdil. nerikam, ze chci misto 15T tramvaje s pevnymi podvozky - to vubec. o 15T neeni rec. ale radeji bych mel misto pojizdnych zelezarstvi 14T s mimoradne spatne resenym interierem pesu, kterou muzu bez obav vypravit i na linky typu 9 ci 10 + nebude ostuda, kdyz projede kolem turisty, nedejboze pres krizeni.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Rovinatá Varšava s tratěma jak ulice v New Yorku. To se to srovnává. Faktem ale je, že se mi interér PESY taky líbil ze všech tramvají nejvíc. Pevný podovozky, ale do Prahy nee...pawel píše:vsichni vime, jak problematicky vuz skoda 14T je, ale kdyz clovek prijede do varsavy a sveze se tamni pesou swing (http://pl.wikipedia.org/wiki/Pesa_Swing#Warszawa), ktera tvori odhadem 1/3 vozoveho parku, pak je cloveku skoro do breku. tichy a klidny chod (tissi a plynulejsi nez 15T), klimatizace, skvely interier s usporadanim 1+1, o informacnim systemu nemluve. polaci holt umi. wroclaw cries.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
vsichni vime, jak problematicky vuz skoda 14T je, ale kdyz clovek prijede do varsavy a sveze se tamni pesou swing (http://pl.wikipedia.org/wiki/Pesa_Swing#Warszawa), ktera tvori odhadem 1/3 vozoveho parku, pak je cloveku skoro do breku. tichy a klidny chod (tissi a plynulejsi nez 15T), klimatizace, skvely interier s usporadanim 1+1, o informacnim systemu nemluve. polaci holt umi. wroclaw cries.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Barva interieru je to poslední, o co by šlo. Odhaduju první tři články meruňkové, zadní dva bílé.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Absolut: lze odhadnout, zda ten výsledný vůz bude mít oranžový interiér z 9112?
Jinak dnes 9149 zkušebka.
Jinak dnes 9149 zkušebka.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
9112 a 9163
Ad 9112 a 9163: Složí se z nich jeden funkční kus pravděpodobně s číslem 9112. Akorát že se čeká na vyřízení pojistné události u jedné z těch nehod, není asi těžké uhodnout u které.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nicméně, troufám si říct, pro kaštany je to ten nejpalčivější problém 14T. Mimoto, imaginární interier 1+1 v lichých článcích by působil velmi vzdušně. Žádný 2m chodbičky s měchěm á-la 15T....gabuliatko píše:Nezlob se, ale uspořádání interiéru je to poslední co mne na 14T trápí.fricoolinek2 píše:Samozřejmě, otázka by to byla aktuální spíše na dobu před 8 lety (to nám to letí, co?), ale mohla mít 14T v lichých článcích rozložení 1 + 1 se zcela rovnou podlahou jejíž výška by byla totožná s tou, co je kabina řidiče a tedy mezi NP a VP by byly dva malé schůdky? Nebo by to naráželo na problém s tlakem na nápravu? I když si třeba nedělám úplně iluze o lidech na magistrátu, tak si nějak nedovedu představit, že by tam neměl nikdo tolik rozumu, aby nebylo jasné, že jeden schůdek navíc je velmi přijatelná daň za mnohem lepší průchodnost....
Jde mi to, že by zkrátka po těch letech již mohlo být (více) jasno a co byla jen jakási "šoto-legend" u tohoto nejkontroverznějšího typu tramvaje....
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Máte někdo přehled kolik má najeto 14T s nejvíce najetými kilometry? Stačí i přibližně. Zajímá mě totiž srovnání s Brnem.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nezlob se, ale uspořádání interiéru je to poslední co mne na 14T trápí.fricoolinek2 píše:Samozřejmě, otázka by to byla aktuální spíše na dobu před 8 lety (to nám to letí, co?), ale mohla mít 14T v lichých článcích rozložení 1 + 1 se zcela rovnou podlahou jejíž výška by byla totožná s tou, co je kabina řidiče a tedy mezi NP a VP by byly dva malé schůdky? Nebo by to naráželo na problém s tlakem na nápravu? I když si třeba nedělám úplně iluze o lidech na magistrátu, tak si nějak nedovedu představit, že by tam neměl nikdo tolik rozumu, aby nebylo jasné, že jeden schůdek navíc je velmi přijatelná daň za mnohem lepší průchodnost....
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Samozřejmě, otázka by to byla aktuální spíše na dobu před 8 lety (to nám to letí, co?), ale mohla mít 14T v lichých článcích rozložení 1 + 1 se zcela rovnou podlahou jejíž výška by byla totožná s tou, co je kabina řidiče a tedy mezi NP a VP by byly dva malé schůdky? Nebo by to naráželo na problém s tlakem na nápravu? I když si třeba nedělám úplně iluze o lidech na magistrátu, tak si nějak nedovedu představit, že by tam neměl nikdo tolik rozumu, aby nebylo jasné, že jeden schůdek navíc je velmi přijatelná daň za mnohem lepší průchodnost....
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dekuji panovi co ma rad hry s realnymi vozidly v pocitaci.