Orientační a informační systémy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Ono negativní číslo při jakémkoli zátahu je v KO už tradice.
Už v časech 14 a 25 které u vozovny KO končili, jezdili kolegové z KO většinou negativně.
To 18 Vozovna Pankrác negativně byla naprostou anomálií...
Už v časech 14 a 25 které u vozovny KO končili, jezdili kolegové z KO většinou negativně.
To 18 Vozovna Pankrác negativně byla naprostou anomálií...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
ještě to tu nikdo neuvedl:
zátahovým kódům l.3 do KO někdo konečně nedávno přeprogramoval zobrazení slova "vozovna" z negativu na pozitiv, žel někteří KO kolegové toto nereflektují a stejně zadávají při zátahu negativní číslo linky, byť zátah se rovná pravidelné trase!
zátahovým kódům l.3 do KO někdo konečně nedávno přeprogramoval zobrazení slova "vozovna" z negativu na pozitiv, žel někteří KO kolegové toto nereflektují a stejně zadávají při zátahu negativní číslo linky, byť zátah se rovná pravidelné trase!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Orientační a informační systémy
Musím říct, že nemožnost předvolby a tlačítko na každé křídlo dveří zvlášť mě při cestování s kočárkem neskutečně štve. To vymyslel opravdu někdo velice inteligentní.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Ono to důchodcovské vstávání půl hodiny předem má něco do sebeMartin Šubrt píše:tlačítko po dobu stanicování v Mnichovicích nenašli
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
A v těch nových soupravách už to funguje i s předvolbou, že se tlačítko rozsvítí po stisknutí ještě před zastavením a pak už se otevřou celé dveře. Ale je fakt, že dodnes nechápu, kdo dostal úkol dosud toto tlačítko v minulosti před cestujícími skrývat, provést jej co nejmenší, nejnevýraznější a nejpitoměji funkční s tím otevíráním jen půlky dveří po zastavení... Můj brácha s jednou paní při jedné z prvních cest tlačítko po dobu stanicování v Mnichovicích nenašli a pak se vraceli z Mirošovic .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Orientační a informační systémy
Ty Ešusy od 076 víš? co mají zároveň tu zvláštní výstrahu při otevírání dveří?
Re: Orientační a informační systémy
Nejnovější Ešusy už mají 1 tlačítko na obě křídla, navíc mají i světelnou signalizaci zavírání dveří.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Orientační a informační systémy
A na železnici se ještě otevírá jen půlka dveří, která se zmáčkne, do toho poptávka funguje jen po zastavení, a ještě se sní dají ty dveře zavřít...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Orientační a informační systémy
A aby toho nebylo málo, do MHD vlastně patří i železnicejendelin.i píše: Problematiku léta sleduji, a zatím tedy umím tramvaje a C. Budu se muset doškolit na A, B, SORy, Solarisy... Chtělo by to pro cestující zpracovat nějaký přehledný manuálek.
Jó, zlatá lanovka a přívozy
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Orientační a informační systémy
Tak to teda zlatý C.Petrpes píše:Na B předvolba drží celý úsek, když zhasne fíra to přepnul na otevírání všeho, nemá význam mačkat...
Pravidelně tak dráždím lidi stojící za mnou na NB. Tam se totiž z 90% otevírá všechno.
Když si člověk zapamatuje, že svítící zelená v C znamená totéž co zhasnutá zelená v tramvaji a teprve blikající zelená znamená to co v tramvaji svítící , už jen stačí, aby přijal za své, že poněkud nelogická svítící červená (STŮJ!) znamená jisté otevření (slepcem nebo fírou). Jak jednoduché .
(A zhasnutí červené znamená, že už se jako opravdu dveře otvírají - ale to teprve lidi zuřivě mačkají )
Edit: Tak to vynucené otvírání je přesně naopak, tlačítko je zhasnuté a v momentě otevření se rozsvítí červeně. Tak ani to C jsem pořádně neuměl. Budu se muset školit důkladněji
Problematiku léta sleduji, a zatím tedy umím tramvaje a C. Budu se muset doškolit na A, B, SORy, Solarisy... Chtělo by to pro cestující zpracovat nějaký přehledný manuálek.
Naposledy upravil(a) jendelin.i dne 20.2.2014 21:01, celkem upraveno 1 x.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Orientační a informační systémy
Jen doplním, zaměřil jsem se na 15T, tam je princip naštěstí stejný jako v ostatních tramvajích (zelené tlačítko svítí = poptávka zadána, zelené tlačítko zhasnuté = poptávka nezadána), rozdíl je jen v tom, že jsou tlačítka přímo na dveřích, a není to jedna prosvětlovací žárovka, ale několik diod, což mě varuje před nějakou čertovinou jako ta různá blikátka v metru a v SORech.jendelin.i píše: Já umím jen tramvaje T3R.P... + kačeny - tam je to nejjednodušší - zelené tlačítko svítí = poptávka zadána, zelené tlačítko zhasnuté = poptávka nezadána. U kačen možno zadat i u protisměrných dveří - to kdybych si na TF dříve nepřečetl, nenapadlo by mě to.
Re: Orientační a informační systémy
Na NB jistě, ale na JI ne.johndj píše:Když si přepne už na JI, tak se snad na NB dveře otevřou normálně, ne?Jirka píše:Ovšem sranda je, když střídající fíra zapomene přepnut na centrál, uvolní dveře a vyndá čipovou kartu. To pak kdo nezmáčkl předem, má smůlu. Nebo když si přepne už předem na JI, ale až po uvolnění.
Re: Orientační a informační systémy
Když si přepne už na JI, tak se snad na NB dveře otevřou normálně, ne?Jirka píše:Ovšem sranda je, když střídající fíra zapomene přepnut na centrál, uvolní dveře a vyndá čipovou kartu. To pak kdo nezmáčkl předem, má smůlu. Nebo když si přepne už předem na JI, ale až po uvolnění.Petrpes píše:Na B předvolba drží celý úsek, když zhasne fíra to přepnul na otevírání všeho, nemá význam mačkat...
Pravidelně tak dráždím lidi stojící za mnou na NB. Tam se totiž z 90% otevírá všechno.
Re: Orientační a informační systémy
Ovšem sranda je, když střídající fíra zapomene přepnut na centrál, uvolní dveře a vyndá čipovou kartu. To pak kdo nezmáčkl předem, má smůlu. Nebo když si přepne už předem na JI, ale až po uvolnění.Petrpes píše:Na B předvolba drží celý úsek, když zhasne fíra to přepnul na otevírání všeho, nemá význam mačkat...
Pravidelně tak dráždím lidi stojící za mnou na NB. Tam se totiž z 90% otevírá všechno.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orientační a informační systémy
Na B předvolba drží celý úsek, když zhasne fíra to přepnul na otevírání všeho, nemá význam mačkat...
Pravidelně tak dráždím lidi stojící za mnou na NB. Tam se totiž z 90% otevírá všechno.
Pravidelně tak dráždím lidi stojící za mnou na NB. Tam se totiž z 90% otevírá všechno.