Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Pražské autobusy
...hlavne kdyz v nedeli vecer v garazich stoji desitky vhodnejsich vozu, nez vysokopodlazni srot z roku 1995. to neni o penezich, to je o vuli. casto se da za malo udelat hodne. muzeme zacit prijemnejsim personalem nebo hlasenim zastavek tak, aby na thakurove nedochazelo k uprku cestujicich, co slysi slovo "dejvicka" a pravem se domniva, ze jsou v cili sve cesty. tohle uz mimochodem umi i v brne, kde hlaseni probiha jako v ostatnich zemich stredni a zapadni evropy a slovo "pristi" znamena skutecne "pristi", nikoli "prespristi", jak se to praktikuje v prazske povrchove MHD (v metru kupodivu nikoli).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Láda: Ano krátké vozy mají 80, ale klouby mají max 70 km/h.
Pawel: To není o zabedněnosti, ale o penězích. Pokud se do vozového parku busů nedala několik let ani koruna tak nemůžeme čekat, že ze dne na den budou všude super vozy.
Pawel: To není o zabedněnosti, ale o penězích. Pokud se do vozového parku busů nedala několik let ani koruna tak nemůžeme čekat, že ze dne na den budou všude super vozy.
Re: Pražské autobusy
souhlas - bohuzel... posledni roky travim hodne casu v zemich stredni a vychodni evropy (prace s tamnimi ucitely a studenty) - vcetne CR - a bohuzel zjistuji, ze tuzemska zabednenost je casto neprekonatelna. no nic, konec OT. jinak mira zaplivanosti stanice dejvicka (zejmena vestibulu) je take kapitola sama pro sebe.m@rtin píše:Pawel:
Podle ostatních komentářů si uvědomíš, proč to tady vypadá tak jak to vypadá. 18 let stará špinavá rozpadající se Karosa na páteřní lince na letiště pro někoho problém je, pro někoho bohužel není. Argumenty o AE jsou taky velice úsměvné, když i tam jezdí 10-12 let staré Citybusy po své životnosti. Proč si rovnou v tomto Balkánu nevzít žlutého Superba, že? O marné snaze LP zlepšit cestování mezi letištěm a metrem bych mohl popsat stohy papíru, ale bohužel ani nemůžu. Snad někdy nad pivem. To co předvádí v posledních letech DP na 119 ať už vozovým parkem nebo špínou ve vozidlech je ostudou všech, i těch, co tu píšou, že to problém není. Nejhorší je, že si to z nich nikdo ani neuvědomuje...
Re: Pražské autobusy
Díky, já si právě všiml hlavně toho čísla protože z obou stran stály vozy a tak jsem to moc nezkoumal a ty čela neviděl pořádně.Láďa píše:MF: 5973 je už devítka. Poslední sedmička s klackem u DPP je zmiňovaná hostivařská 7096.
Re: Pražské autobusy
thriller2: Řidiči si vozidla nevybírají a vzhledem k diagramům a zálohám mohou být mnohdy rádi, že dostali "své" auto.
9001: U B7/9xx je konstrukční rychlost min. těch 80 km/h. To, že ne všechny typy a verze 80 na zadku nemají, je věc jiná.
MF: 5973 je už devítka. Poslední sedmička s klackem u DPP je zmiňovaná hostivařská 7096.
9001: U B7/9xx je konstrukční rychlost min. těch 80 km/h. To, že ne všechny typy a verze 80 na zadku nemají, je věc jiná.
MF: 5973 je už devítka. Poslední sedmička s klackem u DPP je zmiňovaná hostivařská 7096.
Re: Pražské autobusy
K te lince 100 a opusteni hranic Prahy. Prahu opusti hned jak sjede na plzenskou dalnici, po okruhu jede mimo Prahu, a zpet do Prahy se vrati na sjezdu k OC6.
Re: Pražské autobusy
Dnes jsem zahlídl na Opatově stát mezi těma arriváckejma krámama červenobílou sedmičkovou karosu s číslem 5973 na lince 363. Vzápětí mi došlo, že se loni s nimi podnik loučil..Měl jsem za to, že kromě té modré hostivařské 7096 nebo jaké to má číslo už nic jiného nejezdí!!!
Re: Pražské autobusy
Jo, tak v tom případku je třeba dodatková značka, která by jízdu umožňovala. Já koukal na katastrální ohraničení. Škoda no.XSC píše:Jenže obec je z pohledu vyhlášky tam, kde je značka, ne kde je katastr. Na R1 Praha značena
Re: Pražské autobusy
Jenže obec je z pohledu vyhlášky tam, kde je značka, ne kde je katastr. Na R1 Praha značena není.MF píše:Nebyl jsem si jistý a tak jsem kouknul do mapy kudeže ta linka 100 jede. A neopouští město.
Tedy, platí ustanovení § 35, odst. 1. a to znamená, že od 1. 7. 2006 kdy byla novela mohou po dálnicích a silnicích pro motorová vozidla
V OBCI jet vozidla MHD s max. rychlostí, která nesmí být nižší než 65 km/h.
Ano, doplňkové dopravní značky, které povolují jízdu na mnoha místech zůstaly. Opodstatnění dnes mají tedy jen mimo město....
https://www.google.com/maps/@50.093616, ... HCbGhw!2e0
Re: Pražské autobusy
Nebyl jsem si jistý a tak jsem kouknul do mapy kudeže ta linka 100 jede. A neopouští město.9001 píše:pawel: Na 100 nesmí kvůli rychlosti B9xx má max 70km/h a na té části okruhu není vyjímka jako na Jižní spojce. Vjet může pouze vozidlo s konstrukční rychlostí vyšší než 80km/h.
Nevím co jančíš. V čem je letiště tak důležité, že má mít NP vozy a sídlištní linky mají mít vysoké Karosy.
Prostě vysoké Karosy patří k pražské autobusové dopravě. Dej tomu pár let a budeme komplet NP a nebudeme muset řešit jaký bus tam pošleme.
Tedy, platí ustanovení § 35, odst. 1. a to znamená, že od 1. 7. 2006 kdy byla novela mohou po dálnicích a silnicích pro motorová vozidla
V OBCI jet vozidla MHD s max. rychlostí, která nesmí být nižší než 65 km/h.
Ano, doplňkové dopravní značky, které povolují jízdu na mnoha místech zůstaly. Opodstatnění dnes mají tedy jen mimo město....
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Bohužel kloubů je málo a obecně se nic moc nekupuje. Letos prošlo médii něco o nákupu 9 vozů celkem!
Re: Pražské autobusy
Pawel:
Podle ostatních komentářů si uvědomíš, proč to tady vypadá tak jak to vypadá. 18 let stará špinavá rozpadající se Karosa na páteřní lince na letiště pro někoho problém je, pro někoho bohužel není. Argumenty o AE jsou taky velice úsměvné, když i tam jezdí 10-12 let staré Citybusy po své životnosti. Proč si rovnou v tomto Balkánu nevzít žlutého Superba, že? O marné snaze LP zlepšit cestování mezi letištěm a metrem bych mohl popsat stohy papíru, ale bohužel ani nemůžu. Snad někdy nad pivem. To co předvádí v posledních letech DP na 119 ať už vozovým parkem nebo špínou ve vozidlech je ostudou všech, i těch, co tu píšou, že to problém není. Nejhorší je, že si to z nich nikdo ani neuvědomuje...
Podle ostatních komentářů si uvědomíš, proč to tady vypadá tak jak to vypadá. 18 let stará špinavá rozpadající se Karosa na páteřní lince na letiště pro někoho problém je, pro někoho bohužel není. Argumenty o AE jsou taky velice úsměvné, když i tam jezdí 10-12 let staré Citybusy po své životnosti. Proč si rovnou v tomto Balkánu nevzít žlutého Superba, že? O marné snaze LP zlepšit cestování mezi letištěm a metrem bych mohl popsat stohy papíru, ale bohužel ani nemůžu. Snad někdy nad pivem. To co předvádí v posledních letech DP na 119 ať už vozovým parkem nebo špínou ve vozidlech je ostudou všech, i těch, co tu píšou, že to problém není. Nejhorší je, že si to z nich nikdo ani neuvědomuje...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Já nevím, ale tady s Pawlem naprosto souhlasím (i když s tou noční ne, tam je podle mě nových aut škoda).
To, že nemáme na propojení letiště s centrem žádnou kloudnou dopravu (=kolejovou), by se mělo vyvažovat tím, že tam bude jezdit to nejlepší, co máme k dispozici. Je to prostě určitá vizitka města. Znamenalo by to sice politickou vůli a víc práce s plánováním, ale když člověk přiletí někam na výlet a jeho první návazná cesta bude řvoucí karosou, asociuje to ve mně přesně ten pocit, že jsem o několik tisíc km východněji...
PS: a to říkám přesto, že taky nemám SORky moc rád, protože v nich můžu sedět pohodlně jen na 4 místech z 26.
To, že nemáme na propojení letiště s centrem žádnou kloudnou dopravu (=kolejovou), by se mělo vyvažovat tím, že tam bude jezdit to nejlepší, co máme k dispozici. Je to prostě určitá vizitka města. Znamenalo by to sice politickou vůli a víc práce s plánováním, ale když člověk přiletí někam na výlet a jeho první návazná cesta bude řvoucí karosou, asociuje to ve mně přesně ten pocit, že jsem o několik tisíc km východněji...
PS: a to říkám přesto, že taky nemám SORky moc rád, protože v nich můžu sedět pohodlně jen na 4 místech z 26.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Zase bych to tak nedramatizoval... Nejsou to vystavní vozy, ale z bodu A do B lidi přepraví. Tak není co řešit.
Jinak pořád mi uníká důvod proč turista má větší práva na dopravu novým SORem a já jako obyvatel sídliště můžu klidně jezdit starou herkou?
Jinak pořád mi uníká důvod proč turista má větší práva na dopravu novým SORem a já jako obyvatel sídliště můžu klidně jezdit starou herkou?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské autobusy
Pokud vim, airport express jezdi v np vozech. Preci jen 119 je "bezna linka" tudiz bych se moc nevzrusoval..